CSI

rtt54yrhg

Jokaisessa jaksossa, sarjassa ensin epäillään yhtä joka ei kuitenkaan ole se syyllinen ja loppujen lopuksi syyllinen on vähiten odotettu (tavallisesti syyllinen esiintyy jaksossa aina aivan alussa).

-Menevät aina rikospaikalle omissa vaatteissaan, eikä suojaudu esim. jonkinlaisiin haalareihin. Omista vaatteista voi rikospaikalle kantautua mitä tahansa. Kaikki näytteet, sormenjälkien, verinäytteiden ja muiden tulokset saadaan heti, mihin menisi todellisuudessa monta päivää.
-CSI on ensimmäisenä rikospaikalla
-CSI menee rikospaikalle ilman kenkien suojia
-CSI ei käytä minkäänlaista suojapäähinettä mennessään rikospaikalle
-CSI siirtää todistusaineiston ennen kuin sitä on dokumentoitu mitenkään
-CSI tekee pidätyksiä
-CSI kuulustelee epäiltyjä
-Kaikki murhaajat jäävät paikkakunnalle/kaupunkiin
-Kaikki rikokset ovat murhia, ei esim. liikenneonnettomuuksia
-DNA:n prossessointi kestää vain hetken
-Ruumiinavaus vie vain hetken
-Laboratorioissa pidetään vain vähäistä valaistusta
-Lupia ei tarvita mihinkään (esim. epäillyn/uhrin puhelimet, tietokoneet)
-Yksikään ruumis ei haise, yksikään ei ole turvonnut
-Jokaisella vainajalla on vaatteet päällä ruumiinavausta ennen
-Ruumiita ei röntgenkuvata
-Analyysien ja testien tulokset saadaan muutamassa minuutissa/tunnissa, kun taas todellisuudessa siihen menee lähimmäs kuusi viikkoa
-Mikään rikos ei mene oikeuteen saakka: epäilty joko tunnustaa tai kuolee
-Kaikkia videomateriaaleja voidaan tarkentaa ja suurentaa loputtomasti ja tarkasti
-Ei minkäänlaista budjettirajaa mitä tulee varusteisiin/tutkintaan
-CSI käyttää virka-autonaan Hummeria!
-CSI käskyttää poliisia
-CSI:llä aseenkantolupa
-CSI:llä on oikeus pidättää epäilty
-CSI käy aina rikospaikalla
-Kaikki sormenjäljet ovat helposti luettavissa/tulkittavissa
-Naistutkijat pitävät korkokenkiä rikospaikalla!
-Rikospaikka on tavallisesti aina hämärä, tai pimeä.
-CSI-tutkijat ovat aina oikeassa
-SCI-tutkijat eivät koskaan tee virheitä
-Epäilty tekee aina virheen
-Epäilty jää aina kiinni/rikos selviää aina
-CSI-tutkijat ovat huippuälykkäitä
-Koskaan väärä epäilty ei joudu syytteeseen
-Rikokset selviävät aina nopeasti
-Ruumiinavaushuoneeseen on kaikilla vapaa pääsy
-Luoteja kaivetaan rikospaikalta metallisilla pihdeillä
-Ballistista geeliä on aina runsaasti ja se on halpaa
-Näytteissä ei koskaan epäpuhtauksia
-Näytteet ovat aina tarkkoja
-Jokainen CSI-tutkija on ekspertti kaikilla CSI-oikeustieteen-/rikospaikkatutkinnan aloilla

2

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosikkojen tosikko

      Se on fiktiivinen tv-sarja,ei suora lähetys eikä oppimateriaalia. :D Samoja aukkoja kyllä huomannut,joka sarjassahan niitä on. Ei pidä ottaa niin kovin vakavasti,C.S.I.,Criminal minds ja Bones kuitenkin ykkösluokkaa. Draaman taju mukaan! :D

      • horatio_

        Bones täyttä kuraa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe