CSI

rtt54yrhg

Jokaisessa jaksossa, sarjassa ensin epäillään yhtä joka ei kuitenkaan ole se syyllinen ja loppujen lopuksi syyllinen on vähiten odotettu (tavallisesti syyllinen esiintyy jaksossa aina aivan alussa).

-Menevät aina rikospaikalle omissa vaatteissaan, eikä suojaudu esim. jonkinlaisiin haalareihin. Omista vaatteista voi rikospaikalle kantautua mitä tahansa. Kaikki näytteet, sormenjälkien, verinäytteiden ja muiden tulokset saadaan heti, mihin menisi todellisuudessa monta päivää.
-CSI on ensimmäisenä rikospaikalla
-CSI menee rikospaikalle ilman kenkien suojia
-CSI ei käytä minkäänlaista suojapäähinettä mennessään rikospaikalle
-CSI siirtää todistusaineiston ennen kuin sitä on dokumentoitu mitenkään
-CSI tekee pidätyksiä
-CSI kuulustelee epäiltyjä
-Kaikki murhaajat jäävät paikkakunnalle/kaupunkiin
-Kaikki rikokset ovat murhia, ei esim. liikenneonnettomuuksia
-DNA:n prossessointi kestää vain hetken
-Ruumiinavaus vie vain hetken
-Laboratorioissa pidetään vain vähäistä valaistusta
-Lupia ei tarvita mihinkään (esim. epäillyn/uhrin puhelimet, tietokoneet)
-Yksikään ruumis ei haise, yksikään ei ole turvonnut
-Jokaisella vainajalla on vaatteet päällä ruumiinavausta ennen
-Ruumiita ei röntgenkuvata
-Analyysien ja testien tulokset saadaan muutamassa minuutissa/tunnissa, kun taas todellisuudessa siihen menee lähimmäs kuusi viikkoa
-Mikään rikos ei mene oikeuteen saakka: epäilty joko tunnustaa tai kuolee
-Kaikkia videomateriaaleja voidaan tarkentaa ja suurentaa loputtomasti ja tarkasti
-Ei minkäänlaista budjettirajaa mitä tulee varusteisiin/tutkintaan
-CSI käyttää virka-autonaan Hummeria!
-CSI käskyttää poliisia
-CSI:llä aseenkantolupa
-CSI:llä on oikeus pidättää epäilty
-CSI käy aina rikospaikalla
-Kaikki sormenjäljet ovat helposti luettavissa/tulkittavissa
-Naistutkijat pitävät korkokenkiä rikospaikalla!
-Rikospaikka on tavallisesti aina hämärä, tai pimeä.
-CSI-tutkijat ovat aina oikeassa
-SCI-tutkijat eivät koskaan tee virheitä
-Epäilty tekee aina virheen
-Epäilty jää aina kiinni/rikos selviää aina
-CSI-tutkijat ovat huippuälykkäitä
-Koskaan väärä epäilty ei joudu syytteeseen
-Rikokset selviävät aina nopeasti
-Ruumiinavaushuoneeseen on kaikilla vapaa pääsy
-Luoteja kaivetaan rikospaikalta metallisilla pihdeillä
-Ballistista geeliä on aina runsaasti ja se on halpaa
-Näytteissä ei koskaan epäpuhtauksia
-Näytteet ovat aina tarkkoja
-Jokainen CSI-tutkija on ekspertti kaikilla CSI-oikeustieteen-/rikospaikkatutkinnan aloilla

2

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosikkojen tosikko

      Se on fiktiivinen tv-sarja,ei suora lähetys eikä oppimateriaalia. :D Samoja aukkoja kyllä huomannut,joka sarjassahan niitä on. Ei pidä ottaa niin kovin vakavasti,C.S.I.,Criminal minds ja Bones kuitenkin ykkösluokkaa. Draaman taju mukaan! :D

      • horatio_

        Bones täyttä kuraa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe