Euroopan neuvosto ja Helsingin kaupungin johtaja Jussi Pajunen haluavat moskeijan Helsinkiin.
Suomalaisen islamilaisen neuvoston puheenjohtaja Amos Hajjar haluaa, että moskeija
on näkyvä. (HS 10.07.2013)
Millaisen moskeijan sinä haluat Suomeen?
MILLAINEN MOSKEIJA SUOMEEN
3
131
Vastaukset
- X-katolinen/-muslimi
Juu, moskija pitää rakentaa sen "Guggenhaim-museon" tilalle. Samalle tontille mihin tämä museokin aiottiin/aiotaan rakentaa. Siltä tontilta rukouskutsu (toivottavasti) kuuluisi eduskuntatalolle asti, jotta kansanedustajatkin tajuaisivat rukoilla viisi kertaa päivässä. Allah olkoon meille suosiollinen!
- p.ersu
Tuota...haluaisin Ukko-ylijumalan temppelin Helsinkiin,
keskeiselle paikalle...rahaa ei ole, joten voisko kaupunki
ja valtio vähän jelppiä ?
Tässähän tuettaisiin paikallista perinnettä....
Muistakaa että muslimien ramadan alkaa tänään.
ovat agressiivisia kun ovat pitkän kesäpäivän syömättä.
On epäkohteliasta grillata makkaroita....: )) - Patriot_1
Ei ainootakaan moskeijaa Suomeen eikä koko Eurooppaan,nyt riittää jo !! Mitähän seuraavaksi vaaditaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316