Siinä istuu päiväsaikaan aina ainakin yks sama Spurgu. Mäntsälän puoleisella reunalla dösäriä. sitten on siinä myös muita spurguja. Nauttivatko he koskaan kunnon Lasolia? etsin Kellokosken alueen Lasol/Sinol/Marinol -miehiä..ja naisia..=) Itse nautin 1litran Lasolia päivässä Pepsomaxiin lantattuna..
Kellokosken keskustan Bussipysäkin spurgut=)
-LasolSpurgu-
5
208
Vastaukset
- Mitäs täältä haet?
Käy juttelemassa.
- Kovemmat mömmöt
Siinä tien toisella puolen on käytössä paljon kovemmat aineet. Hamppupsykoosiin menneitä koetetaan saada tolpilleen.
- Hanuri-Pertti
Penkillä on vielä tilaa. (oma pullo mukaan)
- trtrtrtrtr
terve hanuri minä olen yksi täältä alhaalta kenet kyllä tunnet
- tttatttppp
joo tunnen näistä sinun sanojesi mukaan sburkuista muutaman ja he eivät todellakaan juo lasolia tai sinolia tai marinolia ym tietysti on joitakin ketkä näitäkin nauttivat niitä en tunne sinunkin kannattaisi lopettaa lasolin juonti siinä ei taida järkeä olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069