Uusikorisen S80 moottorin kestävyys ja yms

VolvoS802.5T

Mro taas :) olen huomannu uusikorisia s80 autoja myynnissä jotka ovat hinnaltaa vähän halvempia mutta niillä on ajettu noin 320 000

Niin miten on asian laita kestävätkö moottorit ja yms toki tuo 2.5T on vahva moottori kun vanhakorisetkin ovat vahvoja niin eikai uusikorisessakaan ole mitään hirveitä tapahtunut

vai onko moottorin kestävyydessä eroa vanhakorisen ja uusikorisen välillä :)

Kiitos jälleen vastauksista, eikä tämä ole todellakaan provo.

3

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VolvoS802.5T

Että miten on uskaltaako ostaa esim uusikoppasta s80 jolla on ajettu vaikka vähän yli 300 000, jos huoltaa niin kestääköhän mihin kilometreihin asti :)

• käytetty on käytetty

uskallushan on henkilökohtaista. Tuo moottorihan on tosiaa kestävä, mutta autossa on paljon muutakin joka voi hajota. Yleensä tuoreet isot kilometrit on ajettu taksina tai myyntihommissa, taksiin älä koske, mutta myyntimiehen kilometrit tulee maainteillä ja motareilla ja ne ovat ns. hyviä kilometrejä taajama ajoon verrattuna.

• Moi, vähän arvailuksi menee mitä kestää, mutta eihän isoissa nyky-Volvoissa ole ainakaan minun tietääkseni ole ollut diesel moottorin kestävyydessä ongelmia, eikä kori tunnu ruostuvan ollenkaan, joten jos selvästi uutta halvemmalla saat, niin voi olla järki ostos, tosin autossa on niin paljon hajoavaa osaa, moottori ja kori on vain osa kaikesta, mikä voi hajota, kuten edellinen kirjoittaja kirjoitti.

Mutta epäilen että suurimmat ongelmat liittyvät lisälämmittimeen, moottorin ohjaus eletroniikkaan, ja sähköisiin ruiskutussuuttimiin, jotka alkavat pettää kun kilometrejä on 400- 500 tuhatta.
      Eli uskaltaisin sanoa että itse mootori kestää melko varmasti ainakin 500 000 km, sitten jotkut noista yllä mainitusta osista alkavat pettää, ja jos haluat pitää autoa pitää varautua 500- 2000e remontteihin nyky -auton kanssa.
      Onnea kaupoille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      221
      4096
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2583
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2305
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1298
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      903
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      881
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      876
    Aihe