Tämä on tietysti se vanha paha:
Maailmankaikkeudessa on vain liikkumattomia ja liikkuvia pisteitä, jotka ovat liitoksissa toisiinsa tai eivät. Eri havaitsijat näkevät eriäviä määriä pisteitä, ja eriävinä määrinä voimaa pisteidensä välillä. Se riippuu massallisten objektien havainnoista toisiensa suhteen, ja nuo pisteiden väliset vuorovaikutukset aiheuttavat tilavuuden(Taivas-Isä) ja massan(Maa-äiti) sen tiheyksinään....
Jos rakastat isää enemmän, pääset taivaaseen, jos äitii enemmän, pääset Hellvettiin. Jos yhtä paljon, elät vielä maan päällä.
Kaiken tyhjentävä maailmanselitysteoria:
9
151
Vastaukset
- 301
On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa.
- Aukino
Tuo logiikan ja todennäköisyyslaskennan kannalta ihan kelpo maailmankuva.
Totuus ja valhe ottaaa kantaa siihen, että oliko jokin tarkkaanottaen mahdollista vai ei.- Pakstori
Semmonen pettymys ja syytös suomalaisille poliitikoille nyt, että ei puheidenkaan arvo ole se, että piffaaa koko puheensa ja tekstinsä arvon ittelleen rahamäärinä, vaan että jättää ne piffaamatta jolloin se teksti oli juuri sen arvoinen mitä jätti ottamatta palkkaa, ja se pätee muunkin työn arvoon.
- Hullu hellu
Pakstori kirjoitti:
Semmonen pettymys ja syytös suomalaisille poliitikoille nyt, että ei puheidenkaan arvo ole se, että piffaaa koko puheensa ja tekstinsä arvon ittelleen rahamäärinä, vaan että jättää ne piffaamatta jolloin se teksti oli juuri sen arvoinen mitä jätti ottamatta palkkaa, ja se pätee muunkin työn arvoon.
Älkää ymmärtäkö väärin: Kyllä jokaiselle on maksettava se palkka mikä kullekin kuuluu: Jos opiskelijan suoritukset ovar riittäviä on hänet päästettävä kurssistaan läpi, ja jos rakenusstyöläinen tekee hyvän rakennuksen, ja tehdastyöläinen hyvät elementit niin ne ovat töitä, joista on PAKKO maksaa tuo vaadittu palkka. EI ole lupa ajatella niin, että se on varmaan niin uskovainen, että sille ei tarvitse maksaa palkkaa, vaan kaikille, sekä pakanoille ja kristityille sama palkka samasta työstä, vaikkei työnsä aina ihan samalta näytä ja kuulosta. Minulle maksetaan nettopalkkaa 350 100 euroa kuukaudessa - puolet siitä on mennyt tupakkiin joka kuukausi, ja loput muihin laskuihin, ja äidin perintö lyhenee joka kuukausi satasella, vielä on muutama kuukausi sitä jäljellä, sitten tulee tupakille pakollinen loppu, koska ei ole siihen ylellisyyteen enää mulla varaa. Mutta ruoka on ja katto pään päälle, mitäs meille "hulluille" muuta pitäisi maksaa...Veli ja isukki antoivat vanhat tietokoneensa mulle, ja ne ovat toimineet yli viisi vuotta molemmat.
- Aukino
Hullu hellu kirjoitti:
Älkää ymmärtäkö väärin: Kyllä jokaiselle on maksettava se palkka mikä kullekin kuuluu: Jos opiskelijan suoritukset ovar riittäviä on hänet päästettävä kurssistaan läpi, ja jos rakenusstyöläinen tekee hyvän rakennuksen, ja tehdastyöläinen hyvät elementit niin ne ovat töitä, joista on PAKKO maksaa tuo vaadittu palkka. EI ole lupa ajatella niin, että se on varmaan niin uskovainen, että sille ei tarvitse maksaa palkkaa, vaan kaikille, sekä pakanoille ja kristityille sama palkka samasta työstä, vaikkei työnsä aina ihan samalta näytä ja kuulosta. Minulle maksetaan nettopalkkaa 350 100 euroa kuukaudessa - puolet siitä on mennyt tupakkiin joka kuukausi, ja loput muihin laskuihin, ja äidin perintö lyhenee joka kuukausi satasella, vielä on muutama kuukausi sitä jäljellä, sitten tulee tupakille pakollinen loppu, koska ei ole siihen ylellisyyteen enää mulla varaa. Mutta ruoka on ja katto pään päälle, mitäs meille "hulluille" muuta pitäisi maksaa...Veli ja isukki antoivat vanhat tietokoneensa mulle, ja ne ovat toimineet yli viisi vuotta molemmat.
Vaikka oon saattanut ittekin jäädä jollkulle vähän velkaa... Vietnamilainen ukkeli antoi mulle 3-5 tupakkia melekein joka päivä, ainakin vuoden päivät, vaikka annoin sille vain kahvia ja muutaman dvd:n. Tulee vähän kiire maksaa, koska mun on vaihdettava asuinpaikkaa kohta vissiin, ja sekin ihmissuhde päättyy....
objektiivinen totuus on olemassa, mutta se ei ole aikaan sitoutuneen ihmisen nähtävissä, koska se on ajaton.
Kun tuo aikaan sitoutuminen päättyy, ja elää nykyhetkessä joka on ajaton niin tuon totuuden voi nähdä, mutta ei voi sitä sanoin selittää, koska sanat ovat ajallisia ja totuus ajaton.
Sanoilla voi kuitenkin viitata tuohon totuuteen,on sitten lukijan asia on vapaa ymmärtämään tuon asian- aikaympyrä
AINOA liikkumaton asia maailmankaikkeudessa on aika, siis sitä ei ole oikeasti. Aika kun 'syntyy havaitsemisesta' eli liikkeestä verrattuna johonkin ja on aina suhteellista. Sen syntymiseen tarvitaan aina kaksi tekijää eli havaitsija/tietoisuus ja kohde johon se vertaa jotain toista tarkemmin määrittelemätöntä kohdetta.
- kvasi2
Lähtökohdaksi voisi ottaa monimaailman kunhan ymmärtää, että monimaailmaan (multiversumiin) ei sisälly sellaisia asioita kuten väri, maku, haju, ... .
- tieteenharrastaja
Ymmärrän, että sinulla on tarve tekeytyä viisaaksi, mutta perustelepa tällä kertaa tuo väitteesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540