Mistä näkisi CNN:ää mahdollisimman edullisesti. Nykyiset kanavapaketit ovat surkeita vaihtoehtoja, 24 kuukauden kalliine sopimuksineen.
Minulla oli aiemmin Viasatin kanavapaketti. Olen kuitenkin miettinyt siihen palaamista, mutta en tarvitse uutta digiboxia ja satelliittilautasta, koska vanhat ovat yhä tallella. Mahtaisivatko myydä pelkän kortin jos sopimusta "jatkaisi"?
Kanavapakettiongelma
6
288
Vastaukset
- xxx60
Ainakin CNN international näkyy Astra 19.2 satelliitin kautta ja ilmaiseksi,mut taitaa pelkkä CNN olla hieman eri kanava kuin tuo kansainvälinen.
- dsgsdafadfadfadsf
CNN löytyy myös nettistreamina:
rtmp://cp108476.live.edgefcs.net/live/cnn_1_800@45497
jos televisiosi tukee niitä suoraan, tai kytket vaikkapa raspberryn siihen nettitv-boksiksi. Missä kaapeliverkossa taloyhtiösi toimii, jos et asu antennitaloudessa? Soneralla ainakin on MIX - paketti, josta löytyy uutiskanavia joka lähtöön uutisten ystäville, ja kanavia voi vaihtaa kerran kuussa. Suppeampi MIX maksaa ainoastaan vajaan kympin kuussa.
- antennitaloudessa as
Eiköhän toi asu ihan antennitaloudessa kun hänellä on kerran lautasantennit ja kaikki!
Ei kaapeliverkko -taloudessa asuminen estä lautasantennin hankintaa, mutta kaapeliverkkojen ohjelmatarjonta on niin laajaa, että saa olla aika erikoinen ohjelmamaku, että lautasantenniin päätyisi?
- joku vaan.
Esim. Elisan ja Soneran kaapeliverkossa ei mm. Disney näy ympärivuorokautisesti, satelliitissa taas näkyy joten se vois olla yks syy miksi joku täydentää kaapeliverkon valikoimaa omalla lautasella. Dnan kaapelissa tosin näkyy 24H tuo kanava, voi olla muitakin syitä, esim. jos haluaa katsella jotain kanavaa jota ei kaapelissa näy tai se on kaapelissa maksullinen ja satelliitissa ilmainen, tällaisia on esmes Deutsche Welle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603