Mistä näkisi CNN:ää mahdollisimman edullisesti. Nykyiset kanavapaketit ovat surkeita vaihtoehtoja, 24 kuukauden kalliine sopimuksineen.
Minulla oli aiemmin Viasatin kanavapaketti. Olen kuitenkin miettinyt siihen palaamista, mutta en tarvitse uutta digiboxia ja satelliittilautasta, koska vanhat ovat yhä tallella. Mahtaisivatko myydä pelkän kortin jos sopimusta "jatkaisi"?
Kanavapakettiongelma
6
198
Vastaukset
- xxx60
Ainakin CNN international näkyy Astra 19.2 satelliitin kautta ja ilmaiseksi,mut taitaa pelkkä CNN olla hieman eri kanava kuin tuo kansainvälinen.
- dsgsdafadfadfadsf
CNN löytyy myös nettistreamina:
rtmp://cp108476.live.edgefcs.net/live/cnn_1_800@45497
jos televisiosi tukee niitä suoraan, tai kytket vaikkapa raspberryn siihen nettitv-boksiksi. Missä kaapeliverkossa taloyhtiösi toimii, jos et asu antennitaloudessa? Soneralla ainakin on MIX - paketti, josta löytyy uutiskanavia joka lähtöön uutisten ystäville, ja kanavia voi vaihtaa kerran kuussa. Suppeampi MIX maksaa ainoastaan vajaan kympin kuussa.
- antennitaloudessa as
Eiköhän toi asu ihan antennitaloudessa kun hänellä on kerran lautasantennit ja kaikki!
Ei kaapeliverkko -taloudessa asuminen estä lautasantennin hankintaa, mutta kaapeliverkkojen ohjelmatarjonta on niin laajaa, että saa olla aika erikoinen ohjelmamaku, että lautasantenniin päätyisi?
- joku vaan.
Esim. Elisan ja Soneran kaapeliverkossa ei mm. Disney näy ympärivuorokautisesti, satelliitissa taas näkyy joten se vois olla yks syy miksi joku täydentää kaapeliverkon valikoimaa omalla lautasella. Dnan kaapelissa tosin näkyy 24H tuo kanava, voi olla muitakin syitä, esim. jos haluaa katsella jotain kanavaa jota ei kaapelissa näy tai se on kaapelissa maksullinen ja satelliitissa ilmainen, tällaisia on esmes Deutsche Welle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418