The Bridge/Silta

Voi ihmettä

TV 1 Silta
Uusi sarja alkaa. (Bron) 1/10. Keskeltä Juutinrauman siltaa löytyy ruumis. Malmön ja Kööpenhaminan rikospoliisi kutsutaan paikalle. Tutkinnassa käy ilmi että kyse onkin kahdesta murhasta.

Fox The Bridge
UUSI SARJA ALKAA! Ruumis rajalla. Murhatutkimukset käynnistyvät, kun USA:ta ja Meksikoa yhdistävältä sillalta löydetään ruumis. Murhaa alkaa tutkia amerikkalainen rikostutkija Cruz ja meksikolainen virkaveli Ruiz. Rikosdraamasarja.

Maksuttomien kanavien vuosikausia jatkuvien uusintojen näyttämiseen on jo alkanut tottua,mutta eikö tämä ole jo liikaa.
Sama sarja,eri tekijöiltä pyörii yhtäaikaa kanavilla.Tätäkö saadaan kun lupamaksut korjataan suoraan veroista.

7

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elliivo

Tarkoitus samanaikaisella esityksellä varmaan se että katsoja voi halutessaan vertailla näitä keskenään.
      Itse katson ykkösen alkuperäistä ja jätän amerikanhötön suosiolla katsomatta.
      En tunne että minulta olisi mitään pois kun en katso kaikkea mitä tuutista tulee.

• Muamuija

Minulla ratkaisee se, että toisena iltana ehdin katsoa, toisena en. Lisäksi toteutukset varmasti niin erilaiset jo kulttuuristen erojen vuoksi, että tuskin perusjuonta kummempia yhtymäkohtia sarjoista löytyy, voi hyvinkin pitää eri sarjoina eikä toistensa kopioina.

• Åke Perversson
        Muamuija kirjoitti:

Minulla ratkaisee se, että toisena iltana ehdin katsoa, toisena en. Lisäksi toteutukset varmasti niin erilaiset jo kulttuuristen erojen vuoksi, että tuskin perusjuonta kummempia yhtymäkohtia sarjoista löytyy, voi hyvinkin pitää eri sarjoina eikä toistensa kopioina.

Onhan tuo amerikkalainen sarja ihan yksi yhteen-kopio ruotsalais-tanskalaisesta. Ei tota jenkkiversiota jaksa katsoa.

• Ei ongelmaa

Fox on käsittääkseni täysin mainosrahoitteinen kanava eikä mitenkään liity veroihin tai Yle-maksuun.

Samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa: valinnanvara on pelkästään HYVÄ asia. Joku voi haluta katsoa alkuperäisen eurooppalaisen sarjan, joku toinen amerikkalaisen version ja voipa joku haluta katsoa molemmat nähdäkseen millaisia eroja on saatu aikaan (amerikkalainen versio sarjasta Rikos oli hyvin erilainen kuin alkuperäinen).

• mitä ihmettä!?

Pari kertaa satuin katsomaan vähän lopusta. Minua jäi ihmetyttämään se että ensimmäisellä kerralla autotallissa autossa oli pommi. Mutta mies oli ihan eri kuin toisella kerralla. Aivan samat sanat . Ensimmäisellä kerralla kun pommi pysähtyi tuli esiin DVD levy. Toisella kerralla jokin muu, jota en muista. Toistuuko joka jakson lopussa sama kuvio eri henkilöillä? Onneksi en alkanut katsomaan sarjaa.

• likainen räystäs

Ihan tökerö sarja, oikea sotkujen sotku ja LOST. On kuin solmuinen narukerä josta lähtee eripituisia pätkiä jotka eivät edes välttämättä ole toisiinsa missään tekemisissä.

• Anonyymi

Vittu mua ärsyttäää kun tuo ateria tuli, ja Heli ja Pate ei päässy. Sit osa nuista nuo itsekkäät paskat syö ja yrittää perustella sitä sillä "ku kunnioitetaan Heliä ja Patea ku syyään". Vittu te ette kehtaa sanoa et syön koska mä haluan syyä. 🤬🤬🤬 Äääh tää sarja saa monesti hermot kiristää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      390
      3770
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      65
      1710
    3. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      78
      1447
    4. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1226
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      71
      1164
    6. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      338
      1059
    7. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      1025
    8. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      950
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      43
      900
    10. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      898
    Aihe