Jokainen varmasti tuntee jonkun tuttavan kuka aina valittaa että "sieltäkin sai ihan surkeaa palvelua jne" Ja sitten taas toisilla on aina hirmu hyviä asiakaspalautteita ja saa kaikenmaailman etuja ns kaupanpäälle.
Mitä itse olen ollut monta vuotta asiakaspalvelussa missä pääsemme antamaan asiakkaille aika hyviäkin etuja tai päinvastoin ns "sakottamaan"
Niin emme töissä ole kiusaammassa ketään ja monet ovat myyntiin valittu juuri siksi että he tulevan niin monien kanssa älyttömänhyvin toimeen. Mutta emme mekään kaikkea hyväksy, vaikka emme sitä voi suoraa sanoakkaan.
Monesti töissä katsomme joko läpi sormien tai annamme etuja sen mukaan miten asiakas käyttäytyy. Jos asiakas on iloisella tuulella, juttelee niittänäitä ja nauresekelee niin tottakai saa hyvät edut mitä välttämättä muut ei saa. Hommat toimii paljon ripeämmin ja saa vaikka kaikki kaapelitv kanavat ilmaiseksi auki pariksi viikkoa.
Mutta jos asias on tuppisuu, valittaa ja haukkuu yhtiötä ilman sen suurempaa syytää ja käyttäytyy muutenkin hyvin töykeästi niin ei niitä etuja kyllä varmasti tule ja esim vian korjaus tulee kestämään juuri sen 2viikkoa jos mahdollista vaikka se saataisiin 3pv tehtyä.
Reklamoinninkin voi tehdä asiallisesti ja yleensä silloin se käsitellään nopeammin, viat korjataan pikapikaa ja saakin viellä vaikka 2kk maksuttoman kiinteänlaajakaistan kotiin.
Asiakaspalvelioita on myös esim vaatekauppejen myyjät, baari henkilökunta, LVI miehet jne. Kaikille niille kun käyttäytyy asiallisesti ja rennosti, saa myös paljon parempaa palvelua ja etuja. esim portsaritkin alkavat äkkiä muistamaan naamoja jos on aina asiallinen, maksaa vaikka 5-10e tippiä joka kerta kun lähtee baarista (mitä moni ei enää tee) eikä aiheuta ongelmia. Sama on myös baaritiskillä, Kokeilkaas antaa tiskillä aina 2e tippiä illan aikana niin kummasti juomien saanti nopeutuu ;) ja muutaman illan jälkeen nekin alkavat jo muistaa " Tää oli se hirmu rento ja asiallinen asiakas kuka antaa aina tippiä"
Miksi toiset asiakkaat saa parempia etuja kun toiset?
322212233
3
112
Vastaukset
- henrik ijös
kunhan saan 4g motukan omaksi 2 vuoden sopimuksella sonera
toisenkin voi korjata tehtaalle lähettää- henrik ijös72
rikki piuhat
muuten hyvä - henrik iujös72
henrik ijös72 kirjoitti:
rikki piuhat
muuten hyväkuoret vain päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645060Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362299Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632210- 2262198
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181403Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191374- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47963- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879