Jokainen varmasti tuntee jonkun tuttavan kuka aina valittaa että "sieltäkin sai ihan surkeaa palvelua jne" Ja sitten taas toisilla on aina hirmu hyviä asiakaspalautteita ja saa kaikenmaailman etuja ns kaupanpäälle.
Mitä itse olen ollut monta vuotta asiakaspalvelussa missä pääsemme antamaan asiakkaille aika hyviäkin etuja tai päinvastoin ns "sakottamaan"
Niin emme töissä ole kiusaammassa ketään ja monet ovat myyntiin valittu juuri siksi että he tulevan niin monien kanssa älyttömänhyvin toimeen. Mutta emme mekään kaikkea hyväksy, vaikka emme sitä voi suoraa sanoakkaan.
Monesti töissä katsomme joko läpi sormien tai annamme etuja sen mukaan miten asiakas käyttäytyy. Jos asiakas on iloisella tuulella, juttelee niittänäitä ja nauresekelee niin tottakai saa hyvät edut mitä välttämättä muut ei saa. Hommat toimii paljon ripeämmin ja saa vaikka kaikki kaapelitv kanavat ilmaiseksi auki pariksi viikkoa.
Mutta jos asias on tuppisuu, valittaa ja haukkuu yhtiötä ilman sen suurempaa syytää ja käyttäytyy muutenkin hyvin töykeästi niin ei niitä etuja kyllä varmasti tule ja esim vian korjaus tulee kestämään juuri sen 2viikkoa jos mahdollista vaikka se saataisiin 3pv tehtyä.
Reklamoinninkin voi tehdä asiallisesti ja yleensä silloin se käsitellään nopeammin, viat korjataan pikapikaa ja saakin viellä vaikka 2kk maksuttoman kiinteänlaajakaistan kotiin.
Asiakaspalvelioita on myös esim vaatekauppejen myyjät, baari henkilökunta, LVI miehet jne. Kaikille niille kun käyttäytyy asiallisesti ja rennosti, saa myös paljon parempaa palvelua ja etuja. esim portsaritkin alkavat äkkiä muistamaan naamoja jos on aina asiallinen, maksaa vaikka 5-10e tippiä joka kerta kun lähtee baarista (mitä moni ei enää tee) eikä aiheuta ongelmia. Sama on myös baaritiskillä, Kokeilkaas antaa tiskillä aina 2e tippiä illan aikana niin kummasti juomien saanti nopeutuu ;) ja muutaman illan jälkeen nekin alkavat jo muistaa " Tää oli se hirmu rento ja asiallinen asiakas kuka antaa aina tippiä"
Miksi toiset asiakkaat saa parempia etuja kun toiset?
322212233
3
127
Vastaukset
- henrik ijös
kunhan saan 4g motukan omaksi 2 vuoden sopimuksella sonera
toisenkin voi korjata tehtaalle lähettää- henrik ijös72
rikki piuhat
muuten hyvä - henrik iujös72
henrik ijös72 kirjoitti:
rikki piuhat
muuten hyväkuoret vain päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405886
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4212830- 1422694
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192148- 202145
- 741360
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä111147Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101092- 52988
- 86937