Onko joku ostanut kyseisen vermeen ja mistäpäin mailmaa löysit?
Onko kokemuksia?
Venus 2000
10
6584
Vastaukset
- utelias kokeilee
Ruotsissa myydään kalliilla, valmistajan sivuilla USA:ssa halvemmalla. Lelua voi myös vuokrata testikäyttöön ennen ostopäätöstä.
http://www.venus2000rental.com/en/
kaksi viikonloppua ja välinen aika, hinta 90 19 euroa jos palautus tapahtuu tavallisen postin kautta. Toimitus tulee UPSin tai DHL kautta. - tyytyväinen mies
Itse tilasin V2000:en Sybianin Saksalaiselta viralliselta myyjältä, 1049 e taisi maksaa kuluineen päivineen, vähän yli viikossa oli vehjes perillä. Kokemus on sen verran ainutlaatuinen että ei käy vertaaminen mihinkään muuhun aparaattiin. Vääntöä, nopeutta ja tiukkuutta löytyy enemmän kuin tarpeeksi ja hitaammilla kierroksilla voi sitten naatiskella ja herkistellä loputtomiin. Ei ole kallis siihen nähden että on tarkoitettu kestämään maailman tappiin asti, monelle varmasti helvetin iso kynnys ostaa näinkin kallis laite, mutta ainakin itse olen tyytyväinen että olin niinkin dorka että ostin sen pitkällisen jahkailun jälkeen. Ja käytettynäkin tolle itse masiinalle on helppo löytää ostaja kun touhussa lähmääntyy vain se putkiosa. Monet erektiohäiriöstä kärsivät ovat saaneet Venuksella homman pelittämään, eli imaisee veltonkin peniksen sisäänsä. Kannattaa tilatessa mitata peniksen ympärysmitta oikein että saa sopivimmin istuvan vehkeen, muuten voi ensikokemus olla pienoinen pettymys.
- Symbian_rental
Onko porukalla kokemuksia miten tuon vuokralaitteen palautus käytännössä toimii?
Valmistaja kertoo vaan että liimaa mukana tullut joku lappu paketin päälle, vie haluamaasi postiin ja maksa 34 €. Meneekö se ihan tosta noin vaan? - Kyytiä
Antishopilla on nyt vastaava The F-Machine - Tremblr Milking Machine.
- Koeajo86
Tääl ois kokeilunhaluinen testiin noille laitteille. Kik jarppa86
- VenusBoy1972.2
Ostin tuon saman vehkeen seksikauppa https://www.vuxen.fi
- Anonyymi
Tilasin f machinen lutkuttimen keskisuomesta alan kaupasta. Paris päiväs oli looras. Hintaahan oli mut laatu maksaa. Kyltymätön vehje. Tein vaan sen virheen et annoin muijan sitoo mut sänkyy ja kaukosäätimen sille..
- Anonyymi
Löytyy kyseinen f-machine vekotin huutonetistä hintaan 300 €.
- Anonyymi
Toi f machine tremblr on kova vehje. Aika hintava lutkutin mutta hintansa väärti on. Suosittelen. Venus on aika paska, siivoominen työlästä ja äänekäs koneisto.
- Anonyymi
Ei saatana
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926