Kun en tallettanut, se haihtui muistista mäkeen. Muistaisko joku nämä valmistamisriitit?
Lappilaisen siman valmistus?
2
149
Vastaukset
- Simaexspertti
Osta pullo Koskenkorvaa. Aukaise pullo.koskista Kaada Koskista pois 1/2 desiä viemäriin. Pudota pulloon 20-24 rusinaa.Lorauta rkl siirappia pulloon. Pane korkki kiini ja puista pulloa 30 sek. Pane pullo kaappiin. Odota ensi vappua. Vappu-aamuna herätttyäsi. Aukaise kaapin ovi. Ota Koskenkorvapullo kaapista. Ota toisesta kaapista simalasi , mieluimmin jalallinen . Kaada Koskenkorvasimaa lasi puolilleen. Kulauta yhdellä kulauksella sima-annos kurkkuusi. Jatka tätä niin kauan kun pullon pohja näkyy sen suusta katsoen. Jos et pysty katsomaan, on simasi onnistunut.
- kiitän, pokkaan
Ohje toki kelpaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192566Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.69956IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855