Tryg:stä Ifiin väkisin

Moon se Nalle

suomen tryg vakuutukset myytiin iffille, eli kannattaako etsiä uusi vakuutusyhtiö ?
Ifi lähetti uuden vakuutus sopimuksen nostettuina omavastuina.
Onko niin että kyseinen yhtiö aikoinaan osti teollisuusvakuutukset ja nosti vanhojen Teollisuuvakuutuksessa olevien vakuutuksien hintoja.
Tuleekin mieleen että jos If.i ei saa enää muuten myytyä vakuutuksia niin tämä on ainut tapa ja jos lukee negatiivista palautetta saaneinta vakuutusyhtöö niin IF.i on kirkkastti se mihin asiakkaat ei ole tyytyväisiä.

4

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmotiställatis

Eiköhän niistä Pohjolasta ja Lähitapiolasta ole ihan yhtälailla huonoja juttuja, jostain Trygistä ja Pohjantähdestä ei varmaan olekaan kun ovat niin pieniä yhtiöitä.
      Jos tutkitaan ihan tutkimuksia niin If ei todellakaan ole huonoimpien joukossa.
      Itse kehottaisin soittamaan ifin asiakaspalveluun ja sanomaan ettet maksa samaa hintaa vakuutuksista joiden omavastuut ovat korkeammat. Kannattaa myös tsekata vakuutusten turvataso, trygin vakuutukset aika suppeita käsittääkseni eli varmaan turvatasokin noussut tai ainakin nousemassa.

• Aloittaja..

Kerroppa mitä tarkoitat turvatasolla ja tietääkseni Tryg on suurempi yhtiö kun If.
        Aika selvää on että jos sulla on kahen yhtiön paperit vierekkäin ja esim. If.n paperissa lukee omavastuun kohalla "Omavastuu määrytyy sen mukaan, mistä vahingosta on kysymys" sekun toisella on selvä summa 170,- ja jos tuulilasivakuutuksessa toisella on Tryg 170,- ja If 200,- niin miten tämä vaikuttaa turvatasoon.
        Myöskin olen soittanut puhelinpalveluun joka on yritysnumeero millä If kerää puhelinmaksu tuottoa ja kun sieltä ei viimmeksi saanut vastaukseksi että tämä on If.lä näin. Olen jättänyt soittopyyntöjä useamman sinne asiakaspalveluun mutta tuntuu että ei niitä kiinnosta koska joku tarvee optioihin rahaa ja näin ei asiakspalvelu kiinnosta vaan sähköpostilla tulee kumminkin kysely miten hyvin he palveli sinua kyseisessä asiassa.
        No jos tätä ei If.i pysty hoitamaan niin tulen vaikuttamaan yrityksemme vakuutusten muuttaamiseen toiseen yhtiöön.

• Se työssä vaan

Yleensä ei kannata esittää ajatuksia jos ne perustuu asiasta tietämykseen käsittääkseni.
        Totuus on että IF osti kyseisessä kaupassa suomen asiakkaat ei Trygin pohjoismaitten kaikkia asiakkaita ja nyt tietysti IF pyrkii maksattamaan ostoksensa tavallisilla Trykin vakuutuksen ottajilla.
        Kehottaisinkin entisiä Sumen Trygin asiakkaita olemaan tarkkana sillä IF ei tarkista heidän vakuutus sopimuksia vaan vetää ne läpi yleisellä niinsanotulla tulosta pitää tulla, vai väittääkö joku että IF henkilökuntaa olisi käymään kaikkia näitä vakuutus sopimuksia tällä henkilökunnalla mitä IF nykyään pitää töissä.

• Aloittajaa

Asia selvisi vakuutusyhtiö on töpänny joten kannattaa olla tarkkana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe