Olen jo hyvin kauan salaa haaveillut seksistä tummaihoisen naisen kanssa. Onko teillä muilla kokemuksia aiheesta? Ja jo ennalta haluan sanoa, että toivoisin asiallisia vastauksia.
Lähinnä ehkä kaipaisin kokemuksia siitä miten olette kohdanneet ja asioissa edenneet sekä kuinka mahd. kultturierot, uskonto ym. vaikuttavat asiaan. Voi nyt olla kovinkin hölmö asia kysyä, mutta kysyn sen takia etten olisi loukkaava toista kohtaan.
Kiitos jo avusta jos vaivaudutte vastaamaan.
Haave seksistä mustan/tumman naisen kanssa
16
1600
Vastaukset 16
- 06Mies35
Hieman lisäystä edelliseen. Ymmmärrän toki, että kaikki maailman ihmiset ovat yksilöitä, eikä yleistäminen kannata tässäkään. Tiedän myös, että etninen tausta ei ole sama kuin uskonnollinen suuntautuneisuus.
- Herra 47
Pari tummaihoista ihanaista on tullut tyydytettyä. Itselle upea kokemus, nuollessa punainen pimppa tummien huulien välissä...ihanaa. Luonnostaan heillä myös rytmi syntymälahjana, joten ei tartte pumpata jäykkää koivunhalkoa, lantio liikkuu pyytämättäkin (suom. huom.). Suosittelen!
- Anonyymi00016
Rytmi veressä?
Sanotko siis että mustat naiset on parempia paneen?
- colored mixed w
Ootko huomannut, että tummaihoisia ihmisiä on ihan länsimaisia tai vaikka suomalaisia? Niin aina ei oo niin kauheen tarvis miettiä jotakin kultsa- tsi uskontojuttuja :) Jos intiimeihin väleihin päädyt ko. värityksen omaavan naisen kanssa, niin eiköhän ne asiat selviä siinä samoin kuin muunkin värisen? Vai ootko sitä mieltä, että jos nainen on vaalea, niin ne on kaikki automatic samanlaisia keskenään ihan värin takia?
- 06Mies35
Kiitos nyt alkuun molemmille vastauksista. :)
Yritin tuossa jo aloituksessa ilmaista etten halua yleistää ja ymmärrän täysin, että henkilön ihon väri ei ole suoraan verrannollinen esim. uskontoon. En ehkä saanut sitä puettua sanoiksi aivan yhtä selkeästi kun itse ajattelin.
En myöskään tarkoita tai oleta, että intiimi kanssakäyminen olisi automaattista kenenkään kanssa. Itse olen sen verran vanhanaikainen etten todellakaan edes oleta asioiden etenevän siihen asti esim. muutamien tapaamisten jälkeen tai saatikka ensitreffeillä. Ajattelen niin, että koska minua ei voi yleistää niin en yleistä toisiakaan, ehkä en vaan osannut sitä ilmaista. :)
Parastahan olisi, että kieli ja kulttuuri olisi molemmilla sama. Sehän olisi aivan ideaali tilanne. Enkä ole aivan täysi toope, ymmärrän Suomessa olevan sukujuuriltaan hyvinkin erilaisia ihmisiä. :) Ja tässä vaiheessa haluan korostaa, että ystävä/tuttavapiiriini kuuluu monenlaisia ihmisiä eli en suinkaan ole kovin kapeakatseinen.
Ehkä juuri sen takia en tiedä kuinka asiaa lähestyä kun ajattelen aihetta liian monimutkaisesti. Haluan olla kohtelias ja vältän loukkaamasta (tämä pätee nyt kaikkiin ihmisiin), joten enhän pääse puusta pidemmälle jos murehdin loukkaavani esim. toisen uskontoa. En toki pidä muiden huomioonottamista huonona asiana, sen pitäisi olla ennemminkin nykymaailmassa automaatio ja osa ihmisen peruskasvatusta. :)
Tässä nyt tämän kaltaista vastausta.- colored m w
Mielestäni osut oikeaan, että ajattelet turhan monimutkaisesti, ennen kuin mitään on tapahtunutkaan :)
On kuitenkin tosi hienoa, että yleensä ajattelee, joten pisteet siitä. Onnea matkaan tumman neidon etsintään ja nautinnollisia hetkiä sitten! - 06Mies35
colored m w kirjoitti:
Mielestäni osut oikeaan, että ajattelet turhan monimutkaisesti, ennen kuin mitään on tapahtunutkaan :)
On kuitenkin tosi hienoa, että yleensä ajattelee, joten pisteet siitä. Onnea matkaan tumman neidon etsintään ja nautinnollisia hetkiä sitten!Kiitos. :)
Toivottavasti tuo haave ei jää vain haaveeksi, ehkä sopiva hetki ja henkilö elämän varrelta löytyy.
Mukavaa kesän jatkoa sinulle. :) - Anonyymi00010
colored m w kirjoitti:
On kuitenkin tosi hienoa, että yleensä ajattelee, joten pisteet siitä. Onnea matkaan tumman neidon etsintään ja nautinnollisia hetkiä sitten!Menkääs nyt spedet muualle sekoilemaan
- Kyllä siinä
kokematon suomipoikka sulaa,kun jäätelötikku tumman naisen kanssa touhutessa
- 06Mies35
;)
- Anonyymi00009
Vaimo ohjaa erimaalaisia nuoria työkseen, eräs tosi tumma tyttö on oppinut hyvin suomea vuosien varrella ja sen äiti päästää Abin meille ja ihan helposti aluksi oli varauksellinen.
Saatiin kaverin kesämökki käyttöön saatiin Abin äidiltä lupa voi tulla mukaan. Vaimo oli heti bikinit päällä Abi vähän orjaili mutta laittoi bikinit päälleen. Katsoin mustaa tyttöä on jo naisen vartalo. Uiminen oli outo asia vaimo opetti jonkin aikaa huusi minulle tule sinäkin tänne. Abi ujosteli vähän kun aloin opettamaan. Pidin vatsan altaa kiinni ja toinen käsi rintakehältä käsi lipsui välillä käsi kosketti pillua ja välillä kädet liukui rinnoilla pyysin että ui rauhallisesti että voin pitää kiinni. Kun opetin kellumista välillä hätäänty ja tarrautu kiinni kun sai vettä suuhunsa kunnolla tarrautu kiinni ja kietoi jalat ympärille oli oikein naaras ote jalat leviällä ja liukui kovettuneeseen kaluun kysyin pysytkö Abi nauroi ja katsoi mökkiä kohti otin pyllystä kiinni Abi painoi kalua vasten , oltiin melkein kaulaa myöten vedessä kosketin rintoja Abi hymyili antoi hieroa sitten ja sitten sanoin pitää mennä.
Illemmalla katselin Abin vartaloa, päällä vaimon T-paita ja alla vain pikku housut naiset laittoi iltapalaa Abi välillä hymyili ei puhunut mitään.
Abi kehui että osaa kohta uida kun syötiin. aamulla oli taas lämmintä Otettiin aurinkoa, Vaimo mietti mitä ostaa kaupasta naurahti pitkään en mieti että saan juosa siideriä rauhassa. Abi meni uimaan vaimo sanoi katso että ei huku minä lähden kauppaan, Vaimon lähdettyä menin uimaan Abi tuli viereen nauroi opetatko nyt ja hyppäsi kaulaan ja kalun varaan nauroi äiti ei päästäs näin uimaan nauroin näinkö ja painoin pyllystä Abi huokasi varsinkaan näin.
Hieroin rohkeasti pyöreitä rintoja sormet vaelsi liivien sisään Abi huokaili jo kunnolla jalat pysyi kiinni työnsin toisen käden sormet bikinin sisään pieni karvatupsu tuntui ja liukas pillu Abi tarrautu kaulaan kuiskas kukaan ei ole koskenut. Annoin Abille melkein orgasmin kun Abi löysäsi sanoi tulee kylmä. noustin saunaan lämmittelemään riisuin uimahousut Abi katsoi ja riisui bikinit pieneen läjään.
Menin alalauteelle Abin viereen kun ei uskaltanut mennä ylö kuumaan. Abi nousi seisomaan otin kädestä ja vedin eteeni ja maistoin rintaa Abi nojasi minuun imin ja maistelin Abi huokasi näinkö se on ihanaa, sormet vaelsi sievästi pillun huulissa Abi kuiskas tee se tuntuu paremmalta kuin itse Abin lantio keinuin sormia vasten oli jo ihan hurjana kun kännsin istumaan ja nuolin Abi tuli kunnolla riehui ja vaati että panen. Nousin viereen nakkelin löylyä Abi nojasi minuun sitten pyörähti ja imi kalua naurahti en ole koskaan edes nähnyt tämmöistä ja nyt imen katsoin mustien silmien liikkeitä ja huulien kireyttä kalussa tunsin että en voi estää ja laukesin silmät rävähti isoiksi kaksin käsin lypsi kalua mitään ei tippunut suusta. Abi hyokasi kunnolla kun päästi suustaan ja nousi kuiskasi minun on saatava tätä. Sanoin sinun pitää olla neitsyt miehellesi. Abi nauroi en ole enää kumi kalu teki sen.
Vaimo tuli kaupasta ja laitettiin ruokaa ja makoiltiin nukahdin sohvalle heräsin kun kalua hierottiin se oli Abi nousin istumaan Abi nauroi Anja on veneellä onkimassa ja imi kalua nousi aika pian ja ohjasi kalun sisäänsä huokasi haluan vähän aikaa ja nai kiihkeänä sanoin käy kumit mun laatikosta Abi kävi nopeaan ja katsoi kumin laittoa hyppäsi sitten heti päälle huokasi haluan paljaalla oli parempaa työnsi rinnat suuhun katsoi ulos nauroi anja siellä soutaa ja nai kunnolla alkoi sitten vavahdella ja pani nopeaan laukesin sisään Abi tarrautu kiinni kuiskas panet joskus paljaalla,
Abi nousi nauroi Anja tulee rantaan. Tuli vähän kiire Anja toi ahvenia perkkasin ne ja paistettiin ja syötiin.
Kaksi päivää meini vielä kivasti Abia salaa hyväillen. Meni muutama viikko Anja kysyi saisko sitä mökkiä lainaan. Soitin kaverilleni nauroi siellä on serkku Mikko mutta jos ei haittaa soitan sille.
Mentiin mökille Mikko tuli vastaan olihan iso mies kuin voiman nostaja istuttiin iltaa ja päivä vaihtui. aamulla huomasin että vaimokin on enemmän rinta rottingilla, Abi tuli sisälle ja pyysi kalastamaan Anja nauroi mene opettamaan saadaan tuoretta kalaa. ajoin veneellä vähän rannempaa ja sokka kilahti potkurista Abi souti rantaan oli ihmeen hiljaista lähdettiin vakoilemaan, Anja oli pöydällä vatsallaan ja Mikko pain isolla kalulla Anja ulisi.
Me peräännyttin ja soudettiin kauemmas ennen kuin ajettiin niemen taakse laavulle. Abi nosti hametta ei ollut housuja istui laavulle, Abi huokasi siitä on aikaa ja kaivoi kalun ja lasku housuni istui päälle ja kuiskasi käytän salaa pillerejä märkä pillu äänteli kosteudesta Abi tuli kiljuen sillon laukesin Abi tarttui kiinni kuiskas ole nainen ja suuteliKun nousi pyyhittiin paperilla ja nakattiin nuotio pohjalle. Istuttiin ja puhuttiin Abi nousi laavulle ja levitti jalat kuiskas tule imin terhakoita rintoja ja työnnyin syvään rakasteltiin tuulen puhallessa pakaroille Abi sai toisen kerran sisäänsä mitä halusi.- Anonyymi00011
Spedellä taas suoltaa aivopieruja yhteen pötköön buaahaa
- Anonyymi00012
Eipä tuota liian pitkää tekstiä viitsinyt lukea ollenkaan. Turhaan vaivausit.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eipä tuota liian pitkää tekstiä viitsinyt lukea ollenkaan. Turhaan vaivausit.
Vatkaa sinä sitä pikku piliäs reppana
- Anonyymi00014
Näin mustana naisena minua kiusaa tuo eksotisointi. Minusta ollaan kiinnostuneita koska olen musta, harvemmin siksi että olen vain yleisesti kaunis (toivottavasti) tai jopa koska olen mukava.
Toinen ongelma on että moni mies haluaa "kokeilla mustaa naista" mutta vakavasti liikkeellä olevia on vähän. Kaikki naiset kohtaavat tätä mutta me maahanmuuttajataustaiset erityisesti.- Anonyymi00015
Olisitte tyytyväisiä kun saatte täällä olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 49490
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22417