Mikä voi olla mulla tässä detsissä kun alkuun lähden liikkeelle niin mopo kiihtyy normaaliin tapaan terävästi ja ottaa piikin, sitten kun olen vähän aikaa ajanut niin mopo ei enää ota terävää piikkiä ja kiihtyy laiskemmin. Huippunopeus pysyy kuitenkin samana. Ei pätki kuitenkaan.
DT laiskistuu lämpimänä
21
3190
Vastaukset
- jooh2
Isompaa suutinta? Kenties väljä kone jo, paljon ajettu ja milloin mäntä vaihdettu?
- mis vika
Ei oo väljä, ajettu 1300 :D. No mutta jos suuttimesta johtuu ni miks sit alussa toimii normaalisti?
- juuh3
Sulla on nimenomaan liian suuri suutin jos kylmänä toimii hyvin mutta lämpimänä ei.
- mis vika
Tuohon en usko. Ongelmaa ei ollutvielä vähän aikaa sitten eikä muutenkaan anna mitään viitteitä että se olisi liian iso (esim.röpötys)
- jooh2
En osaa sanoa, mikä ois vikana, kun netistäkää löydy mitää ja itelläkään ei oo ollu tommosii ongelmii.
- mr.papi
Ihmettelet vikaa, kun kerrot miten kylmällä koneella ottaa hyvin piikin? No vika on kuskissa, kylmällä koneella ei saa ajaa kovilla kierroksilla, koska mäntä ja sylinteri eivät ole vielä laajentuneet kunnolla, jolloin välykset ovat liian isot. Näinollen moottorin kuluminen on huomattavasti nopeampaa.
En nyt tarkoita, että sylinteri olisi kulunut liikaa, mutta tuo ajotyyli rikkoo moottorin turhaan, joten korjaus kannattaa aloittaa kuskista. - sisäisestinaurava
Onhan tuo varmaan totta, mutta voisit silti pitää välillä sen meteliturvan kiinni. Kaveri täällä saarnaa katkerana ettei mopoja tulisi virittää, ja ketään ei kiinnosta. Käytä aikasi johonkin hyödyllisempään ennen kuin kuolet poies.
- mr.papi
Miksi täällä kysytään mitään, jos ei saa vastata?
Niin ja mitenkä niin saarnaan katkerana? Harvoin olen katkera kenellekkään ja ehkäpä vähiten mopopojille...
Ja jos ketään ei kiinnosta, niin silloinhan sillä ei ole mitään väliä.
Niin ja tottakai käytän aikani hyödyllisempään, välillä on vaan luppoaikaa, niin voi käydä täällä pyörähtämässä.
- Mr. Ammattilainen
No kyllähän mopo ei väännä yhtä hyvin lämpimänä kuin kylmänä, mutta ei sen kyllä iso ero pitäs olla. Taitaa olla väljäkone.
- mis vika
Kuinka usein 1300km ajetuissa mopoissa on väljä kone
- mr.pöpi
On se. Yhtä väljä ku sun siskos pillu. Tiiän ku oon testannu molempia.
- eijumalauta2
Tätä vastausten lapsellisuutta :'D jooh2 ehkä palstan ainoa asiallinen vastaaja
- mr.pöpi
^ "t. jooh2" ...
- jooh2
mr.pöpi kirjoitti:
^ "t. jooh2" ...
Enpä kuule ollu tuo. Tulin just kaupungilt.
- viruksen
jooh2 kirjoitti:
Enpä kuule ollu tuo. Tulin just kaupungilt.
Mia?
- mis vika
ei vaan *mis vika*
- mr.papi
On se vaan jännää, mitenkä mopopojat ei kestä kuulla erilaisia mielipiteitä asioista. Aina pitäisi tulla se "oikea" vastaus, muutoin on katkera ja lannistava. Älkää kysykö, jos ette kestä kuulla vastauksia. Kyllähän se asia voi olla niinkin, että minä olen väärässä, jos vaikka se mopo onkin tehty sillain, että kylmällä koneella saa huudattaa, mutta lämpimällä koneella saattaa vaurioitua liian kovista kierroksista.
- jooh3
Turpa kiinni senki VTU HOMMOO.
- mis vika
ok
- vittuettävituttaatää
Täältä suomi24:stä ei oikeastaan kannattaisi koskaan kysyä mitään, pelkkiä provoja tulee selkeästi enemmän kuin asiallisia vastauksia.
- Deeteesaatana
Koska leipos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241