DT laiskistuu lämpimänä

mis vika

Mikä voi olla mulla tässä detsissä kun alkuun lähden liikkeelle niin mopo kiihtyy normaaliin tapaan terävästi ja ottaa piikin, sitten kun olen vähän aikaa ajanut niin mopo ei enää ota terävää piikkiä ja kiihtyy laiskemmin. Huippunopeus pysyy kuitenkin samana. Ei pätki kuitenkaan.

21

3190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooh2

Isompaa suutinta? Kenties väljä kone jo, paljon ajettu ja milloin mäntä vaihdettu?

• mis vika

Ei oo väljä, ajettu 1300 :D. No mutta jos suuttimesta johtuu ni miks sit alussa toimii normaalisti?

• juuh3

Sulla on nimenomaan liian suuri suutin jos kylmänä toimii hyvin mutta lämpimänä ei.

• mis vika

Tuohon en usko. Ongelmaa ei ollutvielä vähän aikaa sitten eikä muutenkaan anna mitään viitteitä että se olisi liian iso (esim.röpötys)

• jooh2

En osaa sanoa, mikä ois vikana, kun netistäkää löydy mitää ja itelläkään ei oo ollu tommosii ongelmii.

• mr.papi

Ihmettelet vikaa, kun kerrot miten kylmällä koneella ottaa hyvin piikin? No vika on kuskissa, kylmällä koneella ei saa ajaa kovilla kierroksilla, koska mäntä ja sylinteri eivät ole vielä laajentuneet kunnolla, jolloin välykset ovat liian isot. Näinollen moottorin kuluminen on huomattavasti nopeampaa.

En nyt tarkoita, että sylinteri olisi kulunut liikaa, mutta tuo ajotyyli rikkoo moottorin turhaan, joten korjaus kannattaa aloittaa kuskista.

• sisäisestinaurava

Onhan tuo varmaan totta, mutta voisit silti pitää välillä sen meteliturvan kiinni. Kaveri  täällä saarnaa katkerana ettei mopoja tulisi virittää, ja ketään ei kiinnosta. Käytä aikasi johonkin hyödyllisempään ennen kuin kuolet poies.

• mr.papi

Miksi täällä kysytään mitään, jos ei saa vastata?
        Niin ja mitenkä niin saarnaan katkerana? Harvoin olen katkera kenellekkään ja ehkäpä vähiten mopopojille...
        Ja jos ketään ei kiinnosta, niin silloinhan sillä ei ole mitään väliä.
        Niin ja tottakai käytän aikani hyödyllisempään, välillä on vaan luppoaikaa, niin voi käydä täällä pyörähtämässä.

• Mr. Ammattilainen

No kyllähän mopo ei väännä yhtä hyvin lämpimänä kuin kylmänä, mutta ei sen kyllä iso ero pitäs olla. Taitaa olla väljäkone.

• mis vika

Kuinka usein 1300km ajetuissa mopoissa on väljä kone

• mr.pöpi

On se. Yhtä väljä ku sun siskos pillu. Tiiän ku oon testannu molempia.

• eijumalauta2

Tätä vastausten lapsellisuutta :'D jooh2 ehkä palstan ainoa asiallinen vastaaja

• mr.pöpi

^ "t. jooh2" ...

• jooh2
        mr.pöpi kirjoitti:

^ "t. jooh2" ...

Enpä kuule ollu tuo. Tulin just kaupungilt.

• viruksen
        jooh2 kirjoitti:

Enpä kuule ollu tuo. Tulin just kaupungilt.

Mia?

• mis vika

ei vaan *mis vika*

• mr.papi

On se vaan jännää, mitenkä mopopojat ei kestä kuulla erilaisia mielipiteitä asioista. Aina pitäisi tulla se "oikea" vastaus, muutoin on katkera ja lannistava. Älkää kysykö, jos ette kestä kuulla vastauksia. Kyllähän se asia voi olla niinkin, että minä olen väärässä, jos vaikka se mopo onkin tehty sillain, että kylmällä koneella saa huudattaa, mutta lämpimällä koneella saattaa vaurioitua liian kovista kierroksista.

• jooh3

Turpa kiinni senki VTU HOMMOO.

• mis vika

ok

• vittuettävituttaatää

Täältä suomi24:stä ei oikeastaan kannattaisi koskaan kysyä mitään, pelkkiä provoja tulee selkeästi enemmän kuin asiallisia vastauksia.

• Deeteesaatana

Koska leipos

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13