Olin armeijassa noin kuukauden

Lähdin pois osittain koska palvelustoverit olivat tavoiltaan likaisia. Aina aamuisin kun piti käydä vessassa, niin lattia lainehti kusesta, seinillä oli paskaa, ja jopa istuimelle sitä oli eksynyt! Eikä kukaan tietenkään pessyt käsiaan vaikka olisivat käyneey paskalla. Myöhemmin sinne piti oikein laittaa muistilaput jotta ihmiset älyäisivät pestä kätensä.

En myöskään tykkää kiirehtiä vessasa ja haluan olla omassa rauhassa kun toimitan asioitani, mutta kun armeijassa piti aina muka juosta johonkin vaikka olisi perheen pyyhkiminen kesken, mutta itse aina toimitin asiani rauhassa vaikka se merkitsi myöhästymistä.

Kaiken tuon lisäksi siellä piti kuunnella saarnoja kuinka kaikenlaiset hinttarit ja muut pitää hyväksyä normaaleina, jne. Likainen paikka kaiken kaikkiaan.

Kuukausi riitti minulle ihan hyvin, mutta tämä ei tarkoita todellakaan sitä, että tykkäisin kaikenlaisista hipeistä ja muusta vastaavasta punasaastasta enkä todellakaan ole pasifisti.

8

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rxljki

taas sama itkuvirsi!. minä en tykkää ja minä haluan. tätä se nyky nuoriso on!.

• 4+1

Nykynuoriso on aiempien sukupolvien nuorisoa fiksumpaa, sillä se uskaltaa ajatella itsenäisesti ja kyseenalaistaa virallisen totuuden.

• ytfi
        4+1 kirjoitti:

Nykynuoriso on aiempien sukupolvien nuorisoa fiksumpaa, sillä se uskaltaa ajatella itsenäisesti ja kyseenalaistaa virallisen totuuden.

nyt onkin kyse maanpuolustuksesta. mitä siitä tulisi jos rintamalla jokainen sooloilisi oman pään mukaan?. reservissä voit kyllä ajatella itsenäisesti.

• Voi poloista

Rapisiko kynsilakat ja putosiko korvarenkaat ?????

• Anonyymi

KYLLÄ KUULE PASKAA PITÄÄ HAISTELLA TAI MUUTE PUTTIN TULEE JA VOITTAA VOI PRKL KU NYKYNUORILLE EI KELPAA ENÄÄ PASKA

• Anonyymi

VOI PERKULE KUN NÄMÄ NYKY,,,,,,NUORET EI PASKAA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, HALUA HAISTELLA PERKELE KU MINÄ OLIN SIELLÄ PERHANAN VITTU SAATANASSA NII MINÄ VITTU SÖIN PERKELE PASKAA,,,,,,,,,,,,,,

• Anonyymi

NYKY NUORET ON NIIN HEIKKOJA ETTEI PASKA SULA MAHASSA PERKELE MIHIN OLLAAN,,,,, MENTY SAATANA PUTTIN TULEE

• Anonyymi

PASKASTA SITTEN NAUTITAAN SAATANA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5347
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4321
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      378
      4263
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      490
      3777
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      150
      3401
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      3034
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      53
      2754
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2728
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2316
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2211
    Aihe