Olin armeijassa noin kuukauden

Lähdin pois osittain koska palvelustoverit olivat tavoiltaan likaisia. Aina aamuisin kun piti käydä vessassa, niin lattia lainehti kusesta, seinillä oli paskaa, ja jopa istuimelle sitä oli eksynyt! Eikä kukaan tietenkään pessyt käsiaan vaikka olisivat käyneey paskalla. Myöhemmin sinne piti oikein laittaa muistilaput jotta ihmiset älyäisivät pestä kätensä.

En myöskään tykkää kiirehtiä vessasa ja haluan olla omassa rauhassa kun toimitan asioitani, mutta kun armeijassa piti aina muka juosta johonkin vaikka olisi perheen pyyhkiminen kesken, mutta itse aina toimitin asiani rauhassa vaikka se merkitsi myöhästymistä.

Kaiken tuon lisäksi siellä piti kuunnella saarnoja kuinka kaikenlaiset hinttarit ja muut pitää hyväksyä normaaleina, jne. Likainen paikka kaiken kaikkiaan.

Kuukausi riitti minulle ihan hyvin, mutta tämä ei tarkoita todellakaan sitä, että tykkäisin kaikenlaisista hipeistä ja muusta vastaavasta punasaastasta enkä todellakaan ole pasifisti.

8

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rxljki

taas sama itkuvirsi!. minä en tykkää ja minä haluan. tätä se nyky nuoriso on!.

• 4+1

Nykynuoriso on aiempien sukupolvien nuorisoa fiksumpaa, sillä se uskaltaa ajatella itsenäisesti ja kyseenalaistaa virallisen totuuden.

• ytfi
        4+1 kirjoitti:

Nykynuoriso on aiempien sukupolvien nuorisoa fiksumpaa, sillä se uskaltaa ajatella itsenäisesti ja kyseenalaistaa virallisen totuuden.

nyt onkin kyse maanpuolustuksesta. mitä siitä tulisi jos rintamalla jokainen sooloilisi oman pään mukaan?. reservissä voit kyllä ajatella itsenäisesti.

• Voi poloista

Rapisiko kynsilakat ja putosiko korvarenkaat ?????

• Anonyymi

KYLLÄ KUULE PASKAA PITÄÄ HAISTELLA TAI MUUTE PUTTIN TULEE JA VOITTAA VOI PRKL KU NYKYNUORILLE EI KELPAA ENÄÄ PASKA

• Anonyymi

VOI PERKULE KUN NÄMÄ NYKY,,,,,,NUORET EI PASKAA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, HALUA HAISTELLA PERKELE KU MINÄ OLIN SIELLÄ PERHANAN VITTU SAATANASSA NII MINÄ VITTU SÖIN PERKELE PASKAA,,,,,,,,,,,,,,

• Anonyymi

NYKY NUORET ON NIIN HEIKKOJA ETTEI PASKA SULA MAHASSA PERKELE MIHIN OLLAAN,,,,, MENTY SAATANA PUTTIN TULEE

• Anonyymi

PASKASTA SITTEN NAUTITAAN SAATANA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      291
      6357
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2009
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1225
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      167
      1141
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1001
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe