Olin armeijassa noin kuukauden

Lähdin pois osittain koska palvelustoverit olivat tavoiltaan likaisia. Aina aamuisin kun piti käydä vessassa, niin lattia lainehti kusesta, seinillä oli paskaa, ja jopa istuimelle sitä oli eksynyt! Eikä kukaan tietenkään pessyt käsiaan vaikka olisivat käyneey paskalla. Myöhemmin sinne piti oikein laittaa muistilaput jotta ihmiset älyäisivät pestä kätensä.

En myöskään tykkää kiirehtiä vessasa ja haluan olla omassa rauhassa kun toimitan asioitani, mutta kun armeijassa piti aina muka juosta johonkin vaikka olisi perheen pyyhkiminen kesken, mutta itse aina toimitin asiani rauhassa vaikka se merkitsi myöhästymistä.

Kaiken tuon lisäksi siellä piti kuunnella saarnoja kuinka kaikenlaiset hinttarit ja muut pitää hyväksyä normaaleina, jne. Likainen paikka kaiken kaikkiaan.

Kuukausi riitti minulle ihan hyvin, mutta tämä ei tarkoita todellakaan sitä, että tykkäisin kaikenlaisista hipeistä ja muusta vastaavasta punasaastasta enkä todellakaan ole pasifisti.

8

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rxljki

taas sama itkuvirsi!. minä en tykkää ja minä haluan. tätä se nyky nuoriso on!.

• 4+1

Nykynuoriso on aiempien sukupolvien nuorisoa fiksumpaa, sillä se uskaltaa ajatella itsenäisesti ja kyseenalaistaa virallisen totuuden.

• ytfi
        4+1 kirjoitti:

Nykynuoriso on aiempien sukupolvien nuorisoa fiksumpaa, sillä se uskaltaa ajatella itsenäisesti ja kyseenalaistaa virallisen totuuden.

nyt onkin kyse maanpuolustuksesta. mitä siitä tulisi jos rintamalla jokainen sooloilisi oman pään mukaan?. reservissä voit kyllä ajatella itsenäisesti.

• Voi poloista

Rapisiko kynsilakat ja putosiko korvarenkaat ?????

• Anonyymi

KYLLÄ KUULE PASKAA PITÄÄ HAISTELLA TAI MUUTE PUTTIN TULEE JA VOITTAA VOI PRKL KU NYKYNUORILLE EI KELPAA ENÄÄ PASKA

• Anonyymi

VOI PERKULE KUN NÄMÄ NYKY,,,,,,NUORET EI PASKAA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, HALUA HAISTELLA PERKELE KU MINÄ OLIN SIELLÄ PERHANAN VITTU SAATANASSA NII MINÄ VITTU SÖIN PERKELE PASKAA,,,,,,,,,,,,,,

• Anonyymi

NYKY NUORET ON NIIN HEIKKOJA ETTEI PASKA SULA MAHASSA PERKELE MIHIN OLLAAN,,,,, MENTY SAATANA PUTTIN TULEE

• Anonyymi

PASKASTA SITTEN NAUTITAAN SAATANA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      282
      2635
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2453
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2205
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      76
      1877
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      122
      1639
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      136
      1423
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1308
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      88
      1130
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1099
    Aihe