Missä kohtaa Vt puolella kerrottaan Simpsonista. Haluasin lukea mikä loppujenlopuksi oli syy menettää voimansa, Siitä on pieni väittely kesken ?!
Simpson
7
203
Vastaukset
- : |
Miten olisi jos menisit tälle sivulle:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
ja kirjoittaisit hakuun Simson. Siis Simson.- outolintu*
Kiitos ja kumarrus. Ilmankos en löytänyt kun hain väärällä nimellä.
Olin oikeassa.
Mielestäni siinä ei mainittu että petti lupauksen Jumalalle.
- Valitut.
Alkoi pelehtimään Delilan kanssa ja Teuvo alkoi kuuntelemaan riivaajahenkiä.
- siksi että
Antoi leikkauttaa hiuksensa.
- outolintu*
Just tätä ajoin takaa.
Kun uskis väitti Simsonin pettäneen lupauksensa Jumalalle. Ihan pakanana elukuvia katsoen ja koulun uskontoa muistaen oppii myös paljon.
Simsonin kohtalo, herra oli poistunut hänestä
Simson rakastui Sorekin laaksossa asuvaan Delila- nimiseen naiseen.Tuom 16:4
Simson lopulta paljasti hänelle salaisuutensa: "Veitsi ei ole milloinkaan koskettanut minun päätäni, sillä minä olen ollut Jumalan nasiiri äidinkohdusta saakka. Jos minun hiukseni leikataan, niin voimani katoaa ja minusta tulee yhtä heikko kuin kuka tahansa ihminen." Tuom 16:17- opetusta..
Tuom. 14:3
Hänen vanhempansa sanoivat hänelle: "Eikö oman sukumme tytöistä tai edes kansamme joukosta löydy sinulle naista, kun sinun pitää mennä ottamaan itsellesi vaimo filistealaisten, noiden ympärileikkaamattomien, keskuudesta?" Mutta Simson sanoi isälleen: "Hanki hänet minulle vaimoksi, minä olen ihastunut häneen." [2. Moos. 34:16; 5. Moos. 7:3]
2. Mooseksen kirja 34
16 Jos otat pojillesi vaimoiksi heidän tyttäriään, jotka palvovat jumaliaan irstain menoin, nämä viettelevät myös poikasi samoihin palvontamenoihin.
5. Mooseksen kirja 7
3 Älkää avioituko näihin kansoihin kuuluvien kanssa. Älkää myöskään antako tyttäriänne heille vaimoiksi älkääkä ottako heidän tyttäriään vaimoiksi pojillenne,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036