"Emme sovi yhteen" tunne?

Asenneongelma vai vaisto

Onko kenelläkään muulla koskaan tullut aika uuden tuttavuuden kanssa selittämätön "emme sovi yhteen" tunne?

Ja miten olette tilanteessa edenneet?

39

2508

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi elämä

      Kannattaako edetä mihinkään, vaan lopettaa suhde alkuunsa, jos jo alussa tökkii. Helpompi se on alussa lähteä eri suuntiin kuin vuoden päästä.

    • 18+14

      Nimenomaan kannattaa kuunnella vaistoaan ja laittaa jutulle piste jo tuossa vaiheessa. Eli vastaus: on tullut ja olen myöhemmin katunut kun en kuunnellut vaistoani ja lähtenyt jo aikaisemmin.

    • ette sovi yhteen....

      Jos tollanen tunne tulee niin se on yleensä se oikea tunne, pitkitätä vain typeryyttänne olemalla yhdessä. Parempi nyt kuin myöhemmin !

    • Asenneongelma vai vaisto

      Kiitos kaikille vastauksista.

      Emme ole siis suhteessa nyt, olemme vain ystäviä, mutta tämä uusi miestuttavuus haluaisi suhdetta mutta minä en ole ollut halukas parisuhteeseen hänen kanssaan, juuri tämän selittämättömän tuntemukseni takia.
      En tosin ole syytä hänelle näin sanonut.

      Taidatte olla aivan oikeassa.
      Mietin itsekin samaa mutta kysyin tätä koska halusin muidenkin näkemyksiä asiaan.

      On todellakin ehkä parempi pysyä jatkossakin vain ystävinä.

      • Kokeile niin tiedät

        Itselläni on sellainen mentaliteetti että jos jutussa on jotain juurta kuitenkin niin laitan valamiehistön selvittämään asiaa ja tuomio tulee sitä myöten. Toisin sanoen tutkin ensin kuin hutkin.

        Syy siihen on se että se voi todellakin olla asenneongelmaa, joku vanha huono muisto jostain toisesta ihmisestä, oletuksista kumpuava ajatus joka johtaa täysinäisiin virhepäätelmiin toisesta.

        Jos sinulla on mahdollisuus tavata toista ja tutustua niin sehän ei tarkoita vielä että aloittaisitte parisuhteen tai mitään muuta.


    • asenneongelma

      Miksi tollanen ajatus tulee?Onko mies antanu siihen aihetta? Ehkä omia demoneja nuo

      • Asenneongelma vai vaisto

        Kuten sanoin, en oikein tiedä. Ehkä asiaan vaikuttaa se että olemme hyvin erilaisia ihmisiä, nimenomaan sellaisissa asioissa joilla on merkitystä.

        En vain millään osaa kuvitella meitä parina.

        Jotenkin vahvasti tuntuu siltä että en olisi hänen kanssaan onnellinen ja ehkä hän ei olisi minun kanssani.

        Se voi tietysti vain tuntua siltä koska en oikein tiedä hänestä paljon mitään.


      • Kokeile niin tiedät
        Asenneongelma vai vaisto kirjoitti:

        Kuten sanoin, en oikein tiedä. Ehkä asiaan vaikuttaa se että olemme hyvin erilaisia ihmisiä, nimenomaan sellaisissa asioissa joilla on merkitystä.

        En vain millään osaa kuvitella meitä parina.

        Jotenkin vahvasti tuntuu siltä että en olisi hänen kanssaan onnellinen ja ehkä hän ei olisi minun kanssani.

        Se voi tietysti vain tuntua siltä koska en oikein tiedä hänestä paljon mitään.

        "Ehkä asiaan vaikuttaa se että olemme hyvin erilaisia ihmisiä, nimenomaan sellaisissa asioissa joilla on merkitystä."

        Mitkä ne asiat ovat?

        "En vain millään osaa kuvitella meitä parina."

        Ei kannata kuvitella mitään.

        "Jotenkin vahvasti tuntuu siltä että en olisi hänen kanssaan onnellinen ja ehkä hän ei olisi minun kanssani.

        Se voi tietysti vain tuntua siltä koska en oikein tiedä hänestä paljon mitään. "

        En henkilökohtaisesti ymmärrä.
        Jos ette ole käyneet treffeillä tai tutustuneet niin tällaiset "mutut" ellet ole absoluuttisen varma asioista (vaikutat ettet ole) ovat ihan täyttä arvailua.

        Esimerkiksi ympäristö missä tapaatte voi vaikuttaa molempien käytökseen ja antaa toisesta täysin väärän kuvan.

        Sen jälkeen kun tutustut tai tunnet toista voit varmuudella sanoa kannattaako tutustua enempää-


      • Vaisto1
        Asenneongelma vai vaisto kirjoitti:

        Kuten sanoin, en oikein tiedä. Ehkä asiaan vaikuttaa se että olemme hyvin erilaisia ihmisiä, nimenomaan sellaisissa asioissa joilla on merkitystä.

        En vain millään osaa kuvitella meitä parina.

        Jotenkin vahvasti tuntuu siltä että en olisi hänen kanssaan onnellinen ja ehkä hän ei olisi minun kanssani.

        Se voi tietysti vain tuntua siltä koska en oikein tiedä hänestä paljon mitään.

        Miten kauan olet tapaillut häntä? Onko kyseessä viikkojen vai kuukausien "ystävyys" ? Jos olette jo pidempään tunteneet toisenne,niin on hieman erikoista kun sanot ettet tiedä hänestä paljon mitään.

        Minkälaisissa asioissa olette erilaisia? Poikkeavatko näkemyksenne ja mielipiteenne paljonkin toisistaan asioissa,jotka sinulle ovat merkityksellisiä? Mikäli poikkeavat, niin silloin kyllä miettisin tarkkaan kannattaako suhteeseen ryhtyä. Kyllä se vaisto useimmiten on oikeassa..

        Itselläni oli hieman samanlainen fiilis muutama vuosi sitten..alussa ihastuin ulkoisiin seikkoihin,mutta luonne ja muut asiat mietityttivät. Ajattelin kuitenkin katsella rauhassa ja antaa ajan kulua. Ajan saatossa erilaisuutemme vain korostui, enkä kovasta yrityksestä huolimatta pystynyt hyväksymään hänen tiettyjä tapojaan ja mielipiteitään.

        Mies oli alussa se ihastuneempi osapuoli, minä jarruttelin. Siinä vaiheessa kun minun tunteeni vahvistuivat (noista eroavaisuuksista huolimatta),miehen tunteet hiipuivat ja suhteemme päättyi.

        Tällä hetkellä olen hyvilläni siitä että päättyi, mutta hieman syyttelen itseäni että tuhlasin elämästäni muutaman vuoden ihmisen kanssa, josta jo alussa tiesin että ei meistä sen kummempaa tule. Mutta yhtä kokemusta viisaampana jatkan eteenpäin ja luotan vaistooni :)


      • Kokeile niin tiedät
        Vaisto1 kirjoitti:

        Miten kauan olet tapaillut häntä? Onko kyseessä viikkojen vai kuukausien "ystävyys" ? Jos olette jo pidempään tunteneet toisenne,niin on hieman erikoista kun sanot ettet tiedä hänestä paljon mitään.

        Minkälaisissa asioissa olette erilaisia? Poikkeavatko näkemyksenne ja mielipiteenne paljonkin toisistaan asioissa,jotka sinulle ovat merkityksellisiä? Mikäli poikkeavat, niin silloin kyllä miettisin tarkkaan kannattaako suhteeseen ryhtyä. Kyllä se vaisto useimmiten on oikeassa..

        Itselläni oli hieman samanlainen fiilis muutama vuosi sitten..alussa ihastuin ulkoisiin seikkoihin,mutta luonne ja muut asiat mietityttivät. Ajattelin kuitenkin katsella rauhassa ja antaa ajan kulua. Ajan saatossa erilaisuutemme vain korostui, enkä kovasta yrityksestä huolimatta pystynyt hyväksymään hänen tiettyjä tapojaan ja mielipiteitään.

        Mies oli alussa se ihastuneempi osapuoli, minä jarruttelin. Siinä vaiheessa kun minun tunteeni vahvistuivat (noista eroavaisuuksista huolimatta),miehen tunteet hiipuivat ja suhteemme päättyi.

        Tällä hetkellä olen hyvilläni siitä että päättyi, mutta hieman syyttelen itseäni että tuhlasin elämästäni muutaman vuoden ihmisen kanssa, josta jo alussa tiesin että ei meistä sen kummempaa tule. Mutta yhtä kokemusta viisaampana jatkan eteenpäin ja luotan vaistooni :)

        Vaistoon? Älkää nyt naurattako.

        Sinun ongelma oli se että seurasit tunteitasi. Ja valitettavasti nuo tunteet voivat tuntua myös siinä vaistossa.

        Ylipäätään kannattaa käyttää päätään.

        Tietysti nykyään kun kaiken kuvitellaan olevan jotenkin valmista niin odotellaan ihania tunteita ja että "vaisto kertoo totuuden" vaikka niin ei ole.

        Jos et tunne toista ihmistä niin et tunne. Silloin kannattaa jättää ne tunteilut ja vaistot syrjään siksi aikaa että on tutustunut.

        Mielestäni aika omituista että olet käyttänyt muutaman vuoden ihmisen kanssa nähtävästi ihastuksesta johtuen ja kerrot sitten että kannattaa luottaa vaistoon.

        "Kyllä se vaisto useimmiten on oikeassa.."

        Eikä ole. Pelkkä kolikon heitto, fifty-fifty. Jälkeenpäin voi sitten esittää viisasta ja sanoa että "kyl mä ton jo vähän arvasinkin".


      • Vaisto1
        Kokeile niin tiedät kirjoitti:

        Vaistoon? Älkää nyt naurattako.

        Sinun ongelma oli se että seurasit tunteitasi. Ja valitettavasti nuo tunteet voivat tuntua myös siinä vaistossa.

        Ylipäätään kannattaa käyttää päätään.

        Tietysti nykyään kun kaiken kuvitellaan olevan jotenkin valmista niin odotellaan ihania tunteita ja että "vaisto kertoo totuuden" vaikka niin ei ole.

        Jos et tunne toista ihmistä niin et tunne. Silloin kannattaa jättää ne tunteilut ja vaistot syrjään siksi aikaa että on tutustunut.

        Mielestäni aika omituista että olet käyttänyt muutaman vuoden ihmisen kanssa nähtävästi ihastuksesta johtuen ja kerrot sitten että kannattaa luottaa vaistoon.

        "Kyllä se vaisto useimmiten on oikeassa.."

        Eikä ole. Pelkkä kolikon heitto, fifty-fifty. Jälkeenpäin voi sitten esittää viisasta ja sanoa että "kyl mä ton jo vähän arvasinkin".

        Juu, tyhmä olen, sen myönnän. Tarkoitin edellä sitä, että mikäli olisin luottanut siihen vaistooni kun hänet tapasin, en olisi hänen kanssaan aikaa tuhlannut. Peitin vaistoni ja kuvittelin että olemme sopivat toisillemme. Emmepäs olleet, ihan niinkuin alussa epäilinkin.

        Toivottavasti sinä olet fiksumpi ja tutustut ihmisiin sanoo vaistosi mitä tahansa. Minä en siihen kyennyt enkä aio jatkossakaan toimia siten.


    • Onhan sitä monestikin tullut tuommoinen vastaan... ja eipä siitä oo homma sit jatkunu sen pidemmälle, ts. loppunut jo aika alkuunsa.

    • Kokeile niin tiedät

      Siis herran jumala.

      Tiedän tuon tunteen.

      Se on yhtä "totta" kuin se tunne että kuulut jonkun kanssa yhteen kunnes tutustutte ja huomaatte olevanne täysin erilaisia.

      ET voi tietää asiaa ennen kuin tutustut. Tietysti jos tiedät jo ne tärkeimmät asiat missä olette erilaisia niin sitten, mutta jos vain arvailet noita tärkeimpiä asioita niin tutustu.

      Ei se tutustuminen ketään tapa. Esimerkiksi yhdet tai kahdet treffit voivat selvittää paljon.

      Samalla helpottaa olo eikä jää jälkeenpäin vaivaamaan.

      Tietysti sen sanon että minullakin oli eräästä naisesta vastaava tunne jonkin aikaa sitten kunnes aloin kiinnostua hänestä jollain mystisellä tavalla. Kaiketi se johtuu siitä että hänessä on jotain samaa vastapainona sille että olemme kaiketi erilaisia ja näen että suhteessamme olisi ongelmia.
      Hän on suhteessa joten en voinut asiaa selvittää hänen kanssaan muuten kuin päivittäin juttelemalla hieman ja ottamalla selvää tuttavien kautta jne.

      Sitten huomasin että vaikka olin kiinnostunut niin olimme tosiaan erilaisia tietyissä asioissa jonka vuoksi suhteemme tuskin olisi tullut toimimaan.

      Minulle on käynyt joskus päinvastoin.

      Vaisto voi olla väärässä, intuitio on arvailua ja lopulta voi luottaa vain siihen että kun toisesta saa riittävästi tietää asioita niin asiat selkiytyy.

      • Näin luin

        Nainen sanoo että heidän kannattaisi jatkossakin olla vain ystäviä....... Eli tuntevat jo toisensa.


    • Asenneongelma vai vaisto

      Yritän vastata kysymyksiinne.

      Olen tuntenut hänet muutamia kuukausia ja tavattukin on.

      Asenneongelmasta toki voi olla kyse, niiden joidenkin erittäin huonojen kokemusten takia.

      Yhteisiä tuttuja meillä ei ole, joten en saa hänestä mitään selville sitä kautta.

      Kun tässä nyt yritin miettiä tätä asiaa, niin ymmärsin että ehkä se suurin ongelma mikä vaivaa on se että hän ei vaikuta mitenkään kovin ihastuneelta, vaan hänen käytöksensä perusteella vaikuttaa pikemminkin siltä että hän yrittää iskeä vain "paremman puutteessa" voi olla tietysti että olen tulkinnut häntä väärin, kun en ihmistä sen paremmin tunne.

      Kivalta ja aika asialliselta hän kyllä vaikuttaa.

      Suurin eromme on kuitenkin se että kun hän on erittäin varman oloinen itsestään ja ulkonäöstään, ylpeilee jatkuvasti saavutuksillaan, muutenkin aika macho-tyyppinen. Hänellä ei tunnu ei olevan heikkouksia eikä ilmeisesti sitten mitään huonoja puolia. En tiedä onko hänellä edes olemassa tunteita, ei hän ainakaan niitä näytä.

      Minä taas olen vain olen aivan tavallinen nainen, minulla hyviä ja huonoja puolia, vahvuuksia ja heikkouksia.
      En pidä itseäni mitättömyytenä, mutta en täydellisenäkään.

      • Kokeile niin tiedät

        Jos olette oikeasti tavanneet kahdestaan tai päässeet juttelemaan sillä tavoin niin mielestäni silloin et ole enää pelkästään vaiston varassa vaan järjenkin.

        "Suurin eromme on kuitenkin se että kun hän on erittäin varman oloinen itsestään ja ulkonäöstään, ylpeilee jatkuvasti saavutuksillaan, muutenkin aika macho-tyyppinen. Hänellä ei tunnu ei olevan heikkouksia eikä ilmeisesti sitten mitään huonoja puolia."

        Nämä ovat todella huonoja merkkejä ihan järkevästikin ajateltuna ihmisestä kuin ihmisestä.


    • Vaisto1

      Edelleenkin sanon että luota vaistoosi!

      Nuo piirteet,jotka hänestä mainitsit, vaikuttavat pelottavan tutuilta. Ajan kuluessa huomaat, että itsevarmuutesi katoaa tuon miehen rinnalla. Vaikka nyt mies on se joka suhteeseen haluaa, voi olla että asia kääntyy toisinpäin kun hän on saanut sinut itselleen.. valitettavasti olen elänyt samanlaisen miehen kanssa.....

      • vaistooooooo

        Luota vaistoon! Tunsin kolmannen viikon kohdalla miehestä että emme sovi yhteen. Silti järkeilin ja koitin jatkaa suhdetta. Vaisto oli oikeassa ja erosimme kahden vuoden päästä.


      • Asenneongelma vai vaisto

        Kokosit hyvin tuon asian sanoiksi. Itseasiassa hänen seurassaan on nyt jo tuntunut siltä että itseluottamukseni karisee. Ehkä juuri siksi että hän nostaa itseään koko ajan jalustalle.

        Oli hyvä kun kerroit omasta kokemuksestasi, se todella antoi ajattelemisen aihetta.

        Tämä vain vahvisti päätökseni siitä että en lähde suhteeseen hänen kanssaan.


    • mies pe.iltana

      Intuitio, vaisto, sisäinen ääni, miksi sitä halutaankaan kutsua, on monesti oikeassa. Itse olen hakannut muutaman kerran päätä seinään koskien valintoja elämässäni juuri siitä syystä, etten ole luottanut "sisäiseen opastajaan".

    • keepitsimpleas..

      Mulla se on pikemminkin niin, etten saa mitään fiiliksiä naisesta, jos hän ei ole "sopivan oloinen". Jos olo on kuin haaleassa vedessä, saa jäädä siihen. Niille, jotka ovat aiheuttaneet "perhosparven lentoonlähdön" vatsanpohjasta kohti rintaa (paremmin en osaa sitä kuvata), olen kertonut että he ovat saaneet aikaan selvän tunteen (ihastumisen) ja toivoisin saavani tavata heidät uudestaan. Jos hänellä ei ole tunnetta tullut, eikä halua toisille treffeille, niin asia on sillä selvä. Jos tunne on molemminpuolinen, niin jatkokin on yleensä selvä. Yksinkertaista.

    • 9+10

      Haluatko häntä intohimoisesti? Ajatteletko häntä iltaisin ennen nukahtamista ja aamuisin ensimmäiseksi? Saako ajatus hänestä sinut haluamaan seksiä? Huomaatko hymyileväsi itseksesi ajatellessasi häntä?

      Todennäköisesti et. Hänelle sopisi juuri nyt parisuhde sinun kaltaisesi naisen kanssa ja analyyttisena, kylmänä ihmisenä hän yrittää manipuloida sinut siihen. Mutta jos olisit ihastunut häneen niin et todellakaan kyselisi netissä kannattaako sinun alkaa seurustella hänen kanssaan! Ei, sen sijaan istuskelisit jossain idioottimainen hymy naamalla ajattelemassa häntä ja yhteistä tulevaisuuttanne. Tuntisit itsesi maailman ihanimmaksi, kauniimmaksi ja onnellisimmaksi naiseksi sen sijaan, että kokisit jo nyt alemmuudentunnetta häneen verrattuna.

      • Kokeile niin tiedät

        Lössönsössön hössönmössön.

        Ihmisen ei tarvitse olla ihastunut toiseen tutustuakseen toiseen.

        Käytännössä tapa jolla sinä ajattelet tuota on se että jos ihminen ihastuu juuri sellaiseen narsistiin joka osaa manipuloida ihmisiä nimenomaan kyynisesti niin nainen voi tuntea itsensä maailman ihanimmaksi naiseksi miehen seurassa, mutta taas välillä itsevarmuus katoaa koska mies hallitsee häntä.

        Ihmiset eivät salamaihastu aina oikeisiin henkilöihin joten ohjeesi on äärettömän huono.


      • 2+1
        Kokeile niin tiedät kirjoitti:

        Lössönsössön hössönmössön.

        Ihmisen ei tarvitse olla ihastunut toiseen tutustuakseen toiseen.

        Käytännössä tapa jolla sinä ajattelet tuota on se että jos ihminen ihastuu juuri sellaiseen narsistiin joka osaa manipuloida ihmisiä nimenomaan kyynisesti niin nainen voi tuntea itsensä maailman ihanimmaksi naiseksi miehen seurassa, mutta taas välillä itsevarmuus katoaa koska mies hallitsee häntä.

        Ihmiset eivät salamaihastu aina oikeisiin henkilöihin joten ohjeesi on äärettömän huono.

        Ei tietenkään tarvitse olla ihastunut tutustuakseen, mutta pitää olla ihastunut voidakseen rakastua ja haluta parisuhdetta. Aloittaja on jo tutustunut ja huomannut ettei ole ihastunut. Kaveripohjaksi se riittää mutta parisuhteessa on kyse romanttisista ja seksuaalisista tunteista toista kohtaan. Jos niitä ei ole niin mitä järkeä ryhtyä suhteeseen?


      • Vaisto1
        2+1 kirjoitti:

        Ei tietenkään tarvitse olla ihastunut tutustuakseen, mutta pitää olla ihastunut voidakseen rakastua ja haluta parisuhdetta. Aloittaja on jo tutustunut ja huomannut ettei ole ihastunut. Kaveripohjaksi se riittää mutta parisuhteessa on kyse romanttisista ja seksuaalisista tunteista toista kohtaan. Jos niitä ei ole niin mitä järkeä ryhtyä suhteeseen?

        Niin, tai voi aloittaja olla myös ihastunut. Mutta silti epäilee tiettyjä seikkoja.

        Minä olin hyvinkin ihastunut, vaikka vaistoni varoittelikin muuta. Ajattelin, että miten niin hyvännäköinen mies voi ihastua meikäläiseen ja suhteeseen haluta. Mies vei ns. jalat alta. SIITÄ HUOLIMATTA vaistosin, ettei kaikki ole sitä miltä näyttää, vaiensin vain sen äänen.

        Seurustelimme 4 erittäin vaiherikasta vuotta, johon mahtui paljon rakkautta,surua,pettämistä ja salailua.. Jos olisin luottanut ensivaikutelmaani, siihen mitä sisimmässäni tunsin ja ajattelin muutaman kuukauden ajan seurustelumme alussa, ei suhde olisi jatkunut ja kärsimykset olisi jääneet tämän miehen kanssa kokematta.

        Nyt nuolen haavojani ja luotan kyllä siihen vaistooni ensi kerralla. Eikä kyseessä ollut mikään teinisuhde, olemme aikuisia, lähemmäs 50:siä ihmisiä, joilla elettyä elämää on jo jonkin verran takana, kokemuksia ihmissuhteistakin muutamia.

        Syytän itseäni, etten luottanut vaistooni ajoissa.. Opin paljon ja entistä vahvempana jatkan elämääni eteenpäin. Ja kuuntelen vaistoani kun seuraavan kerran suhteeseen ryhdyn :)


      • Kokeile niin tiedät
        Vaisto1 kirjoitti:

        Niin, tai voi aloittaja olla myös ihastunut. Mutta silti epäilee tiettyjä seikkoja.

        Minä olin hyvinkin ihastunut, vaikka vaistoni varoittelikin muuta. Ajattelin, että miten niin hyvännäköinen mies voi ihastua meikäläiseen ja suhteeseen haluta. Mies vei ns. jalat alta. SIITÄ HUOLIMATTA vaistosin, ettei kaikki ole sitä miltä näyttää, vaiensin vain sen äänen.

        Seurustelimme 4 erittäin vaiherikasta vuotta, johon mahtui paljon rakkautta,surua,pettämistä ja salailua.. Jos olisin luottanut ensivaikutelmaani, siihen mitä sisimmässäni tunsin ja ajattelin muutaman kuukauden ajan seurustelumme alussa, ei suhde olisi jatkunut ja kärsimykset olisi jääneet tämän miehen kanssa kokematta.

        Nyt nuolen haavojani ja luotan kyllä siihen vaistooni ensi kerralla. Eikä kyseessä ollut mikään teinisuhde, olemme aikuisia, lähemmäs 50:siä ihmisiä, joilla elettyä elämää on jo jonkin verran takana, kokemuksia ihmissuhteistakin muutamia.

        Syytän itseäni, etten luottanut vaistooni ajoissa.. Opin paljon ja entistä vahvempana jatkan elämääni eteenpäin. Ja kuuntelen vaistoani kun seuraavan kerran suhteeseen ryhdyn :)

        Sanoisin kyllä että vaisto voi varoittaa itseä jotta osaa käyttää järkeä.

        Mutta täysin oikeaan arvioon pelkästä vaistosta ei ole.

        Syy miksi näin on liittynee siihen että meidän aivoilla on valitettavasti esimerkiksi peilata vanhoja muistoja uusiin tapahtumiin ja jos joku henkilö muistuttaa jostain huonosta kokemuksesta, saatamme liittää sen siihen uuteen henkilöön jne.

        Vaisto voi siis ehdottaa että "ole varovainen, tämä tyyppi ei tunnu oikealta tai tässä on jotain mätää", mutta suosittelen varmistamaan asian sitten ihan järjen ja tunteen yhdistelmällä että onko tuossa perää.

        Koska muuten saattaisit tavata sen oikean henkilön ja jonkun typerän vaiston perusteella päättelisit ettette sovi toisillenne.


      • Kokeile niin tiedät
        2+1 kirjoitti:

        Ei tietenkään tarvitse olla ihastunut tutustuakseen, mutta pitää olla ihastunut voidakseen rakastua ja haluta parisuhdetta. Aloittaja on jo tutustunut ja huomannut ettei ole ihastunut. Kaveripohjaksi se riittää mutta parisuhteessa on kyse romanttisista ja seksuaalisista tunteista toista kohtaan. Jos niitä ei ole niin mitä järkeä ryhtyä suhteeseen?

        Ihastumisen voimaan ja nopeuteen vaikuttaa ihmisen mielentila ja elämäntilanne.

        On järkyttävää kun nykyaikana ihmiset eivät tajua tätä vaan kuvittelevat että ihastumisen avulla "tunnistetaan" joku "oikea" tai että ihastuminen on tunnetila jota haetaan joka johtaa suhteeseen olipa se toinen kuinka epäkelpo kumppani tahansa.

        Se ei tietysti tarkoita että tunteettomaan suhteeseen tulisi lähteä, mutta joskus se vaatii aikaa.


    • Asenneongelma vai vaisto

      Hän on kiva ja ulkonäkö on ihan miellyttävä. Mutta aiemmin kertomieni asioiden takia en ole ihastunut häneen. Tykkään vain niinkuin ystävästä.

      • Kokeile niin tiedät

        Yksi juttu vielä....

        Miten nämä asiat voivat olla yhtä aikaa totta?

        "Kivalta ja aika asialliselta hän kyllä vaikuttaa."
        "Hän on kiva ja ulkonäkö on ihan miellyttävä. "

        "Suurin eromme on kuitenkin se että kun hän on erittäin varman oloinen itsestään ja ulkonäöstään, ylpeilee jatkuvasti saavutuksillaan, muutenkin aika macho-tyyppinen. Hänellä ei tunnu ei olevan heikkouksia eikä ilmeisesti sitten mitään huonoja puolia. En tiedä onko hänellä edes olemassa tunteita, ei hän ainakaan niitä näytä."

        Miten hänellä ei voi olla tunteita, mutta pidät häntä kivana? Hymyileekö hän? Onko hän empaattisen oloinen? Miten hän voi olla "asiallinen" jos hän mahtailee itsellään?

        Anteeksi jos kysyn mutta en saa nyt selvää minkälainen tyyppi tämä oikeasti on.

        Toisekseen tulee mieleen ainakin oma käytökseni miehenä että jos olen jonkun kiinnostavan naisen seurassa niin sitä herkästi "pöyhistelee höyheniään" sen naisen edessä ja toisaalta jos on liiankin kiinnostunut niin sitä peittelee mm. tunteitaan.

        Tästä tapauksesta tietysti en osaa sanoa koska treffeillä yleensä itse muutun ellei nainen ole varautunut, mutta noin muuten naisen tavatessa niin voisin itse olla samaan aikaan "kiva ja asiallinen", mutta saattaisin hetkittäin vaikuttaa macholta koska sitähän uros automaattisesti tekee osoittaakseen naaraalle että on tarpeeksi voimakas uros.

        Mutta näissä sinun kuvailuissa on jotain hyvin ristiriitaista.


      • Asenneongelma vai vaisto
        Kokeile niin tiedät kirjoitti:

        Yksi juttu vielä....

        Miten nämä asiat voivat olla yhtä aikaa totta?

        "Kivalta ja aika asialliselta hän kyllä vaikuttaa."
        "Hän on kiva ja ulkonäkö on ihan miellyttävä. "

        "Suurin eromme on kuitenkin se että kun hän on erittäin varman oloinen itsestään ja ulkonäöstään, ylpeilee jatkuvasti saavutuksillaan, muutenkin aika macho-tyyppinen. Hänellä ei tunnu ei olevan heikkouksia eikä ilmeisesti sitten mitään huonoja puolia. En tiedä onko hänellä edes olemassa tunteita, ei hän ainakaan niitä näytä."

        Miten hänellä ei voi olla tunteita, mutta pidät häntä kivana? Hymyileekö hän? Onko hän empaattisen oloinen? Miten hän voi olla "asiallinen" jos hän mahtailee itsellään?

        Anteeksi jos kysyn mutta en saa nyt selvää minkälainen tyyppi tämä oikeasti on.

        Toisekseen tulee mieleen ainakin oma käytökseni miehenä että jos olen jonkun kiinnostavan naisen seurassa niin sitä herkästi "pöyhistelee höyheniään" sen naisen edessä ja toisaalta jos on liiankin kiinnostunut niin sitä peittelee mm. tunteitaan.

        Tästä tapauksesta tietysti en osaa sanoa koska treffeillä yleensä itse muutun ellei nainen ole varautunut, mutta noin muuten naisen tavatessa niin voisin itse olla samaan aikaan "kiva ja asiallinen", mutta saattaisin hetkittäin vaikuttaa macholta koska sitähän uros automaattisesti tekee osoittaakseen naaraalle että on tarpeeksi voimakas uros.

        Mutta näissä sinun kuvailuissa on jotain hyvin ristiriitaista.

        Ei hän tietenkään aina pöyhkeile. Ja silloin vaikuttaa oikein kivalta. En alunperin olisi hänen kanssaan ollut missään tekemisissä todennäköisesti 5minuuttia kauemmin, jos olisi heti esittänyt kukkopoikaa.
        Asiallinen sinänsä että elää asiallista normaali ihmisen elämää esimerkiksi hoitaa työnsä ja raha-asiansa, ei ole alkoholisti eikä linnakundi, ainakin siis jos totta on puhunut.

        Mutta macho hän kyllä on työt, harrastukset, olemus, luonne ja puheet, kaikki hänen elämässään on ah niin kovin miehekästä.

        No hän ei sitä tunteellisuuttaan tai vaikkapa heikkouksiaan ainakaan julki mitenkään tuo, jos niitä hänellä edes on.

        On toki mahdollista että hän varmaan hieman voi pöyhistellä vain tehdäkseen vaikutuksen. Mutta kun ei hän mitenkään ole osoittanut minkäänlaista ihastumista ja siksi tuntuu siltä että vain kelpaisin paremman puutteessa.

        Mikään minun asiani ei vaikuta häntä pahemmin kiinnostavan, ihan sama mistä keskustelen, paitsi tietysti sek.si häntä tuntuisi kovasti kiinnostavan.

        Eli en oikein usko että hänellä on mitään tunteita minua kohtaan. Siksi olen pitänyt oman pääni kylmänä.


      • Kokeile niin tiedät
        Asenneongelma vai vaisto kirjoitti:

        Ei hän tietenkään aina pöyhkeile. Ja silloin vaikuttaa oikein kivalta. En alunperin olisi hänen kanssaan ollut missään tekemisissä todennäköisesti 5minuuttia kauemmin, jos olisi heti esittänyt kukkopoikaa.
        Asiallinen sinänsä että elää asiallista normaali ihmisen elämää esimerkiksi hoitaa työnsä ja raha-asiansa, ei ole alkoholisti eikä linnakundi, ainakin siis jos totta on puhunut.

        Mutta macho hän kyllä on työt, harrastukset, olemus, luonne ja puheet, kaikki hänen elämässään on ah niin kovin miehekästä.

        No hän ei sitä tunteellisuuttaan tai vaikkapa heikkouksiaan ainakaan julki mitenkään tuo, jos niitä hänellä edes on.

        On toki mahdollista että hän varmaan hieman voi pöyhistellä vain tehdäkseen vaikutuksen. Mutta kun ei hän mitenkään ole osoittanut minkäänlaista ihastumista ja siksi tuntuu siltä että vain kelpaisin paremman puutteessa.

        Mikään minun asiani ei vaikuta häntä pahemmin kiinnostavan, ihan sama mistä keskustelen, paitsi tietysti sek.si häntä tuntuisi kovasti kiinnostavan.

        Eli en oikein usko että hänellä on mitään tunteita minua kohtaan. Siksi olen pitänyt oman pääni kylmänä.

        "Mikään minun asiani ei vaikuta häntä pahemmin kiinnostavan, ihan sama mistä keskustelen, paitsi tietysti sek.si häntä tuntuisi kovasti kiinnostavan."

        No-joo, tuohan on sitten täysin selvä tapaus. Siitä puhe mistä puute.
        Täytyy pystyä keskustelemaan muustakin ja olemaan kiinnostunut juuri sinusta kaikilla tavoilla.

        Miehekkäät harrastukset yms. ei muuten tarkoita etteikö miehellä olisi heikkouksia tai etteikö hän osaisi olla haavoittuvainen.
        Osa meistä miehistä on oppinut suojelemaan itseään tavoilla jotka eivät ole ehkä ns. terveellisiä, mutta jos niitä ei olisi niin meitä voitaisiin pitää sitten nössöinä.

        Esimerkiksi toisin kuin uskot niin ihastumisen näyttäminen naiselle ei ole mieheltä aina suotavaa.

        Itse uskon että ihmisen kanssa pitää päästä kunnolla juttelemaan ja huomaaa mihin asioihin hän keskittyy elämässään. Jos hän keskittyy joko epäsopiviin asioihin tai ei ole kiinnostunut toisen asioista niin se kertoo jo omaa tarinaansa toisen kiinnostuksen tasosta.

        Miehenä totean että joskus on vain hieman vaikea olla tunteellinen naisen kanssa tai kiinnostunut koska sitä voidaan tulkita epätoivoksi tai liikatunteellisuudeksi jne. ja miehenä oleminen naiselle aloitetta tehdessä jne. on toisinaan aikamoista nuorallatanssia.
        Pitäisi olla "miehekäs", mutta ei liian macho. Pitää olla hauska, mutta ei pelle. Pitää olla kiinnostunut, mutta ei liian utelias. jne.

        Siinä on hieman hankala tasapainottaa itseään kun vielä jokaisen naisen kohdalla nuo asiat poikkeavat toisistaan kuka tykkää mistäkin lähestymisestä ja miehen on mahdoton tietysti etukäteen mahdoton tietää millaista se nainen odottaa.
        Sitten on vielä se tosiasia että jos on mm. jo ihastunut naiseen pikkaisen niin se näkyy käytöksessä kuten se näkyy naisillakin joka vaikuttaa siihen miten mies tulkitsee oman käytöksen vaikutusta naiseen.

        Joten naiset voisivat hieman antaa siimaa noissa asioissa ja selvittää oikeasti mitä mies on miehiään vaikka tässä tapauksessa vaikuttaa varsin selvältä tapaukselta että olet oikeassa.


      • Asenneongelma vai vaisto
        Kokeile niin tiedät kirjoitti:

        "Mikään minun asiani ei vaikuta häntä pahemmin kiinnostavan, ihan sama mistä keskustelen, paitsi tietysti sek.si häntä tuntuisi kovasti kiinnostavan."

        No-joo, tuohan on sitten täysin selvä tapaus. Siitä puhe mistä puute.
        Täytyy pystyä keskustelemaan muustakin ja olemaan kiinnostunut juuri sinusta kaikilla tavoilla.

        Miehekkäät harrastukset yms. ei muuten tarkoita etteikö miehellä olisi heikkouksia tai etteikö hän osaisi olla haavoittuvainen.
        Osa meistä miehistä on oppinut suojelemaan itseään tavoilla jotka eivät ole ehkä ns. terveellisiä, mutta jos niitä ei olisi niin meitä voitaisiin pitää sitten nössöinä.

        Esimerkiksi toisin kuin uskot niin ihastumisen näyttäminen naiselle ei ole mieheltä aina suotavaa.

        Itse uskon että ihmisen kanssa pitää päästä kunnolla juttelemaan ja huomaaa mihin asioihin hän keskittyy elämässään. Jos hän keskittyy joko epäsopiviin asioihin tai ei ole kiinnostunut toisen asioista niin se kertoo jo omaa tarinaansa toisen kiinnostuksen tasosta.

        Miehenä totean että joskus on vain hieman vaikea olla tunteellinen naisen kanssa tai kiinnostunut koska sitä voidaan tulkita epätoivoksi tai liikatunteellisuudeksi jne. ja miehenä oleminen naiselle aloitetta tehdessä jne. on toisinaan aikamoista nuorallatanssia.
        Pitäisi olla "miehekäs", mutta ei liian macho. Pitää olla hauska, mutta ei pelle. Pitää olla kiinnostunut, mutta ei liian utelias. jne.

        Siinä on hieman hankala tasapainottaa itseään kun vielä jokaisen naisen kohdalla nuo asiat poikkeavat toisistaan kuka tykkää mistäkin lähestymisestä ja miehen on mahdoton tietysti etukäteen mahdoton tietää millaista se nainen odottaa.
        Sitten on vielä se tosiasia että jos on mm. jo ihastunut naiseen pikkaisen niin se näkyy käytöksessä kuten se näkyy naisillakin joka vaikuttaa siihen miten mies tulkitsee oman käytöksen vaikutusta naiseen.

        Joten naiset voisivat hieman antaa siimaa noissa asioissa ja selvittää oikeasti mitä mies on miehiään vaikka tässä tapauksessa vaikuttaa varsin selvältä tapaukselta että olet oikeassa.

        Jokaisen tuntemani miehen olen yrittänyt vähän oppia tuntemaan, ennen kuin vedän mitään lopullisia johtopäätöksiä. Niin myös tämän kanssa, mutta kun ei kerro mitään tunteistaan, ajatuksistaan, tai yhtään mistään. Eli ei päästä lähelle.

        Itse en neuvoisi kenenkään esittävän jotain muuta mitä on. Jossain vaiheessahan se totuus tulee kuitenkin selville ja siinä vaiheessa toinen tuntee itsensä huijatuksi ja suhde päättyy sen takia. Ei se ole hyvä asia.

        Eli jos ei kelpaa omana itsenänsä jollekin, niin on selvää että suhde on tuhoon tuomittu.

        Mutta jos on ihastunut, niin se pitää myös näyttää.

        Tähän mennessä ne miehet jotka ovat olleet ihastuneita, ovat sen kyllä myös näyttäneet.

        Ymmärrän kyllä että monet miehet eivät puhu tunteistaan esimerkiksi miesporukan aikana. Kun eivät kaikki naisetkaan puhu tunteistaan naisporukassa ja miehillä se kynnys on vielä paljon isompi.
        Mutta kyllä naisen ja miehen pitää pystyä tunteista keskenään puhumaan, siis jos on tunteita.


      • Miehet on vaikeita
        Kokeile niin tiedät kirjoitti:

        "Mikään minun asiani ei vaikuta häntä pahemmin kiinnostavan, ihan sama mistä keskustelen, paitsi tietysti sek.si häntä tuntuisi kovasti kiinnostavan."

        No-joo, tuohan on sitten täysin selvä tapaus. Siitä puhe mistä puute.
        Täytyy pystyä keskustelemaan muustakin ja olemaan kiinnostunut juuri sinusta kaikilla tavoilla.

        Miehekkäät harrastukset yms. ei muuten tarkoita etteikö miehellä olisi heikkouksia tai etteikö hän osaisi olla haavoittuvainen.
        Osa meistä miehistä on oppinut suojelemaan itseään tavoilla jotka eivät ole ehkä ns. terveellisiä, mutta jos niitä ei olisi niin meitä voitaisiin pitää sitten nössöinä.

        Esimerkiksi toisin kuin uskot niin ihastumisen näyttäminen naiselle ei ole mieheltä aina suotavaa.

        Itse uskon että ihmisen kanssa pitää päästä kunnolla juttelemaan ja huomaaa mihin asioihin hän keskittyy elämässään. Jos hän keskittyy joko epäsopiviin asioihin tai ei ole kiinnostunut toisen asioista niin se kertoo jo omaa tarinaansa toisen kiinnostuksen tasosta.

        Miehenä totean että joskus on vain hieman vaikea olla tunteellinen naisen kanssa tai kiinnostunut koska sitä voidaan tulkita epätoivoksi tai liikatunteellisuudeksi jne. ja miehenä oleminen naiselle aloitetta tehdessä jne. on toisinaan aikamoista nuorallatanssia.
        Pitäisi olla "miehekäs", mutta ei liian macho. Pitää olla hauska, mutta ei pelle. Pitää olla kiinnostunut, mutta ei liian utelias. jne.

        Siinä on hieman hankala tasapainottaa itseään kun vielä jokaisen naisen kohdalla nuo asiat poikkeavat toisistaan kuka tykkää mistäkin lähestymisestä ja miehen on mahdoton tietysti etukäteen mahdoton tietää millaista se nainen odottaa.
        Sitten on vielä se tosiasia että jos on mm. jo ihastunut naiseen pikkaisen niin se näkyy käytöksessä kuten se näkyy naisillakin joka vaikuttaa siihen miten mies tulkitsee oman käytöksen vaikutusta naiseen.

        Joten naiset voisivat hieman antaa siimaa noissa asioissa ja selvittää oikeasti mitä mies on miehiään vaikka tässä tapauksessa vaikuttaa varsin selvältä tapaukselta että olet oikeassa.

        Omaa tarinaa vähän tätä sivuten, ja samalla mielipiteitä kyselen. Eli ollaan tunnetttu puolisen vuotta, koko sen ajan on paljon soiteltu, nähty, kyläilty. Molemmilla oli ero tapaamisen aikoihin hyvin tuore mutta tämä tapaaminen ei siis kumpaankaan eroon ollut syynä.
        Alusta asti olemme nauttineet toistemme seurasta. Meillä on hauskaa, ajatuksenkulku on hyvin samanlainen, monet tututkin ovat sanoneet että olisimme varmasti hyvä pari:) Viimeiset pari kuukautta on kuitenkin menty melkeinpä viikko ja viikko-tahdilla: ollaan päätetty että seurustellaan, yritetään millaista olisi oikeasti olla pari, kunnes välillä mies ilmoittaa että ei tästä taida mitään tulla, ja kuitenkin aina päädymme jotenkin ensin soittelemaan ja sitten taas näkemään jne... Ja seksistä siis ei ole tässä hommassa kyse, sitä ei ole paljoa ollut.
        Mies kipuilee varmasti vielä avioeroaan, sen hän on myöntänyt ja asiasta on yhdessä keskusteltukin. Nyt hän ilmoitti että ei tästä taida mitään tulla kun tunnun enemmänkin vaan kaverilta, että ei ole kuulemma sellaisia seksuaalisia tunteita minua kohtaan. Tässä nyt olen itsekseni miettinyt että liekö turhaa toivoa liikoja ja olettaa että ne halut puuttuvat vielä siksi että hän ei ole erostaan kunnolla toipunut, tapaaminen kun sattui siihen kaiken hulluimpaan aikaan, vai mikä voisi olla syynä. Tuntuu kuin mies tietoisesti hangoittelisi suhdetta vastaan, vaikka kuitenkin itsekin sanoo että paljon tykkää, viihtyy kanssani ja että ehkä jonkin ajan kuluttua asia voisi olla eri.
        Sanotaan että ei miehiä tarvitse tulkita, mutta jotenkin nyt tuntuu että tarvitsee. Jos sanoo että ei nyt halua minua, ehkä myöhemmin haluaakin kun on entisestään päässyt kunnolla yli. Ottaa kuitenkin itsekin yhteyttä ja haluaa nähdä, mutta silti sanoo että "se jokin" puuttuu, osaamatta sitä itsekään määritellä sen tarkemmin. Ja tosiaan tätä samanmoista juttua on jatkunut jo ainakin sen pari kuukautta...
        Mielipiteitä, mitä tässä pitäisi tehdä?! Omat tunteet on selvästikin selkeämmät ja vahvemmat kuin hänellä, mutta hänelläkin niitä varmasti on.


      • Kuulostaa siltä
        Miehet on vaikeita kirjoitti:

        Omaa tarinaa vähän tätä sivuten, ja samalla mielipiteitä kyselen. Eli ollaan tunnetttu puolisen vuotta, koko sen ajan on paljon soiteltu, nähty, kyläilty. Molemmilla oli ero tapaamisen aikoihin hyvin tuore mutta tämä tapaaminen ei siis kumpaankaan eroon ollut syynä.
        Alusta asti olemme nauttineet toistemme seurasta. Meillä on hauskaa, ajatuksenkulku on hyvin samanlainen, monet tututkin ovat sanoneet että olisimme varmasti hyvä pari:) Viimeiset pari kuukautta on kuitenkin menty melkeinpä viikko ja viikko-tahdilla: ollaan päätetty että seurustellaan, yritetään millaista olisi oikeasti olla pari, kunnes välillä mies ilmoittaa että ei tästä taida mitään tulla, ja kuitenkin aina päädymme jotenkin ensin soittelemaan ja sitten taas näkemään jne... Ja seksistä siis ei ole tässä hommassa kyse, sitä ei ole paljoa ollut.
        Mies kipuilee varmasti vielä avioeroaan, sen hän on myöntänyt ja asiasta on yhdessä keskusteltukin. Nyt hän ilmoitti että ei tästä taida mitään tulla kun tunnun enemmänkin vaan kaverilta, että ei ole kuulemma sellaisia seksuaalisia tunteita minua kohtaan. Tässä nyt olen itsekseni miettinyt että liekö turhaa toivoa liikoja ja olettaa että ne halut puuttuvat vielä siksi että hän ei ole erostaan kunnolla toipunut, tapaaminen kun sattui siihen kaiken hulluimpaan aikaan, vai mikä voisi olla syynä. Tuntuu kuin mies tietoisesti hangoittelisi suhdetta vastaan, vaikka kuitenkin itsekin sanoo että paljon tykkää, viihtyy kanssani ja että ehkä jonkin ajan kuluttua asia voisi olla eri.
        Sanotaan että ei miehiä tarvitse tulkita, mutta jotenkin nyt tuntuu että tarvitsee. Jos sanoo että ei nyt halua minua, ehkä myöhemmin haluaakin kun on entisestään päässyt kunnolla yli. Ottaa kuitenkin itsekin yhteyttä ja haluaa nähdä, mutta silti sanoo että "se jokin" puuttuu, osaamatta sitä itsekään määritellä sen tarkemmin. Ja tosiaan tätä samanmoista juttua on jatkunut jo ainakin sen pari kuukautta...
        Mielipiteitä, mitä tässä pitäisi tehdä?! Omat tunteet on selvästikin selkeämmät ja vahvemmat kuin hänellä, mutta hänelläkin niitä varmasti on.

        että pitää sua varalla, tai haluaa seuraa kun eron jälkeinen yksinäisyys vaivaa, mutta tuskin tuosta sen kummempaa tulee. Kyllä ne erosurut yleensä aika äkkiä unohtuu kun se oikea astuu kuvioihin, joten tosta vois päätellä, ettet kuitenkaan ole hänelle se oikea. Sinuna lopettaisin homman, koska se voi olla aika kova pudotus, kun mies yhtäkkiä kertookin löytäneensä toisen tai palanneensa yhteen exän kanssa.


    • 17+3

      Tästä keskustelusta on jo käynyt erinomaisen hyvin selväksi ettet hänestä ole kiinnostunut joten miksi ihmeessä sinun pitäisi edes yrittää kiinnostua? Onko hän viimeinen mies maailmassa? Se, että hän ilmoittaa haluavansa sinun kanssasi enemmänkin kuin ystävyyttä, ei velvoita sinua millään tavoin kokeilemaan voisiko homma toimia. Anna itsellesi vapaus löytää se mies, joka saa sinut ihastumaan!

      • Asenneongelma vai vaisto

        Totta. Meistä kumpikaan ei ole toisiinsa kovin ihastunut, niin siksi päätinkin että en lähde siihen suhteeseen. Kyllä parisuhteessa jotain tunteita pitää mukana olla.

        Eikä hän todellakaan ole mikään viimeinen mies. Ei asiat sentään niin huonosti ole:)


      • Vaisto1
        Asenneongelma vai vaisto kirjoitti:

        Totta. Meistä kumpikaan ei ole toisiinsa kovin ihastunut, niin siksi päätinkin että en lähde siihen suhteeseen. Kyllä parisuhteessa jotain tunteita pitää mukana olla.

        Eikä hän todellakaan ole mikään viimeinen mies. Ei asiat sentään niin huonosti ole:)

        Hyvä päätös, onnittelut!

        Miehiä on maailma täynnä; toivon, että löydät sen juuri sinulle sopivan :)


      • Asenneongelma vai vaisto
        Vaisto1 kirjoitti:

        Hyvä päätös, onnittelut!

        Miehiä on maailma täynnä; toivon, että löydät sen juuri sinulle sopivan :)

        Kiitos:) Uskon itsekin että tämä oli ainoa oikea ratkaisu.


      • Vaisto1
        Asenneongelma vai vaisto kirjoitti:

        Kiitos:) Uskon itsekin että tämä oli ainoa oikea ratkaisu.

        Kerroitko päätöksesi jo tuolle miehelle? Ihan uteliaisuudesta kysyn että miten hän reagoi? Suuttuiko vai suhtautuiko asiallisesti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      131
      2931
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      499
      2699
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      111
      2111
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1731
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      49
      1381
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1377
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1293
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    9. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      98
      1151
    10. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1146
    Aihe