Perseitä

42

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paloma Blanca

Ehkä noista Palomalla saattais olla parhaiten ja timmeimmässä kuosissa oleva perä. Se on sopivassa suhteessa myös yläpään ulokkeiden kanssa, ja naama on nätti.

• ENPÄ KATELLU

Kun rupesi tuntumaan jonninjoutavalta sinun aloituksesi, että kehtaat tänne levitellä katottavaksi toisten pers-eiku pyllyjä.

Mulla kun on tapana katella oman ottotyttöni muotoja, ja se tuntuu paljon paremmalta, kuin lehtikuvien tirkistely.

• no vittuakos kyttäät ja vingut siinä?

• booring.

Nää perseet on niin nähty jokaisella palstalla. Anna olla jo!!!
      Hae välillä jotain ainutlaatuista ja erikoista. Tää on tylsä aihe!!

Haukottaa. :OO

• Niinpä. Iltapäivälehtien toimitusten peräkammareissahan noita kuitenkin edelleen tihrustellaan, joten ihan vaan siksi tuosta paskasta avauksen tein.

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

Niinpä. Iltapäivälehtien toimitusten peräkammareissahan noita kuitenkin edelleen tihrustellaan, joten ihan vaan siksi tuosta paskasta avauksen tein.

Tyhmä!

• booring. kirjoitti:

Tyhmä!

haista ite

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

haista ite

Miksi haistattelet? Ei ole kovinkaan kohteliasta, tai älykästä.
        Totesin, että olet tyhmä. En ole muuttanut mielipidettäni. Ei ole syytä!!!

Voisin haistatella takaisin, mutten ole samanlainen vätys kuin sinä.
        Koita tsempata edes vähän!
        Nämä sun viestit on pelkkiä pettymyksiä.

Vieläkö jaksat haistatella, vai osaatko kommunikoda? Sekin on taitolaji!!

• booring. kirjoitti:

Miksi haistattelet? Ei ole kovinkaan kohteliasta, tai älykästä.
        Totesin, että olet tyhmä. En ole muuttanut mielipidettäni. Ei ole syytä!!!

Voisin haistatella takaisin, mutten ole samanlainen vätys kuin sinä.
        Koita tsempata edes vähän!
        Nämä sun viestit on pelkkiä pettymyksiä.

Vieläkö jaksat haistatella, vai osaatko kommunikoda? Sekin on taitolaji!!

Pelkkä "tyhmä" ei ole mitään kommunikointia, mutta toistele nyt tyhmyyttäsi vaikka sitä, niin olet kuin suomalainen viihdeohjelma, joka ei uusiudu.

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

Pelkkä "tyhmä" ei ole mitään kommunikointia, mutta toistele nyt tyhmyyttäsi vaikka sitä, niin olet kuin suomalainen viihdeohjelma, joka ei uusiudu.

Se oli yksinkertainen toteamus, yksinkertaiselle tyypille. Ei ole syytä muuttaa mielipidettä. Sinulla ei ole uskottavi vastaväitteitä. Totuus ei muutu. Vaikka vätys muuta väittäisi

Olet Tyhmä!

Osaatko todstaa olevasi muuta kuin tyhmä ja rajoittunut?

• booring. kirjoitti:

Se oli yksinkertainen toteamus, yksinkertaiselle tyypille. Ei ole syytä muuttaa mielipidettä. Sinulla ei ole uskottavi vastaväitteitä. Totuus ei muutu. Vaikka vätys muuta väittäisi

Olet Tyhmä!

Osaatko todstaa olevasi muuta kuin tyhmä ja rajoittunut?

Ei minun tarvitse todistaa sinulle yhtikäs mitään, olet liian tyhmä tajutaksesi näitä tiettyjä juttuja.

• booring.

• booring. kirjoitti:

Tyhmä!

En viitsi avata paskalinkkejäsi. Tumputa rauhassa.

Hähä! :D

Lapsukainen, voit joki jättää linkit avaamatta ihan vapaasti, ei haittaa ollenkaan (miksi ihmeessä siitä edes ilmoitit?)

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

Ei minun tarvitse todistaa sinulle yhtikäs mitään, olet liian tyhmä tajutaksesi näitä tiettyjä juttuja.

Tyhmä yrittää kääneteis-psykologiaa. Ei onnistu! x)
        Hanki umpi parempi koulutus.

Olet umpityhmä ja sellaisena joudut elämäsi hylkiönä elämään.
        Olethan ymmärtänyt, ettet koskaan tule pärjäämään kunnon markkinoilla. Sinulla ei kertkaikkiaan älykkyysosamäärä riitä siihen mitä tarvitaan. Olet vätys!

Mätäne keskenäsi, sinua ei kukan nainen tule koskaan huolimaan.
        Katsele vaan perseitä, koska se on ainoa ilon aiheesi, johon koskaan kykenet.
        :]]

Helvetti että naurattaa sinun kaltaisesi luuserit!!!
        ROFLOL

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

Lapsukainen, voit joki jättää linkit avaamatta ihan vapaasti, ei haittaa ollenkaan (miksi ihmeessä siitä edes ilmoitit?)

Koska sinulle pitää tiedottaa kunka tyhmä olet!

Toivottavasti menee nyt jakeluun. Hanki koulutus ja kunnon duuni. Lopeta vetelehtiminen S24 palstoilla. Luuserimeininkiä!!

• booring. kirjoitti:

Tyhmä yrittää kääneteis-psykologiaa. Ei onnistu! x)
        Hanki umpi parempi koulutus.

Olet umpityhmä ja sellaisena joudut elämäsi hylkiönä elämään.
        Olethan ymmärtänyt, ettet koskaan tule pärjäämään kunnon markkinoilla. Sinulla ei kertkaikkiaan älykkyysosamäärä riitä siihen mitä tarvitaan. Olet vätys!

Mätäne keskenäsi, sinua ei kukan nainen tule koskaan huolimaan.
        Katsele vaan perseitä, koska se on ainoa ilon aiheesi, johon koskaan kykenet.
        :]]

Helvetti että naurattaa sinun kaltaisesi luuserit!!!
        ROFLOL

Hienostipa onnistuit todistamaan tyhmyytesi ainakin minulle, sillä niin pieleen meni. Minä tässä sinulle nauran, sillä et tajua mitään.

• booring. kirjoitti:

Koska sinulle pitää tiedottaa kunka tyhmä olet!

Toivottavasti menee nyt jakeluun. Hanki koulutus ja kunnon duuni. Lopeta vetelehtiminen S24 palstoilla. Luuserimeininkiä!!

Hehheh, mikä koulutus ja duuni vielä lisäksi tässä iässä? En ole varsinaisessa työelämässä ollut enää vuosikausiin, mutta en ole eläkkeelläkään, enkä tule mitään eläkettä koskaan tarvitsemaan, enkä vastaanottamaan. Rahaa on ja rahaa tulee, mitä ihmeen koulutusta ja duunia vielä muka tarvitsisin? Bisnekset pyörii mukavasti useassa maassa, aasialainen vaimoni hoitelee enimmät niistä ja minä vain lähinnä nautin elämästä, mutta osallistun tietysti kuitenkin bisneksiin jollain lailla. Aika kuluu matkustellessa ja pienten harrastusten parissa.

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

Hienostipa onnistuit todistamaan tyhmyytesi ainakin minulle, sillä niin pieleen meni. Minä tässä sinulle nauran, sillä et tajua mitään.

Pitääko sulle hakata vai potkia totuus kitusiin? Kummasta olisi hyötyä?

Koita nyt vätys tajuta, ettei tyhmyytesi välttämättä ole sinun syytäsi, se on synnynnäistä! Huonot geenit sanelee epätoivoisen elämänkaaren.
        Syytä vanhempiasi, he ovat erehdykssesä sinut luoneet.

Huonoa puuta, heikkoa siementä.
        x)

• booring. kirjoitti:

Pitääko sulle hakata vai potkia totuus kitusiin? Kummasta olisi hyötyä?

Koita nyt vätys tajuta, ettei tyhmyytesi välttämättä ole sinun syytäsi, se on synnynnäistä! Huonot geenit sanelee epätoivoisen elämänkaaren.
        Syytä vanhempiasi, he ovat erehdykssesä sinut luoneet.

Huonoa puuta, heikkoa siementä.
        x)

Hakkaajaksi ja potkijaksi sinusta ei ole, vai sovitaanko aika ja paikka?

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

Hehheh, mikä koulutus ja duuni vielä lisäksi tässä iässä? En ole varsinaisessa työelämässä ollut enää vuosikausiin, mutta en ole eläkkeelläkään, enkä tule mitään eläkettä koskaan tarvitsemaan, enkä vastaanottamaan. Rahaa on ja rahaa tulee, mitä ihmeen koulutusta ja duunia vielä muka tarvitsisin? Bisnekset pyörii mukavasti useassa maassa, aasialainen vaimoni hoitelee enimmät niistä ja minä vain lähinnä nautin elämästä, mutta osallistun tietysti kuitenkin bisneksiin jollain lailla. Aika kuluu matkustellessa ja pienten harrastusten parissa.

Olet siis vanha, rapisunut pieru, johon olen tuhlannut aikaani. Kurttunen kurppa, jota halveksin ja vähättelen.

Kihti vaivaa ja muutenkaan ei seiso!
        Olet siis henkihieverissä, haudan partaalla. Voivoivoi halleluujaa halulla!!!

En tuhlaa enempää aikaa vanhoihin äijiin, jotka tumputtaa ihan kybällä.
        Taidat olla pervo, kun linkität nuoria perseitä ja jatkat varttihullua keskustelua kanssani.

Avohoito riistäytyy käsistä!!! x))
        Huutonaurua NYT!

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

Hakkaajaksi ja potkijaksi sinusta ei ole, vai sovitaanko aika ja paikka?

Tyhmä! Haluat siis tapella naisen kanssa.
        Kaikenlasia luusereita olen kohdannut, mutten sentään mitään näin onnetonta.

Kuohi itsesi, sinulla ei ole tulevaisuutta. Vanha pukki huutaa, koska elämällv ei ole enää mitään annettavaa.

Ymmärräthän, että naisten silmissä olet säälittävä paska!
        ...niin ja tyhmä!

• booring. kirjoitti:

Olet siis vanha, rapisunut pieru, johon olen tuhlannut aikaani. Kurttunen kurppa, jota halveksin ja vähättelen.

Kihti vaivaa ja muutenkaan ei seiso!
        Olet siis henkihieverissä, haudan partaalla. Voivoivoi halleluujaa halulla!!!

En tuhlaa enempää aikaa vanhoihin äijiin, jotka tumputtaa ihan kybällä.
        Taidat olla pervo, kun linkität nuoria perseitä ja jatkat varttihullua keskustelua kanssani.

Avohoito riistäytyy käsistä!!! x))
        Huutonaurua NYT!

Sinun olisi kyllä parasta noudattaa omaa neuvoasi ja yrittää kouluttautua, sekä sen jälkeen vaikka väärennetyin paperein koittaa edes päästä jonkunkaanlaisen työelämän alkuun. Eihän sitä tiedä, vaikka olisit kehityskelpoinenkin, vaikkakaan et mikään "ruudinkeksijä" olekaan, tyvestähän sinne puuhun kuitenkin noustaan.

• booring. kirjoitti:

Tyhmä! Haluat siis tapella naisen kanssa.
        Kaikenlasia luusereita olen kohdannut, mutten sentään mitään näin onnetonta.

Kuohi itsesi, sinulla ei ole tulevaisuutta. Vanha pukki huutaa, koska elämällv ei ole enää mitään annettavaa.

Ymmärräthän, että naisten silmissä olet säälittävä paska!
        ...niin ja tyhmä!

Miten tuon noin käänsit? Enhän minä mitään tappelua ehdottanut, sinähän itse hakkaamisesta ja potkimisesta aloit puhumaan, minä vain totesin, että sinusta ei siihen ole, eikä sinusta tosin ole mihinkään muuhunkaan, se on selvä se.

Minulla on elämä mukavalla mallillaan, kunto on hyvä ja bisnekset pyörii, naisiakin olisi tarjolla useampia, mutta pysyttelen vain nyt yhden kanssa, kun sattuu olemaan sellainen paremmansorttinen, jollaisia ei ainakaan Suomesta löydy ainuttakaan.

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

Sinun olisi kyllä parasta noudattaa omaa neuvoasi ja yrittää kouluttautua, sekä sen jälkeen vaikka väärennetyin paperein koittaa edes päästä jonkunkaanlaisen työelämän alkuun. Eihän sitä tiedä, vaikka olisit kehityskelpoinenkin, vaikkakaan et mikään "ruudinkeksijä" olekaan, tyvestähän sinne puuhun kuitenkin noustaan.

Turhaan huolehdit minun koulutuksestani, pärjään vallan mainiosti. Vaikka vastassa olisi elähtänyt perverssi. Pystyn kirjoituksellani kuohimaan kaikki pässit ja vanhat vuohet.
        En viidy seurassasi tämän enempää. Olen saanut tarpeekseni vahoista pukeista, jotka jaksaa väijytä nuoria perseitä.

Linkitä ja tumputa omiksi tarpeiksesi. Minulta et saa enempää viestiä.
        Hyi olkoon, yököttää vanhat pervo-äijät.

Keskustelu päättyy tältä osin tähän!

Hyvästi.

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

Miten tuon noin käänsit? Enhän minä mitään tappelua ehdottanut, sinähän itse hakkaamisesta ja potkimisesta aloit puhumaan, minä vain totesin, että sinusta ei siihen ole, eikä sinusta tosin ole mihinkään muuhunkaan, se on selvä se.

Minulla on elämä mukavalla mallillaan, kunto on hyvä ja bisnekset pyörii, naisiakin olisi tarjolla useampia, mutta pysyttelen vain nyt yhden kanssa, kun sattuu olemaan sellainen paremmansorttinen, jollaisia ei ainakaan Suomesta löydy ainuttakaan.

Vätys!
        Kirjoituksestasi päätellen olen umpihomo tai bi.

• booring. kirjoitti:

Vätys!
        Kirjoituksestasi päätellen olen umpihomo tai bi.

Minua ei kiinnosta kumpi mainitsemistasi olet. Taidat olla vain kateellinen noille avauslinkin perseille?

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

Minua ei kiinnosta kumpi mainitsemistasi olet. Taidat olla vain kateellinen noille avauslinkin perseille?

Vattihullun kanssa on todella vaikea keskustella.
        Vai, oletko hormoonitasapainoton nainen?

• booring. kirjoitti:

Vattihullun kanssa on todella vaikea keskustella.
        Vai, oletko hormoonitasapainoton nainen?

Ei sen tarvitse helppoa ollakaan ja mieshän minä olen, ellei se ole käynyt vieläkään ääliölle viesteistäni selväksi.

• booring.
        Kairakettu kirjoitti:

Ei sen tarvitse helppoa ollakaan ja mieshän minä olen, ellei se ole käynyt vieläkään ääliölle viesteistäni selväksi.

Vaikutat neitimäiseltä naikkoselta ja/tai vanhalta ämmältä.
        Hahaa! Taidat olla transu?

Ei se ole rikos, jos on kaksneuvonen. Kunhan myönnät sen rehellisesti.

En olisi alkuun kyllä uskonut! Osasit järjestää paniikinomaisen yllätyksen. Näitä ei kovin usein tapahdu!
        XDD

Miksi vastaat minulle? Täällä ei ole sinulle mitään annettavaa. Voit häipyä!

• booring. kirjoitti:

Vaikutat neitimäiseltä naikkoselta ja/tai vanhalta ämmältä.
        Hahaa! Taidat olla transu?

Ei se ole rikos, jos on kaksneuvonen. Kunhan myönnät sen rehellisesti.

En olisi alkuun kyllä uskonut! Osasit järjestää paniikinomaisen yllätyksen. Näitä ei kovin usein tapahdu!
        XDD

Miksi vastaat minulle? Täällä ei ole sinulle mitään annettavaa. Voit häipyä!

Sekavia höpiset ja tottakai minä vastailen, kun siinä kerran häärit vastauksia kärttämässä, häivy itse, niin et näe minun vastauksiakaan.

• Late Lapista.

• Faktaa.
        booring. kirjoitti:

Turhaan huolehdit minun koulutuksestani, pärjään vallan mainiosti. Vaikka vastassa olisi elähtänyt perverssi. Pystyn kirjoituksellani kuohimaan kaikki pässit ja vanhat vuohet.
        En viidy seurassasi tämän enempää. Olen saanut tarpeekseni vahoista pukeista, jotka jaksaa väijytä nuoria perseitä.

Linkitä ja tumputa omiksi tarpeiksesi. Minulta et saa enempää viestiä.
        Hyi olkoon, yököttää vanhat pervo-äijät.

Keskustelu päättyy tältä osin tähän!

Hyvästi.

Kannattikin luovuttaa, sillä vastassa oli MIES, joka hoitelee naiset ja miehet omalla tavallaan. Kaikissa tapauksissa sinä olet selälläsi ja Kairakettu päällä.

• Faktaa. kirjoitti:

Kannattikin luovuttaa, sillä vastassa oli MIES, joka hoitelee naiset ja miehet omalla tavallaan. Kaikissa tapauksissa sinä olet selälläsi ja Kairakettu päällä.

Nostan hattua tuosta verbaliikasta, kiitos. ;)

• karnevaaleja ootelle

Mitä työ Kairakettuu haukutte. Lehtihän on kuvat julkaissut, siellä syyllinen

On tietysti hyvä että perää riittää, pysyypi iltapäiväturhakkeet hengissä.

Minusta oli kiva kun kerrankin oli naisia ja sutjakoita vyötäröitä.

• ilosilmälle

Mittee pahhaa tuossa nyt on, tomarilla/tuomareilla voip olla vähän vaikeaa laittaa noi mahtavat takakasvot paremmuusjärjestykseen.

• 1. paras

Kuvankäsittelyllä on kyllä "paranneltu", mutta hyviä kaikki silti.

• mitä on nähnyt

Vähän muodottomia tanttaraperseitä nuo. Tummempi ihoisilla on usein sellainen tanttara perse paksuine reisineen. Pitää olla pyöreyttä ja muotoa, mutta ei saa olla mikään jättiperse.

Valkoisilla hyväkuntoisilla naisilla on parhaat perseet tällä planeetalla.

• Frutti di nakki

Perse on ihmisen parhaimpia osia, milloinkaan se ei ole hankala, mutta mukavan pehmeä vaikka ajatellen istumista.
      Nykytuolit eivät kelpaisi alkuunkaan, ilman perseen antamaa pehmeyttä, joten viisaasti luoja on tuotteensa luonut.

Juuri oli uutinen, jossa kehuttiin uutta perseen mallista tyynyä. Mikäs sen avulla on uinahtaa.
      Perse myös suojaa monia tärkeitä elimiä ihmisessä. Miten kamalaa olisikaan käydä paskalla ilman persettä, mutta on sillä myöskin psykologinen puolensa. Ajatelkaa vaikka potkuja ilman perseen tuomaa joustavuutta.

Malliperseistä paras on mielestäni Zimmermannilla, juuri sopivan topakka pakkaus, ainoana vikana että sijaitsee turhan kaukana.

• Late Lapista.

Minä en pihistele annan kaikille 10,5 pistettä, köyhistä kodeista näkyy olevan nuo tytötkin, kuten minäkin ! takapuoletkin rakennettu kahdesta kappaleesta, kuten minullakin!

Late Lapista. SSSS RY!

• erfsdcxeds

Rupes jöpöttää...

• muovia mulle

Taitaa olla silikoonipersei*ä..niinkun tissitki,
        Mutta onhan joillakin järjenköyhillä mukavaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7977
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4563
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      32
      4383
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3579
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2763
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2636
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      33
      2389
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2343
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2033
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      56
      1733
    Aihe