Mikä mesta on pub päämaja tuusulan keskuksessa?. ainaki niin kasarityylisen näköinen mesta ulkoapäin, mainoskyltit ym. Mut entä sisältä? Minkälaista menoo ja asiakaskuntaa?
päämaja
4
1639
Vastaukset
- michheliin
paikkaa pitää romano teeveestä tuttu Santeri Ahlgren ja siellä pidetään myös stand up iltoja.
Mielestäni perus paikallinen mutta mistä kukin tykkää.- pämisläinen
Paikalle kannattaa sitten viedä omat puukot mukaan.
- Fuck it
Paska paikka, koko päämaja. Näkyy olevan joku erittäinkin sisäsiittoinen paikka, missä paikalliset, koko ikänsä hyrylässä nyhjänneet wannabeet pullistelee olemattomilla saavutuksillaan ja itkee tuoppeihinsa.
En suosittele, ellet sitten halua puukosta heti ovella. Vai miten kävi iime viikonloppunakin? - JIIPEE
Empä ole koskaan puukosta saanut, vaikka muutaman kerran olen käynyt siellä. Paikan isäntä Santtu on ihan mukava kaveri, mitä olen pari kertaa jututtanut. Ihmettelen suuresti moisia kommenteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836