Onko Budi sama asia kuin kannabis? Olen polttnut kannabista ja kaikkea muuta mutta nyt saan budia ja mietin sen vaikutuksia? Netistä Ei löydy oikein vastausta joten päätin tehdä itse keskustelun tänne! Vastatkaa hyvät ihmiset ja kertokaa mitä budi on ja sen vaikutukset ja Kauvan ne kestää ja onko se sama asia kuon kannabis ??;?
Vastaukset 21
- Zerame
on sama kuin kannabis
- trupaduuri
kukintoo juu
- Unkoppi
Mene nukkumaan nyt heti.
- tyttö
Kiitos :D
- mi nä kö ??? ??
kannabiksen kukintoa. raikasta ja ravitsevaa (mutta ei lapsille)
- Kannabiskonsultti
Ai ei vai
- Icivob
Lasten epilepsiaan kannabis tehoaa erittäin hyvin!
- habit1
on täällä kaikennäkösii uuvattei!
- JoKuHönöTyttö
ON. T: HÖLMÖ JOKA VASTAA MELKEIN 4 VUOTTA SEN JÄLKEEN ETTÄ TÄÄ ON LAITETTU TÄNNE :)))))))))
- Nistibudisti
Voi hyvät hyssykät budi on savuu yhtälailla kun hatsiki
Budi ja kannabis on sama asia
- Anonyymi
Savu ja budi on sama, kannabiksesta en tiiä...
- varmaatietoa99
Kannabis aiheuttaa psykooseja ja saa polttelijat murhaamaan ja syömään ihmisiä.
- ioninnb
vai että psykooseja?hah...eipä tuo budi aiheuta kuukausien kestävää sekavuutta...
- tada1111
Tuttu kertoi yhestä kannabisnarkkarista joka poltti sauhut ja sitten halus vähän mässäillä.
Tuttu lähestyi vaarallista kannapaskaa ja kysys kannahomolta "Ooksä ihan sairas saatana??".
Kannanisti nosti hitaasti päätään, pyyhki paskaa suupielistään ja kysyi "Ai mää vai?".
Kannarunkku mässäili omaa paskaansa.
Semmosii kannasaatanat on. - Anonyymi
Moi.myykö joku budia?
- Anonyymi
juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu
Misä päi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu
missä päin
- Anonyymi
Mites näin kahdeksan vuoden jälkeen, oletko asiaan selvyyden saanut?
- Anonyymi
täst on 11 vuotta jo…
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl504821- 48776
- 45702
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE180589Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550