kyse ei ollutkaan juutalaisten maailmanvallasta
vika ei myöskään missään vähemmistöjen joukoissa
syy omaan pahaan oloon oli NARSISMI. Tämä paljon kirjotettu, puhutta sairaus, jossa vikaa etsitään muista, jopa salaliittojen varjolla.
Vika olikin ihan itsessäni - tunnustin peilin edessä, että olen TÄYS PASKA!
hups keikkaa - elämäni parantui sillä silmänräpäytyksellä - enään en pelkää salaliittoja, en muitakaan höpöhöpö-juttuja. Elän tätä elämää TÄYSILLÄ
parannuin Narsismista
14
279
Vastaukset
- piugolyfu
Kyllä todellisilla salaliittojen pelkääjillä syy on muu kuin narsismi. Suuri syy on paranoidinen skitsofrenia. Heitä kulkee keskuudessmme paljon ja tällaiset palstat vetävät heitä puoleensa kuin tuore lehmänläjä kärpäsiä.
- Narsistin harhat
Narsismin huipentuma, minä olen niin erikoislaatuinen ihminen, että kaikki ihmiset ovat juuri minua vastaan.
Kaikki ovat salaliitossa minua vastaan... - mahdoton yhtälö
Narsistin harhat kirjoitti:
Narsismin huipentuma, minä olen niin erikoislaatuinen ihminen, että kaikki ihmiset ovat juuri minua vastaan.
Kaikki ovat salaliitossa minua vastaan...Logiikkasi pettää koska hehän ajattelevat että pieni eliitti haluaa hallita koko ihmiskuntaa eikä juuri heitä. Ei välttämättä tervettä mutta diagnosoimaan en lähtisi. Liekö tervettä sekään.
- hyvä elämä
juuri tuota tarkoitin
maailma tulee paremmaksi omista tekemisistä, ei syyttelemällä muita, ei Juutalaisia, ei Jenkkejä
myös oma elämä paranee kertaheitolla kun ryhdistäytyy
pitää pyrkiä elämään sovussa muitten ja itsensä kanssa ja todeta mikä paska loppujen lopuksi itse on - onneksi olkoon
"enään en pelkää salaliittoja, en muitakaan höpöhöpö-juttuja. Elän tätä elämää TÄYSILLÄ"
Käännyit siis toisenlaiseksi uskovaiseksi? Aiemmin uskoit että salaliittoja tulee pelätä, mutta nyt parannuit tästä uskomuksesta ja tajusit ettei sinun tarvitse pelätä näitä salaliittoja ja hyväveli-verkostoja? Uskot siis pärjääväsi elämässä täysin itsenäisesti niitä ihmisiä vastaan jotka omana ryhmittymänä pitävät toistensa puolia? Onhan tuokin tietysti omanlainen uskonto.
Harvoin ihmiset kuitenkaan pärjäävät yksin elämässä. Tämän vuoksi yhteiskunnassa jaetaan tehtävät ihmisten kesken jotta yhdestä tulee lääkäri, toisesta suutari ja kolmannesta leipuri. Et kuitenkaan tule pärjäämään omalla alallasi jos se edellyttää yhteistyötä toisten ihmisten kanssa. Yhteiskunnissa on säädetty lait jotka perustuvat yhteisöllisyyden parantamiseen. Lait edellyttävät sitä että sinun tulee toimia yhteisön jäsenten kanssa tietyllä tavoin jos et pärjää yhteisössä yksin. Sinun siis tulee hyväksyä lakien määräämät säännöt jotka perustuvat hyväveli-verkostojen luomiseen.
Miten voit elää elämääsi täysillä erakkona? Eikö olisi helpompaa hyväksyä hyväveli-verkostot jotta joku suutari tekee sinulle kengät ja leipuri leipoo leipäsi? Keräätkö marjoja metsistä ja elät niillä? Vai haetko sossusta rahaa? Jos haet sossusta rahaa niin uskotko että tietyt hyväveli-verkostot tulevat pistämään stopin sille sitten kun lama iskee? Se nimittäin voisi hyvinkin tapahtua meillä Suomessa kun EU maksaa meille maataloustukea siitä hyvästä ettemme elätä omaa kansaa kuin hyvin vähäisessä määrin maatalouden avulla. Jos tulee maailmanlaajuinen lama vaikka Kreikan ongelmien myötä, mistä saamme ruokaa? Niitä marjoja saattaa olla vaikeaa poimia talven aikaan täällä Suomessa. - voi voi raukkaa
voi voi näitä aivopiereskelijöitä...
"
Käännyit siis toisenlaiseksi uskovaiseksi? Aiemmin uskoit että salaliittoja tulee pelätä, mutta nyt parannuit tästä uskomuksesta ja tajusit ettei sinun tarvitse pelätä näitä salaliittoja ja hyväveli-verkostoja? Uskot siis pärjääväsi elämässä täysin itsenäisesti niitä ihmisiä vastaan jotka omana ryhmittymänä pitävät toistensa puolia? Onhan tuokin tietysti omanlainen uskonto.
"
Ei kyllä normaali ihminen pelkää hyvä-veli-järjestöjä tai salaliittoja. Se ajatusmaalma on vähän kaukana normaalien ihmisten mielistä, jotka kävelevät tuolla kaduilla.
Ai, niin nehän ovat niitä tietämättömiä, joilla on oma elämä?- ja vielä
erakkona elää ne, jotka pelkäävät, jotka pakenevat kaikkea
- parannuksen tiellä
Maailman parantaminen alkaa omasta itsestä
ei siitä, että syytetään muita, koska silloin tehdään itsesät muita parempi - Narsisti tekee näin
Narsisti on kaikkein suurin iilimato, joka käyttää pelkästään toisia hyväksi - yrittävätkö jotain?
Aloittaja on sen verran älykäs, että voisi perustaa oman salaliittosivuston. Kaikki salaliitot nimittäin todellakin ovat skitsofreenien narsistien salaliitto terveitä vastaan. Havaintoja aheesta tarvitaan.
- kjdskmslg
Mites Molotov-Ribbentrop-sopimus? Paavien murhat jne. Kyllä niitä oikeitakin salaliittoja on ollut läpi ihmiskunnan historian. Ei niitä sentään joka nurkan takana vaani.
- hiuuulihei
Voisin itse sanoa samaa, ihmettelen että mistä noin monta miinusta tullut. Siis juutalaisten salaliitothan nimen omaan ajavat ihmisestä narsistin. Ihmiset siis aivopestään pelkurinarsistiksi.
- terve elämä
miten juulaiaset ovat sinun aivopessyt?
tai mitä lääkkeitä olet käyttänyt tai jättänyt käyttämättä? - eheytynyt nro6
Olen täysi narsisti, koska uskoin salaliittoon jo 90-luvulla että Echelon-järjestelmä on olemassa, myöhemmin uskoin salaliittoon että NSA vakoilee matkapuhelimia, tietoliikennettä, rahaliikennettä jne. No nyt olen parantunut narsismista, enkä ukso kun media väittää noita salaliittoja tosiksi.
- sejha a
new world order on ainakin totta! lisäksi maailmassa on suurempia mulkkuja kuin sinä tai minä. maailma on täynny vittumaisia ihmisiä jotka tekevät uudesta maailman järjestyksestä mahdollisen. heitä eivät maailman kohtalo kiinnosta. ainut mikä niitä kiinnostaa on oma perse ja tulot. ne tekevät kaikkensa että oma ahneus täyttyy vaikka tuhoamalla koko planeetan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757