Nykyajan työläiset laiskoja!

Engels

Nykyajan työläiset laiskoja! Palkankorotuksia vaaditaan, mutta ei tehdä töitä kunnolla! Tämä trendi on yleistä varsinkin nuorten keskuudessa. Itse olen ollut
tehtaassa töissä 40 vuotta, ja pistän kaiken AINA peliin, enkä ruikuta turhaan. Kotona viljelen maatilkkua vielä ja autan muita naapureita maatöissä! Kunnon työ on vaativaa raatamista, niin kuin Neuvostoliitossa!!! Kersojen kasvatuksessa vikaa?? Kolhoosit Suomeen!!

13

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marx?

      "Kunnon työ on vaativaa raatamista, niin kuin Neuvostoliitossa!!! Kersojen kasvatuksessa vikaa?? Kolhoosit Suomeen!! "

      Mikäs ihmeen möläytys tämä on? Neuvostoliitto nimenomaan romahti vuonna 1991, KOSKA SIELLÄ EI TEHTY KUNNOLLA TÖITÄ!

      Kolhoosit olivat vasta tehottomuuden huippu! Entinen tsaarin ajan Euroopan vilja-aitta ei ole bolsevikkien jäljiltä koskaan enää tullut omavaraiseksi leipäviljan suhteen!

    • se on hyvä kun

      sinä, aloittaja olet AINOA maailman paras työläinen, onneksi olkoon vain. Elät hienossa mielikuvitusmaailmassa ja aika pirskeleen hienoa yleistämistä, sanoo nuormies joka jaksaa / tekee taatusti kovemmin töitä kuin sinä!

      • Engels

        Muuan kommunisti tapasi kun olin pieni sanoa että ihmiset on työtävarten!! Ja niin se menee! Ja älkää te lahtarien kersat tulko minulle uhoamaan! Tekun olette syntyneet kultalusikka suussa, minä en!!! Ja kommunisti Kari Peitsamokin sanoo, että paperityöt eivät ole kunnon työtä, vaan kunnontyötä on fyysinen työ!!!!!!!


    • vasemmistoanarkisti

      Se, että nuorten pitäisi tyytyä johonkin minimi/orjapalkkaan on nykymaailman suurin kusetus. Neli-viisikymppiset eivät ahneuksisaan halua jakaa yhtään vaan haluavat pelkästään itselleen enemmän ja enemmän, joten sen saavuttamiseksi on sitten keksitty alkaa jauhamaan paskaa jostain työkokemuksista ja -urista, että saadan oma ahneus peitettyä jonkun jalommaan aatteen taakse.

      Näin sekä työnantajat, että vanhemmat työntekijät yrittivät ahneuksissaan kähmiä kaikin mahdollisimman itselleen riistämällä sen 25-vuotiaan työtuloksesta. Sillä ei ole mitään väliä, että suurimman osan työtehtävistä oppii parissa viikossa ja nuorempien henkilöiden tuottavuus on luultavasti parempi kuin ikäloppujen.

      Sitten ihmetellään kun nuoret ei halua halua mennä töihin.

      • Engels

        En kannata orjapalkkaa, vaan sellaista jolla tulee toimeen. Jotkut toimisto akat saa paperien pyörittelystä 60% enemmän palkkaa kuin normi duunari tai pienyrittäjä. Olisi loistavaa jos palkkaa tulisi ahkeruuden mukaan, mutta samalla annettaisiin tukea esim. vammaisille, jotka ei voisi tehdä yhtä ahkerasti töitä.


      • Jukka Mohla

        Mulle taas riittäisi pari-kolme tuntia päivässä jotain helppoa työtä, missä ei tarvitsi tehdä paljon mitään. Palkan ei ole niin väliä.


      • Engels
        Jukka Mohla kirjoitti:

        Mulle taas riittäisi pari-kolme tuntia päivässä jotain helppoa työtä, missä ei tarvitsi tehdä paljon mitään. Palkan ei ole niin väliä.

        Itse kannatan 8 tunnin työpäivää, kun se on vaivalla saatu Suomeen! Ja valitettavasti yhteiskunta ei pyöri parin-kolmen tunnin työpäivillä. Mutta en todellakaan kannata työväen sortoa!!


    • tarja.halonen

      kommunistit saastat pitää tuhota
      punikkityöläinen on laiskapaska loinen....
      punikkityöläisten eläkeikä 90vuoteen... eikä sairaslomaoikeuksia...

    • köf

      Työläiset, höh, mitä se työ on.

      Koskaan nähnytkään......

    • 20+20

      Hehheh......hyvä trolli......

    • Niin...

      onhan se tosiaan paha ja aivan hirveä asia, että joku sen itse työn tekee, pienellä palkalla vielä... Aivan sairasta kyllä! Kyllä ne työläiset ovat aivan kauheita! T: Kokoomusnainen, jonka älykkyysosamäärä on 50 ja ei voi ymmärtää että raksamiehetkin ovat aina niin likaisia, miksi heillä ei vain ole silkkipuvut päällä ja kravatit kaulassa, käsittämätöntä!

    • Juomanlaskia

      Engels

      Olen samaa mieltä hyin monen nuoren kohdalla Työ näyttää olevan sitä, että työpaikalla pelkästään ollaan. Se katsotaan työn teoksi. Kapitalismi onkin sairasta oman edun tavoittelua, pelkästään itsekkyteen, kateuteen, ja toisen riistoon perustuva järjestelmä. Mutta kyllä kapitalistisessa järjestelmässä karsitaan myöskin tuottamaton yksikkö (työntekiä) pois ja sinne sosiaali puolelle. sinnehän ne kaikki työmarkkinoitten raakit joutuvat.

    • vasemmistoanarkisti

      Itse en ainakaan ikimaailmassa alistu työntekoon sen takia, että porvarin perse levenee. Kerran valtiot ovat luoneet systeemin, jonka ainoa tarkoitus on ottaa kansalta porvarien perseen leventämiseksi ja yrittävät laeilla ja säädöksillä pakottaa yhteiskunnan suurpääoman valtaan, saavatkin sitten maksaa tukia edes jonkinlaisena kompensaatiota omistajapuolen etua ajavasta korporaatiososialismista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe