Nykyajan työläiset laiskoja! Palkankorotuksia vaaditaan, mutta ei tehdä töitä kunnolla! Tämä trendi on yleistä varsinkin nuorten keskuudessa. Itse olen ollut
tehtaassa töissä 40 vuotta, ja pistän kaiken AINA peliin, enkä ruikuta turhaan. Kotona viljelen maatilkkua vielä ja autan muita naapureita maatöissä! Kunnon työ on vaativaa raatamista, niin kuin Neuvostoliitossa!!! Kersojen kasvatuksessa vikaa?? Kolhoosit Suomeen!!
Nykyajan työläiset laiskoja!
13
261
Vastaukset
- Marx?
"Kunnon työ on vaativaa raatamista, niin kuin Neuvostoliitossa!!! Kersojen kasvatuksessa vikaa?? Kolhoosit Suomeen!! "
Mikäs ihmeen möläytys tämä on? Neuvostoliitto nimenomaan romahti vuonna 1991, KOSKA SIELLÄ EI TEHTY KUNNOLLA TÖITÄ!
Kolhoosit olivat vasta tehottomuuden huippu! Entinen tsaarin ajan Euroopan vilja-aitta ei ole bolsevikkien jäljiltä koskaan enää tullut omavaraiseksi leipäviljan suhteen! - se on hyvä kun
sinä, aloittaja olet AINOA maailman paras työläinen, onneksi olkoon vain. Elät hienossa mielikuvitusmaailmassa ja aika pirskeleen hienoa yleistämistä, sanoo nuormies joka jaksaa / tekee taatusti kovemmin töitä kuin sinä!
- Engels
Muuan kommunisti tapasi kun olin pieni sanoa että ihmiset on työtävarten!! Ja niin se menee! Ja älkää te lahtarien kersat tulko minulle uhoamaan! Tekun olette syntyneet kultalusikka suussa, minä en!!! Ja kommunisti Kari Peitsamokin sanoo, että paperityöt eivät ole kunnon työtä, vaan kunnontyötä on fyysinen työ!!!!!!!
- vasemmistoanarkisti
Se, että nuorten pitäisi tyytyä johonkin minimi/orjapalkkaan on nykymaailman suurin kusetus. Neli-viisikymppiset eivät ahneuksisaan halua jakaa yhtään vaan haluavat pelkästään itselleen enemmän ja enemmän, joten sen saavuttamiseksi on sitten keksitty alkaa jauhamaan paskaa jostain työkokemuksista ja -urista, että saadan oma ahneus peitettyä jonkun jalommaan aatteen taakse.
Näin sekä työnantajat, että vanhemmat työntekijät yrittivät ahneuksissaan kähmiä kaikin mahdollisimman itselleen riistämällä sen 25-vuotiaan työtuloksesta. Sillä ei ole mitään väliä, että suurimman osan työtehtävistä oppii parissa viikossa ja nuorempien henkilöiden tuottavuus on luultavasti parempi kuin ikäloppujen.
Sitten ihmetellään kun nuoret ei halua halua mennä töihin.- Engels
En kannata orjapalkkaa, vaan sellaista jolla tulee toimeen. Jotkut toimisto akat saa paperien pyörittelystä 60% enemmän palkkaa kuin normi duunari tai pienyrittäjä. Olisi loistavaa jos palkkaa tulisi ahkeruuden mukaan, mutta samalla annettaisiin tukea esim. vammaisille, jotka ei voisi tehdä yhtä ahkerasti töitä.
- Jukka Mohla
Mulle taas riittäisi pari-kolme tuntia päivässä jotain helppoa työtä, missä ei tarvitsi tehdä paljon mitään. Palkan ei ole niin väliä.
- Engels
Jukka Mohla kirjoitti:
Mulle taas riittäisi pari-kolme tuntia päivässä jotain helppoa työtä, missä ei tarvitsi tehdä paljon mitään. Palkan ei ole niin väliä.
Itse kannatan 8 tunnin työpäivää, kun se on vaivalla saatu Suomeen! Ja valitettavasti yhteiskunta ei pyöri parin-kolmen tunnin työpäivillä. Mutta en todellakaan kannata työväen sortoa!!
- tarja.halonen
kommunistit saastat pitää tuhota
punikkityöläinen on laiskapaska loinen....
punikkityöläisten eläkeikä 90vuoteen... eikä sairaslomaoikeuksia... - köf
Työläiset, höh, mitä se työ on.
Koskaan nähnytkään...... - 20+20
Hehheh......hyvä trolli......
- Niin...
onhan se tosiaan paha ja aivan hirveä asia, että joku sen itse työn tekee, pienellä palkalla vielä... Aivan sairasta kyllä! Kyllä ne työläiset ovat aivan kauheita! T: Kokoomusnainen, jonka älykkyysosamäärä on 50 ja ei voi ymmärtää että raksamiehetkin ovat aina niin likaisia, miksi heillä ei vain ole silkkipuvut päällä ja kravatit kaulassa, käsittämätöntä!
- Juomanlaskia
Engels
Olen samaa mieltä hyin monen nuoren kohdalla Työ näyttää olevan sitä, että työpaikalla pelkästään ollaan. Se katsotaan työn teoksi. Kapitalismi onkin sairasta oman edun tavoittelua, pelkästään itsekkyteen, kateuteen, ja toisen riistoon perustuva järjestelmä. Mutta kyllä kapitalistisessa järjestelmässä karsitaan myöskin tuottamaton yksikkö (työntekiä) pois ja sinne sosiaali puolelle. sinnehän ne kaikki työmarkkinoitten raakit joutuvat. - vasemmistoanarkisti
Itse en ainakaan ikimaailmassa alistu työntekoon sen takia, että porvarin perse levenee. Kerran valtiot ovat luoneet systeemin, jonka ainoa tarkoitus on ottaa kansalta porvarien perseen leventämiseksi ja yrittävät laeilla ja säädöksillä pakottaa yhteiskunnan suurpääoman valtaan, saavatkin sitten maksaa tukia edes jonkinlaisena kompensaatiota omistajapuolen etua ajavasta korporaatiososialismista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982