Ala asteella aamulla rupesin oottaa talvitakkia pois ku kaveri vaan sano hätäsesti " (NIMI) onks sulla yöpaita päällä?" no oliha mulla. Sellanen nalle puh yöpaita. Käytiin sanoo opelle ja se vaan "eihän tuo nyt mitenkään PAHASTI kiinnitä huomioo. Oo vaan ku et oliskaa." Sillee sit koko koulu päivä.
Toinen ku tuli "vähän" kiire koulujen otteluun. Kello ei soinu ja sellaset kymmenen minsaa oli aikaa pukee ja juosta kouluun. Heivasin vaan vaatteet niskaan ja lähin juosten kouluun. Just ku oon ovella lähös isosisko vaan huikkaa "hei sun housut taitaa olla väärinpäin." mä vaan epäselvästi "IHA SAMA ENGLÄNDPLÖÄÄ!!!" housutha oli nurinpäi ja vielä väärinpäin :D
2 vaate mokaa
3
294
Vastaukset
- skole
Suomen raskaassa tulee kanssa vaatemokia, melkeist yhtä usein kun skolessa. Mulla jäi kerran kenttäpuseron rintataskun nappi auki, ja eikös yliluti huutamaan että: IMETTÄÄKÖ SOTAMIES (nimiNI), VAI MINKÄ (kirosana) TAKIA KULJETTE NAPPI AUKI!
- kanttoriakiimasesti
Juu mä kerran kävelin töihin, oon pappi. Ja sit mulla oli hautajaiset just aamust niin hokasin vasta ku olin siunaamas sitä neverhöörd susta delannutta hoksasin että ei rutto mähän oon ihan naked(alasti) ja just sillo alko hirvee tondis(erektio) .
- Taassunnutainasaaisä
kanttoriakiimasesti kirjoitti:
Juu mä kerran kävelin töihin, oon pappi. Ja sit mulla oli hautajaiset just aamust niin hokasin vasta ku olin siunaamas sitä neverhöörd susta delannutta hoksasin että ei rutto mähän oon ihan naked(alasti) ja just sillo alko hirvee tondis(erektio) .
Saaks mä arvata? Ja sitten herästi karmeeseen höjdariin ja striditykseen? Enkö ookkin oikeessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254407
- 1012195
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa971480Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721418- 601274
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561145Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041098- 501019
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo11989Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193974