Hei,
olemme muuttamassa Koskelaan. Millaista aluetta se on? Mitä kokemuksia? Päiväkodit, koulut?
Koskela - millaista aluetta?
11
1804
Vastaukset
- Kurrekäpyläinen
Tosi hyvä ! Maa-uimala, koulut ja kirjasto. Kauppoja ei nyt niin paljon, mutta kulkuyhteydet lähes suuntaan kuin suuntaan. Ihana paikka asua, varsinkin lapsiperheille., eikä tarvitse pukeutua "viimosen päälle", voipi rauhassa kulkea vaikka tuulipuku päällä vuoden ympäri. Mukavaa porukkaa. Vihreä kaupunginosa, kodikas ja kauniskin. Ei voisi olla parempi valintaa,uskon, että tulette viihtymään siellä. Niin ja ohjattua leikkipuistotoimintaa, jossa lapset saavat ilmaisen aterian kesäaikaan.
- koilisen herra
Maahanmuuttajia paljon
T:koilisen herra- Kurrekäpyläinen
Mitä sitten , koilisen herra ? Onneksi siellä ei olekaan Koilisen herroja, vaan herrasmiehiä ja naisia!
- Koilisen herra
Kurrekäpyläinen kirjoitti:
Mitä sitten , koilisen herra ? Onneksi siellä ei olekaan Koilisen herroja, vaan herrasmiehiä ja naisia!
Eikö tätä olisi saanut mainita? Sanoinko jotain negatiivista mamuista? Ap kysyi alueesta ja minä vastasin.... Mutta osaa koilisen herra jotain negatiivistakin sanoa näistä kaupunginasunnoissa budjailevista loisista joita on koko koskela pullollaan. Koskelassahan on noin 750 stadin vuokrakämppää= juoppoja, mamuja, muutama hyysääjä sekä narkkareita.
En voi suositella tälläistä aluetta
- Anonyymi
R Myynti Koskela r kioski- poliisin luvat ja sinaus mukavat yhdessä matkustaa Koskela Pulkkinen keilaus muille lintohätä ja juppo hätä
- Anonyymi
20 vuotta,vanhempi veljeni asuu Koskelassa,
elää sinkkuelämää. On asunut jo monta vuotta
Koskelassa, joten nähtävästi viihtyy siellä suun-
nalla Helsinkiä, itse olen asunut veljeni lähimailla
Arabianrannassa marraskuusta 2021 lähtien. - Anonyymi
20 vuotta vanhempi veljeni asuu Koskelassa,
elää sinkkuelämää. On asunut jo monta vuotta
Koskelassa, joten nähtävästi viihtyy siellä suun-
nalla Helsinkiä, itse olen asunut veljeni lähimailla
Arabianrannassa marraskuusta 2021 lähtien. - Anonyymi
Aivan järkyttävä paikka, asuin kuukauden siellä ja muutin Tuhkolmaan.
Siellä ei ollut kertakaikkiaan mitään. - Anonyymi
Aivan järkyttävä paikka, asuin kuukauden siellä ja muutin Tuhkolmaan.
Siellä ei ollut kerta kaikkiaan mitään.- Anonyymi
Hyvää kesää.
- Anonyymi
Joko muutettu 10v aloituksesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400