Elikkä siis ostin tällaisen ---> http://www.nicorex.ee/nicorex-ego-sigma-light-musta/
ja jostain syystä se ei vaan toimi koska ei tule höyryä vaikka asianmukaisesti latasin ja täytin :/ ohjeet eivät todellakaan ollut selvät kun yritin suomentaa eikä google löydä mitenkään tämän ohjeita ja muitakaan samantapaisten vika ohjeita. Joten olisiko jollain kokemustatai tietoa miten tämä vika saattaisi korjaantua? Ei siis tule höyryä eikä makua vaikka onkin mentholi.... Nopeasti vastauksia kiitos :)
Nicorex eGo Sigma Light virosta,kokemuksia kiitos!
6
1494
Vastaukset
- Oletko kokeillut?
Ensimmäisenä tulee mieleen, että eihän "näppäinlukko" ole päällä? Napauta tuota ainoata nappia viisi kertaa nopeaan tahtiin. Mikäli tuossa on valo, niin sen pitäisi vilkahtaa muutaman kerran sen merkiksi, että näppäinlukko on pois päältä. Kyseisestä tuotteesta minulla ei ole kokemuksia, mutta ainakin muiden kauppojen eGo-pohjaisissa laitteissa tämä toimii yo. tavalla.
ps. Googlen kääntäjä tekee ainakin suht hyvää jälkeä Viro->Englanti asetuksella :) - tietämätön
Juu siis tiedän tuosta lukosta ja olen kokeillut eipäs auttanut, rätisee niiku kuuluu mutta ei vaa sitä höyryy tule ja käänsin mutta eipäs tullut mitään uutta :)
- Upo Vutti
Viallinen clearo tulee heti mieleen, ei ne kaikki toimi. Onhan akku ladattu täyteen? Miks tilasit tuolta, suomestakin saa halvemmalla? Niin, ja automaattiakuissa on enemmän häiriöitä kuin manuaaliakuissa, kantsii ehkä ostaa vaikka eGo Dragon, mulla toiminut loistavasti jo muutaman kuukauden.
- tietämätön
Itse asiasssa oikeastaan sain sen lahjeksi :)Voiko tuohon malliin saada uutta clearoa? akku ladattu juu :) akku toimii mielestäni koska se kuumenee mutta clearo ei tee mitään
- NicorexFi
Nicorexin laadukkaat E-savukkeet ja E-nesteet on nyt saatavissa myös Suomessa.
Soita 358 44 360 1414 tai kirjoita facebookkiin
Tuotevalikoima:
https://www.facebook.com/nicorexfi?ref=hl - 5+5
Tässä s.tupakkakauppoja
www.puff.fi
www.esauhu.com
www.elektrosavu.fi
www.sauhuton.com
www.startsmog.com
www.finnvape.com
www.arizona.fi
www.esmoke.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478