kesätreeni ohjelma

15-poika

hei,kyselisin treeniohjelmastani. Olen15v poika. tälläinen ohjelma:
ma: laukauksia (rannari),ylämäki ja alamäki juoksuu
ti: lenkki,lihaskunto
ke:lepo
to:laukauksii (lämäri),lenkki,lihaskunto
pe:lenkki,laukauksii (rannari)
la:lepo
su:laukauksii (lämäri) ylämäki ja alamäki juoksuu,lihaskunto

mikä on hyvää tässä ohjelmassa? mitä muuttaisitte?

9

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -98-

      Alamäkijuoksu pikkasen raskasta polville, en suosittele
      toinen vapaapäivä pois,
      puukuula treeniä lisäksi,
      punttitreeniä tarvis myös,
      lämäriä ei tarvi harjoitella paljoa ollenkaan jos et ole pakki,
      rystylaukausta kannattaa pikkasen harjotella kanssa,
      luisteluloikkia pitäis kanssa tunkea joukkoon,
      pieni koordinaatiotreenikään ei ole ikinä pahaksi.

      Ohjelma muuten varsin hyvä. Ruokaan kannattaa myös panostaa koska jos et saa ruokaa treenin jälkeen treeni menee osittain tai kokonaan hukkaan. Palautusjuoma sheikistäkään ei olisi mitään haittaa treenin jälkeen. Pelaatko minkä tasoisessa joukkueessa?

      • 15-poika

        kiitos asiallisesta vastauksesta! mutta olen lyhyt n 160/50 niin olen kuullut että punttisali voi aiheuttaa lihasten kasvun loppumisen niin ajattelin ensi kesänä aloittaa sen. ja hyökkääjä olen. joukkue ei ole hirveän kovatasoinen mutta olen aika huono jääkiekossa. ensi kaudella haluan valmentajien suut auki ja pääsisin 1. ketjuun nykyään 2. ja meitä on 3 ketjua. mistäpäin olet?


      • ilvesmies
        15-poika kirjoitti:

        kiitos asiallisesta vastauksesta! mutta olen lyhyt n 160/50 niin olen kuullut että punttisali voi aiheuttaa lihasten kasvun loppumisen niin ajattelin ensi kesänä aloittaa sen. ja hyökkääjä olen. joukkue ei ole hirveän kovatasoinen mutta olen aika huono jääkiekossa. ensi kaudella haluan valmentajien suut auki ja pääsisin 1. ketjuun nykyään 2. ja meitä on 3 ketjua. mistäpäin olet?

        Kannattaa tosiaan ottaa vain yksi huilipäivä ja lisätä kaikkea luistelua sekä kiekonkäsittelyä kehittävää ...itse pelaan ilveksen 98 joukkueessa pelataan sm karsintoja olen ykkösketjussa


      • Anonyymi
        ilvesmies kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan ottaa vain yksi huilipäivä ja lisätä kaikkea luistelua sekä kiekonkäsittelyä kehittävää ...itse pelaan ilveksen 98 joukkueessa pelataan sm karsintoja olen ykkösketjussa

        Pituuskasvu pysähtyy jos tekee liian suurilla painoilla liian nuorena eli keskity siis pitkiin toistoihin isoilla painoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituuskasvu pysähtyy jos tekee liian suurilla painoilla liian nuorena eli keskity siis pitkiin toistoihin isoilla painoilla.

        Ja tälle ei löydy minkäänlaista tieteellistä vahvistusta, ei tutkimustuloksia tai muutakaan. Kolmelta ortopediltä olen asiaa kysynyt ja kaikki oli ihan päinvastaista mieltä. Punttireeni kehittää ja vahvistaa luita, jänteitä ja lihaksia.


    • -98-

      Itse olen Riihimäeltä. Tohon kasvu juttuun en osaa sanoa nyt oikein mitään kun itellä pituuskasvu oli ja meni. Nyt 173/67. Uskoisin että oikeilla tekniikoilla mitään ongelmaa ei tule. Mistäpäin itse olet? Jos asut jossain täällä etelässä niin varmasti löytyy sitten parempaakin joukkuetta jos intoa riittää ja tuloksia tulee

    • Anonyymi

      Minulla on kolmen kohdan harjoitteluohjelma ja se käy joka lajiin. Peruskunto niin hyväksi että Cooper testissä tulee ikäluokan kiitettävä. 100m juoksu alle 12 s. Ja kolmas telinevoimistelussa kultataso. Näillä pääsee pitkälle.

      • Anonyymi

        Unohdit painonnosto, voimaakin tarvitaan. Toki sitä tulee tiettyyn rajaan asti telinevoimistelussakin. Puolimaratoonarin kestävyys, sprintterin nopeus ja pianonnostajan voimat riittää hyvin.


    • Anonyymi

      Unoha ne treenit ja pidä välivuosi niin kehityt huipputasolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      510
      3668
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      177
      3486
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2694
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2469
    6. 276
      2106
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1553
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe