kesätreeni ohjelma

15-poika

hei,kyselisin treeniohjelmastani. Olen15v poika. tälläinen ohjelma:
ma: laukauksia (rannari),ylämäki ja alamäki juoksuu
ti: lenkki,lihaskunto
ke:lepo
to:laukauksii (lämäri),lenkki,lihaskunto
pe:lenkki,laukauksii (rannari)
la:lepo
su:laukauksii (lämäri) ylämäki ja alamäki juoksuu,lihaskunto

mikä on hyvää tässä ohjelmassa? mitä muuttaisitte?

9

1850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -98-

Alamäkijuoksu pikkasen raskasta polville, en suosittele
      toinen vapaapäivä pois,
      puukuula treeniä lisäksi,
      punttitreeniä tarvis myös,
      lämäriä ei tarvi harjoitella paljoa ollenkaan jos et ole pakki,
      rystylaukausta kannattaa pikkasen harjotella kanssa,
      luisteluloikkia pitäis kanssa tunkea joukkoon,
      pieni koordinaatiotreenikään ei ole ikinä pahaksi.

Ohjelma muuten varsin hyvä. Ruokaan kannattaa myös panostaa koska jos et saa ruokaa treenin jälkeen treeni menee osittain tai kokonaan hukkaan. Palautusjuoma sheikistäkään ei olisi mitään haittaa treenin jälkeen. Pelaatko minkä tasoisessa joukkueessa?

• 15-poika

kiitos asiallisesta vastauksesta! mutta olen lyhyt n 160/50 niin olen kuullut että punttisali voi aiheuttaa lihasten kasvun loppumisen niin ajattelin ensi kesänä aloittaa sen. ja hyökkääjä olen. joukkue ei ole hirveän kovatasoinen mutta olen aika huono jääkiekossa. ensi kaudella haluan valmentajien suut auki ja pääsisin 1. ketjuun nykyään 2. ja meitä on 3 ketjua. mistäpäin olet?

• ilvesmies
        15-poika kirjoitti:

kiitos asiallisesta vastauksesta! mutta olen lyhyt n 160/50 niin olen kuullut että punttisali voi aiheuttaa lihasten kasvun loppumisen niin ajattelin ensi kesänä aloittaa sen. ja hyökkääjä olen. joukkue ei ole hirveän kovatasoinen mutta olen aika huono jääkiekossa. ensi kaudella haluan valmentajien suut auki ja pääsisin 1. ketjuun nykyään 2. ja meitä on 3 ketjua. mistäpäin olet?

Kannattaa tosiaan ottaa vain yksi huilipäivä ja lisätä kaikkea luistelua sekä kiekonkäsittelyä kehittävää ...itse pelaan ilveksen 98 joukkueessa pelataan sm karsintoja olen ykkösketjussa

• Anonyymi
        ilvesmies kirjoitti:

Kannattaa tosiaan ottaa vain yksi huilipäivä ja lisätä kaikkea luistelua sekä kiekonkäsittelyä kehittävää ...itse pelaan ilveksen 98 joukkueessa pelataan sm karsintoja olen ykkösketjussa

Pituuskasvu pysähtyy jos tekee liian suurilla painoilla liian nuorena eli keskity siis pitkiin toistoihin isoilla painoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pituuskasvu pysähtyy jos tekee liian suurilla painoilla liian nuorena eli keskity siis pitkiin toistoihin isoilla painoilla.

Ja tälle ei löydy minkäänlaista tieteellistä vahvistusta, ei tutkimustuloksia tai muutakaan. Kolmelta ortopediltä olen asiaa kysynyt ja kaikki oli ihan päinvastaista mieltä. Punttireeni kehittää ja vahvistaa luita, jänteitä ja lihaksia.

• -98-

Itse olen Riihimäeltä. Tohon kasvu juttuun en osaa sanoa nyt oikein mitään kun itellä pituuskasvu oli ja meni. Nyt 173/67. Uskoisin että oikeilla tekniikoilla mitään ongelmaa ei tule. Mistäpäin itse olet? Jos asut jossain täällä etelässä niin varmasti löytyy sitten parempaakin joukkuetta jos intoa riittää ja tuloksia tulee

• Anonyymi

Minulla on kolmen kohdan harjoitteluohjelma ja se käy joka lajiin. Peruskunto niin hyväksi että Cooper testissä tulee ikäluokan kiitettävä. 100m juoksu alle 12 s. Ja kolmas telinevoimistelussa kultataso. Näillä pääsee pitkälle.

• Anonyymi

Unohdit painonnosto, voimaakin tarvitaan. Toki sitä tulee tiettyyn rajaan asti telinevoimistelussakin. Puolimaratoonarin kestävyys, sprintterin nopeus ja pianonnostajan voimat riittää hyvin.

• Anonyymi

Unoha ne treenit ja pidä välivuosi niin kehityt huipputasolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      3215
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2279
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      441
      1476
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1386
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1351
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      535
      1276
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      109
      1238
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      112