hei,kyselisin treeniohjelmastani. Olen15v poika. tälläinen ohjelma:
ma: laukauksia (rannari),ylämäki ja alamäki juoksuu
ti: lenkki,lihaskunto
ke:lepo
to:laukauksii (lämäri),lenkki,lihaskunto
pe:lenkki,laukauksii (rannari)
la:lepo
su:laukauksii (lämäri) ylämäki ja alamäki juoksuu,lihaskunto
mikä on hyvää tässä ohjelmassa? mitä muuttaisitte?
kesätreeni ohjelma
9
1785
Vastaukset
- -98-
Alamäkijuoksu pikkasen raskasta polville, en suosittele
toinen vapaapäivä pois,
puukuula treeniä lisäksi,
punttitreeniä tarvis myös,
lämäriä ei tarvi harjoitella paljoa ollenkaan jos et ole pakki,
rystylaukausta kannattaa pikkasen harjotella kanssa,
luisteluloikkia pitäis kanssa tunkea joukkoon,
pieni koordinaatiotreenikään ei ole ikinä pahaksi.
Ohjelma muuten varsin hyvä. Ruokaan kannattaa myös panostaa koska jos et saa ruokaa treenin jälkeen treeni menee osittain tai kokonaan hukkaan. Palautusjuoma sheikistäkään ei olisi mitään haittaa treenin jälkeen. Pelaatko minkä tasoisessa joukkueessa?- 15-poika
kiitos asiallisesta vastauksesta! mutta olen lyhyt n 160/50 niin olen kuullut että punttisali voi aiheuttaa lihasten kasvun loppumisen niin ajattelin ensi kesänä aloittaa sen. ja hyökkääjä olen. joukkue ei ole hirveän kovatasoinen mutta olen aika huono jääkiekossa. ensi kaudella haluan valmentajien suut auki ja pääsisin 1. ketjuun nykyään 2. ja meitä on 3 ketjua. mistäpäin olet?
- ilvesmies
15-poika kirjoitti:
kiitos asiallisesta vastauksesta! mutta olen lyhyt n 160/50 niin olen kuullut että punttisali voi aiheuttaa lihasten kasvun loppumisen niin ajattelin ensi kesänä aloittaa sen. ja hyökkääjä olen. joukkue ei ole hirveän kovatasoinen mutta olen aika huono jääkiekossa. ensi kaudella haluan valmentajien suut auki ja pääsisin 1. ketjuun nykyään 2. ja meitä on 3 ketjua. mistäpäin olet?
Kannattaa tosiaan ottaa vain yksi huilipäivä ja lisätä kaikkea luistelua sekä kiekonkäsittelyä kehittävää ...itse pelaan ilveksen 98 joukkueessa pelataan sm karsintoja olen ykkösketjussa
- Anonyymi
ilvesmies kirjoitti:
Kannattaa tosiaan ottaa vain yksi huilipäivä ja lisätä kaikkea luistelua sekä kiekonkäsittelyä kehittävää ...itse pelaan ilveksen 98 joukkueessa pelataan sm karsintoja olen ykkösketjussa
Pituuskasvu pysähtyy jos tekee liian suurilla painoilla liian nuorena eli keskity siis pitkiin toistoihin isoilla painoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pituuskasvu pysähtyy jos tekee liian suurilla painoilla liian nuorena eli keskity siis pitkiin toistoihin isoilla painoilla.
Ja tälle ei löydy minkäänlaista tieteellistä vahvistusta, ei tutkimustuloksia tai muutakaan. Kolmelta ortopediltä olen asiaa kysynyt ja kaikki oli ihan päinvastaista mieltä. Punttireeni kehittää ja vahvistaa luita, jänteitä ja lihaksia.
- -98-
Itse olen Riihimäeltä. Tohon kasvu juttuun en osaa sanoa nyt oikein mitään kun itellä pituuskasvu oli ja meni. Nyt 173/67. Uskoisin että oikeilla tekniikoilla mitään ongelmaa ei tule. Mistäpäin itse olet? Jos asut jossain täällä etelässä niin varmasti löytyy sitten parempaakin joukkuetta jos intoa riittää ja tuloksia tulee
- Anonyymi
Minulla on kolmen kohdan harjoitteluohjelma ja se käy joka lajiin. Peruskunto niin hyväksi että Cooper testissä tulee ikäluokan kiitettävä. 100m juoksu alle 12 s. Ja kolmas telinevoimistelussa kultataso. Näillä pääsee pitkälle.
- Anonyymi
Unohdit painonnosto, voimaakin tarvitaan. Toki sitä tulee tiettyyn rajaan asti telinevoimistelussakin. Puolimaratoonarin kestävyys, sprintterin nopeus ja pianonnostajan voimat riittää hyvin.
- Anonyymi
Unoha ne treenit ja pidä välivuosi niin kehityt huipputasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702