Netissä vain rumia ja kehnoja naisia

laatumies-81

Olen 31 vuotias mies, tkk:lta valmistunut hyväpalkkaisessa työssä käyvä ja harrastan vielä punttisalia ja näytän vieläpä oikeasti hyvältä.
Ei täällä suomipalstalla ainakaan rannikolla (ei siis laaja helsingin alue) ole kuin tosi huonoja ja rumia naisia deittiprofiilien takana.
Melkein kaikkien naisten kanssa tulee lopetettua kirjoittelu sen jälkeen kun olen saanut heiltä jonkinlaisen kuvan, oma kuvani kyllä kelpaa hyvin että se ei ole mikään ongelma.
Osa profiilien takana olevista naisista ei näytä sitten tasan yhtään puoleensa vetäviltä vaikka kuinka yrittäisi ajatella kuvaa toisin :( Tosi paljon tuntuu myös olevan kehnon koulutuksen omaavia tyyliin ammattikoulu, siis jotain muropaketista löytyviä suurtalouskokkeja yms. duunareita jotka eivät osaa edes kirjoittaa ja kiinnostus loppuu jo heti alkuunsa siihen. Siis näillä taveilla ei ole mitään hajua mihin kohtaan lausetta kuuluu laittaa pilkku ja piste ja kirjoitetaan kauheeta pötköä pienillä kirjaimilla niin että heikompaa hirvittää.
Kyllä se vaan taitaa olla niin että ei ole yhtään mitään järkeä yrittää etsiä netistä tasokasta ja ennen kaikkea myös kaunista naisseuraa jonka kanssa kehtaa mennä vaikkapa firman tilaisuuksiin.
Taidan siirtyä ihan suosiolla takaisin ravintoloiden puolelle seuranhakuun niin ei tule ainakaan niin isoja pettymyksiä kun voi suoraan ohittaa punkerot ja vähäisemmillä järjen lahjoilla varustetetut naiset. Eli en voi suositella näitä palstoja miehelle joka etsii tasokkaampaa helmeä itselleen.

70

1156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HraToimitusjohtaja86

Tämä on iso ongelma! Itse en ainakaan kehtaa ottaa mitään taviksia mukaan pursiseuran tapahtumiin.

• tavein

Kiitos tästä, päivän naurut ;) Mutta vakavasti puhuen mielestäni pursiseuran kemuihin sopisi tavi aivan hyvin.

• ihastunut justiina

Mussukka, oletko sinäkin työttömänä ja sinulla on aikaa trollata netissä nättinä kesäpäivänä? Me sovittais hyivn yhteen.

• hohhoijaa...

Aloittajan kaltaisen "laatumiehen" kannattaa todellakin mennä etsimään seuraa livenä. Voi sitten sieltä huippunsa trimmattujen bimbojen joukosta valita ihan mieleisensä kottaraisen. Joka paikka on täynnään näitä kiipijöitä, jotka jaksavat itseään trimmata ja joille miehen ulkonäkö ja kukkaron paksuus ovat pääasia.

Mitä taasen tulee koulutustasoon, niin ne kaikkein typerimmät, omahyväisimmät öykkärit olen löytänyt juuri korkeasti koulutetuista miehistä. Nykyään karsin sellaiset heti kättelyssä, samoin kuin nekin, joille raha tai ulkonäkö ovat ainoat kiinnostavat asiat.

• Katso peiliin

On tullut myöskin huomattua että pahiten päähän nousee juuri DI-, ekonomi- ja juristimiehillä. Luulevat, että ovat tasokkaita, kun heillä on korkeakoulutus. Koulutus on, mutta ei minkäänlaista sivistystä tai käytöstapoja. Pää kolisee aivan tyhjää.

Tuolla treffeissä on juuri tullut tavattua aloittajan kaltaisia "hullun hauskaksi ja komeaksi insinööriksi" itseään kuvailevia miehiä. Mies on ollut kuvissa ihan tavanomaisen näköinen, vain omasta mielestään komea. Hauskuus on myös ollut pissakakkahuumoritasolla.

Aloittajalla on selvästikin vääristynyt kuva omasta tasostaan, jos ei ole sopivaa naista löytynyt. Hyvännäköisiä naisiahan treffit on pullollaan.

• 10+20

Joku on nyt vetänyt tosissaan palkokasvin sieraimeen kun ei ole saanut vastauksia :-DDDDDDDDDD

Ihan hyvä päätös jättää nettideittailu, minäkin jätin. Kävin tänään tekemässä kokeeksi haun ja koko Suomesta löytyi 24 kriteereihini sopivaa miestä (enkä edes käyttänyt tiukkoja kriteerejä). Heistä osa oli samoja joita siellä päivysti jo joskus viime kesänä ja muidenkaan profiileja ei tarvinnut edes avata, kun ensimmäisiltä riveiltä jo näki, että eipä tuonkaan kanssa ole mitään yhteistä.

Ajattelin poiketa tänään täältä töistä lähtiessäni terassille, vain vissylle näin keskellä viikkoa, mutta veikkaan että sen yhden vissyn aikana näen enemmän kuin 24 kiinnostavan oloista miestä. Ja ne ovat siis täällä kotikaupungissani, eivät ympäri maata.

• happamia sanoi kettu

menin ihan kateudesta vihreeks lukiessani aloittajan tekstiä. Mulla on ihan toisenlainen ongelma, nimittäin nettideitistä löytyy mielestäni paljon tosi hehkeen näköisiä naisia, mutten pysty niiden kiinnostusta herättämään. Mitään tohtoritason naista en uskaltais edes lähestyä mitenkään. Jos sen ihanan amistytön löytäis niin ei se olis mulle mikään näyttelykappale.

• jfksljfklj

Äh, et oo laatumies, eikä tää ollut edes laatuprovo.

• hööh

Et osaa sinäkään kyllä kovin hyvin kirjoittaa. Mutta tämähän taisikin olla pelkkä provo :)

• Voi raukka...onpa sulla ollut huono tuuria... mutta ei mahda mitään että koko etelä-suomi on rumia naisia pullollaan...

Onneksi baareista löytyy niitä Erininkin kuvaamia naisia...on irtoripsii, glitterii ja leggarii :-)

Onnea matkaan missimarkkinoille!

• sinkkumaisteri_n81

Ehkä ongelma voi olla asuinpaikkasi. Korkeakoulutetut naiset (etenkin sinkut) taitavat enempi viihtyä siellä, missä ovat opiskelleetkin ja missä yleensä ne työpaikat on. Ei se ole mikään salaisuus, että isoissa kaupungeissa on eniten korkeakoulutettuja sinkkunaisia. Ikä yleensä päälle 30 v.

Tsekkaa vaikka mielenkiinnosta, mikä on tarjonta pääkaupunkiseudulla.

• Unelmien Pokamies

Aloittajan kannattaa muuttaa rannikolta kaupunkiin. Kyllä täällä nätit ja koulutetut naiset lähestyy ihan oma-aloitteisesti.

Tietysti kannattaa myös opetella kirjoittamaan oikein ennen heidän lähestymistään.

Ja lopettaa trollaus.

• Ei laatu tosiaankaan ole mitään hääviä täällä. Vai oliko tuo taas provo?

Kyllähän minuun on ottanut yhteyttä pari tohtoria, mutta olivat vääriltä aloilta. Roskatiede on roskatiedettä, vaikka olisi tohtorin hattu. Muuten nuo amikset ja AMK:t ovat toisen luokan kansalaisia, ei kai kukaan DI sellaisia edes harkitse, ja siksi epäilen että kirjoituksesi on provo. Toisaalta kirjoituksesi laatu on alaluokkalaista tyyliä.

Maisterit taas eivät pääsääntöisesti täytä kriteerejäni tieteellisyydestä, jos esim. tekee jonkun gradun keskinkertaisin arvosanoin, niin eihän se ole minkään arvoista.Muutenkin vaadin kehittyneempiä ajatuskuvioita kuin mitä tarjotaan yliopistossa, joten joku keskinkertainen maisteri olisi kyllä edelleen turn-off.

• ota tästä selvää...

Makeat naurut...

• laatumies-81

Näköjään suorat mielipiteeni deittipalstan naisten tasosta aiheutti monelle kunnon palon sieraimeen kun ette itse saa vastauksia, kuva ei kelpaa saati että pääsisitte treffeille. En kirjoittanut provona todellakaan ensimmäistä viestiä vaan vain sen minkä itse olen kokenut ja millaisista naisista en todellakaan ole kiinnostunut ja näitä ei tasokkaita riittäisi netistä todellakin joka sormelle ja varpaalle. Se että etsin tyylikästä, kaunista ja koulutettua naista ei todellakaan tarkoita mitään bimboa tekoripsillä varustettua bilehilettä tai kiipijää. Vai väittääkö teistä joku muu kuin kateellinen oikeasti vakavalla naamalla että esim. nainen ulkoiselta olemukselta tyyliin Kate Middleton ei olisi tyylikäs nainen ja tuollaiseen olemukseen kun vielä on korkeakoulututkinto ja jokin kunnon ammatti (ei siis todellakaan mikään amis joka ei osaa edes kirjoittaa) niin kyllä oma kiinnostukseni ainakin herää aivan eri tavalla.

Jep, on aivan totta että pääkaupunkiseudun tarjontaa kun katsoo niin siellä on aivan erilailla omiin silmiini laatunaisia mutta etäisyys on tosiaankin este.
      Rekisteröidyin itseasiassa juuri kokeeksi tuonne Eliittikumppani puolelle, mielenkiintoista nähdä millaista on tarjonta, ei se uskoakseni ainakaan huonompi voi olla kuin ilmainen deittipalsta.

• !!!

No, ei ole kummoinen tarjonta Eliittikumppaneissa jos taso em. Urpoluokkaa!

• duunaridaami

Itse et osaa yksinkertaisia kielioppisääntöjä. Pilkku puuttui ainakin kuudesta kohdasta.
        Minä opin ne jo ala-asteella.

• Hekoheko

Mene vaan Eliittikumppaniin, Johanna Tukiainenkin on kuulemma siellä :) siinä sulle eliittiä. Itseäni ainakin häiritsee suunnattomasti kyvyttömyytesi käyttää pilkkua oikeassa paikassa, vaikka kovin korostat amislaisten kirjoitustaidottomuutta.

Oma kokemukseni on akateemisista on se, että he ovat tavattoman TYLSIÄ!

• meitsi.

Rumat naist haluu just niitä komeita miehiä joten saisit ainakin pimppiä. Taidat ap olla aina nirso.? Rumalle naiselle ei kelpaa omantasoinen ruma mies.

• meitsi.

Tosin näteille naisille kelpaa ruma mies. olen tavannut meinaan muutaman. On se vaan kumma juttu.

• Äikän maikka

Ap, voisin opettaa sulle hieman pilkkusääntöjä.

• ida4

Kyllä aika moni korkeakoulutettu nainen taitaa kuitenkin olla vaatimattoman näköinen, sellainen vähän kovaksikeitetty miesmäinen kotka. Sievä ulkonäkö ja korkea koulutus on aika harvinainen yhdistelmä, ja kun on noin kovat vaatimukset, niin sitten täytyy vain odottaa, että löytyy sopiva. Miehellä on kuitenkin aikaa etsiä, rahalla saa myöhemmin nuoremman naisen, jos ei muuten löydy.

Itse laitoin kokeeksi e-kontaktiin ilmoituksen. Aika paljon tullut viestejä yllättävän hyvätasoisilta tai ainakin hyvän ja siistin näköisiltä miehiltä. Kokeilin myös täysin ilmaisia deittisivustoja mutta siellä olikin sekä ulkonäön puolesta että muuten selvästi huonotasoisempia miehiä.

Aiemmin olen kyllä ajatellut, että en vajoa niin alas, että laittaisin profiilin johonkin tuollaiselle sivustolle. Ajatuksena on ollut juuri se, että kaikki siellä olevat ovat tavalla tai toisella luusereita, ja että kaikki, jotka ovat jotakin, ovat jo kumppanin löytäneet tms.

Omana ongelmana on se, etten uskalla tutustua keneenkään. Olen ihan nätti/hyvännäköinen ja aina saanut miehiltä helposti huomiota, mutta kun en käy baareissa, ja olen hyvin sulkeutunut persoona, en koskaan tutustu keneenkään mieheen. Lapseni isän jälkeen en ole tapaillut ketään, ja hänen kanssaan en voi saada taloudellisesti turvattua ja normaalia elämää.

Mutta nyt huomasin, etten tuolla deittisivustollakin pelkkään viestiin vastaamisessa kynnys on korkea. Eli samat ongelmat, mitkä oikeassa elämässä estävät saamasta tyydyttävää parisuhdetta, ovat myös netissä.

• ida4

Mutta siis jos naiset ovat tuolla e-kontaktissa yhtä tasokkaita kuin miehet, niin kannattaa varmaan kokeilla sitä.

• hieman eri mieltä

Itse olen kyllä tästä "kotka ja miesmäisistä naisista" hyvinkin paljon erimieltä. Yrityksissä erityisesti myynti- ja koulutuspuolella on kyllä oikeasti aika helvetin paljon tosi hyvännäköisiä ja fiksuja naisia nuorehkoja naisia, juuri sellaisia ketkä herättävät sekä älyllisen että ulkoisen olemuksen puolesta kiinnostusta. Jos yliopistopuolelle menee katsomaan vaikka opettajiksi lukevien ryhmiä niin siellä löytyy myös oikeasti kauniita ja fiksuja naisia. Valitettavaa vain on että näitä laatunaisia ei tuppaa olemaan deittipalstoilla käytännössä juuri laisinkaan, hyvät marjat poimitaan jo hyvissä ajoin niin se vain menee.

• ida4
        hieman eri mieltä kirjoitti:

Itse olen kyllä tästä "kotka ja miesmäisistä naisista" hyvinkin paljon erimieltä. Yrityksissä erityisesti myynti- ja koulutuspuolella on kyllä oikeasti aika helvetin paljon tosi hyvännäköisiä ja fiksuja naisia nuorehkoja naisia, juuri sellaisia ketkä herättävät sekä älyllisen että ulkoisen olemuksen puolesta kiinnostusta. Jos yliopistopuolelle menee katsomaan vaikka opettajiksi lukevien ryhmiä niin siellä löytyy myös oikeasti kauniita ja fiksuja naisia. Valitettavaa vain on että näitä laatunaisia ei tuppaa olemaan deittipalstoilla käytännössä juuri laisinkaan, hyvät marjat poimitaan jo hyvissä ajoin niin se vain menee.

No joo onhan misseissäkin ollut varmaan 2-3 korkealle koulutettua viime vuosien aikana mutta pääsääntöisesti se on sitä kampaaja-kosmetologi-tradenomi-linjaa. Ja vaikkapa tuolta tkk-osastolta taitaa olla aika vaikea löytää naisellisia kaunottaria.

Yliopistokoulutus vaatii tietynlaista kunnianhimoa ja päämäärätietoisuutta, jota yleensä löytyy "kovilta" naisilta enemmän kuin tyttömäisiltä naisilta. Opetus- ja sosiaalialalalta varmaan löytyy enemmän niitä naisellisia naisia, koska ne ovat perinteisesti naisten aloja.

Mutta älykäs voi olla, vaikka ei olisi korkealle koulutettu. Itse olen kirjoittanut pääasiassa E:n paperit mutta olen "vain" amk-opiskelija. Koulukaveri kirjoitti L:n pitkästä matematiikasta, ja silti hän koulutti itsensä sen jälkeen "vain" merkonomiksi. Lapsuudenystäväni on älyllisesti aika keskitasoa mutta kunnianhimolla ja päämäärätietoisuudella hän luki itsensä oikeustieteen kandidaatiksi ja jatkaa siitä edelleen eteenpäin.

Miksi poikkeuksellinen kunnianhimo sitten tekisi jostakusta paremman kuin toisesta? Varmaan jommasta kummasta, joko ulkonäöstä tai koulutuksesta voi olla antaa vähän anteeksi ja kokeilla tapailla erilaisia naisia ainakin ennen kuin löytää sen korkealle koulutetun missin näköisen unelmavaimon.

En tiedä, itse ainakin sain viestiä megahyvännäköiseltä nuorelta mieheltä e-kontaktissa ja olen tyytyväinen. Olin menossa poistamaan profiilia, koska pelkäsin nolaavani itseni, jos joku kotikaupungissa tunnistaisi, mutta kun noin kivan näköisiltä miehiltä tulee viestiä, niin muutin mieleni :)

• ida4

"Valitettavaa vain on että näitä laatunaisia ei tuppaa olemaan deittipalstoilla käytännössä juuri laisinkaan, hyvät marjat poimitaan jo hyvissä ajoin niin se vain menee."

Voihan se olla näinkin, mutta aina moni ajoissa poimittu marja myös eroaa ja toisaalta aika moni huonokin marja on ajoissa poimittu. Sinänsä varmaan silti totta, että aika monet sinkkunaiset joko ovat ulkoisesti vaatimattoman näköisiä tai sitten hyvin ujoja ja epäsosiaalisia. Ei ne kaikki hyvännäköiset miehetkään silti pysyvästi vakiinnu, vaan eroja tapahtuu ja siksi myös ihan kivoja ja hyvätasoisia sinkkuja on liikenteessä.

• Ihmettelen suuresti
        ida4 kirjoitti:

"Valitettavaa vain on että näitä laatunaisia ei tuppaa olemaan deittipalstoilla käytännössä juuri laisinkaan, hyvät marjat poimitaan jo hyvissä ajoin niin se vain menee."

Voihan se olla näinkin, mutta aina moni ajoissa poimittu marja myös eroaa ja toisaalta aika moni huonokin marja on ajoissa poimittu. Sinänsä varmaan silti totta, että aika monet sinkkunaiset joko ovat ulkoisesti vaatimattoman näköisiä tai sitten hyvin ujoja ja epäsosiaalisia. Ei ne kaikki hyvännäköiset miehetkään silti pysyvästi vakiinnu, vaan eroja tapahtuu ja siksi myös ihan kivoja ja hyvätasoisia sinkkuja on liikenteessä.

Sitten on niitäkin hyvännäköisiä sinkkuja jotka eivät vain löydä itselleen sopivaa kumppania, ei kukaan normaali ihminen ala suhteeseen jos ei ole siinä täysillä mukana. Sarjaseurustelijat ovat sitten asia erikseen. Tuo että parhaat on viety on täyttä paskaa, onhan niitä paljon rumia ja taviksiakin jotka löytävät aika helposti seuraa, näitä löytyy lähipiiristäkin monia. Kummasti se vaan toisilla flaksi käy olipa ulkonäkö mikä tahansa, mistähän se johtuu?

• karvasääri

kyllä näin on. Siis havaintojeni mukaan löytyy paljon korkeasti koulutettuja hyvännäköisiä naisia. Hyvää tai vähintään ok ulkonäköä vaaditaan korkeasti koulutetuilta yleensä, tai ainakin se on etu. Hyvä ulkonäkö antaa itseluottamusta ja röyhkeyttä edetä uralla. Missikisoissa heitä ei näy, koska sen kaltainen julkisuus ei heitä kiinnosta.

• tässä loistopaketti
        Ihmettelen suuresti kirjoitti:

Sitten on niitäkin hyvännäköisiä sinkkuja jotka eivät vain löydä itselleen sopivaa kumppania, ei kukaan normaali ihminen ala suhteeseen jos ei ole siinä täysillä mukana. Sarjaseurustelijat ovat sitten asia erikseen. Tuo että parhaat on viety on täyttä paskaa, onhan niitä paljon rumia ja taviksiakin jotka löytävät aika helposti seuraa, näitä löytyy lähipiiristäkin monia. Kummasti se vaan toisilla flaksi käy olipa ulkonäkö mikä tahansa, mistähän se johtuu?

"Kummasti se vaan toisilla flaksi käy olipa ulkonäkö mikä tahansa, mistähän se johtuu?"

On tietysti hienoa, että flaksi käy oli ulkonäkö mikä tahansa. Mutta miksi jotkut löytävät seuraa ja toiset taas eivät? Yksi syy on mielestäni itseluottamus. Ne. joilla on hyvä itsetunto ja itseluottamusta, löytävät seuraa. Kun hyväksyy itsensä, toinenkin hyväksyy. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen on monesti helpompaa seuraa kuin huonolla itsetunnolla varustettu.

• downgraded DI...
        ida4 kirjoitti:

No joo onhan misseissäkin ollut varmaan 2-3 korkealle koulutettua viime vuosien aikana mutta pääsääntöisesti se on sitä kampaaja-kosmetologi-tradenomi-linjaa. Ja vaikkapa tuolta tkk-osastolta taitaa olla aika vaikea löytää naisellisia kaunottaria.

Yliopistokoulutus vaatii tietynlaista kunnianhimoa ja päämäärätietoisuutta, jota yleensä löytyy "kovilta" naisilta enemmän kuin tyttömäisiltä naisilta. Opetus- ja sosiaalialalalta varmaan löytyy enemmän niitä naisellisia naisia, koska ne ovat perinteisesti naisten aloja.

Mutta älykäs voi olla, vaikka ei olisi korkealle koulutettu. Itse olen kirjoittanut pääasiassa E:n paperit mutta olen "vain" amk-opiskelija. Koulukaveri kirjoitti L:n pitkästä matematiikasta, ja silti hän koulutti itsensä sen jälkeen "vain" merkonomiksi. Lapsuudenystäväni on älyllisesti aika keskitasoa mutta kunnianhimolla ja päämäärätietoisuudella hän luki itsensä oikeustieteen kandidaatiksi ja jatkaa siitä edelleen eteenpäin.

Miksi poikkeuksellinen kunnianhimo sitten tekisi jostakusta paremman kuin toisesta? Varmaan jommasta kummasta, joko ulkonäöstä tai koulutuksesta voi olla antaa vähän anteeksi ja kokeilla tapailla erilaisia naisia ainakin ennen kuin löytää sen korkealle koulutetun missin näköisen unelmavaimon.

En tiedä, itse ainakin sain viestiä megahyvännäköiseltä nuorelta mieheltä e-kontaktissa ja olen tyytyväinen. Olin menossa poistamaan profiilia, koska pelkäsin nolaavani itseni, jos joku kotikaupungissa tunnistaisi, mutta kun noin kivan näköisiltä miehiltä tulee viestiä, niin muutin mieleni :)

Pääsin Otaniemeen TKK:lle, mutta ekan vuoden jälkeen päätin ne opinnot.
        Minusta tuli tradenomi...

• Katse peiliin päin

Miten ne netin naiset eroavat ns. tosielämän naisista joita kadullakin näemme päivittäin? Eikö siellä ole ihan samanlaisia ihmisiä kuin muuallakin. Karu tosiasia on se että suurin osa miehistä ja naisista ei ole mitään kaunottaria ja komistuksia vaan aivan tavallisia ihmisiä. Onko sinulla aloittaja liian korkeat kriteerit naisten suhteen? Ja miten määrittelet itsesi laadukkaaksi? Siitä kun voi olla muut ihmiset ihan eri mieltä kanssasi. Tuollainen ajattelutapa kuulostaa todella ylimieliseltä.

• ...

Onneksi sulla näyttää olevan nuo pilkut hienosti kohdillaan!

• Shole

Eikö nyt löydy niin hyvännäköistä huoraa edes rahalla, jota kehtaisit mennä esittelemään firman tilaisuuksiin, nimittäin en usko että tasokkaiden naisten kannattaa haaskata aikaansa kaltaiseesi valittajaan, joka ilmiselvästi kuvittelee itsestään liikoja.
      Jos on oikein halipula, niin yksi ratkaisu olisi, että alkaisitkin etsimään itsesi tasoista seuraa.

• Yks Elli vaa

Kyllä oli aloittajan teksti kauheeta pötköö pienillä kirjaimilla, eikä aloittajalla näytä olevan pilkutkaan hallinnassa, vai liekö varmuudeksi jättänyt kaikki pois.

• miesvm1967

Kun ei käytä pilkkuja niin ei tule pilkkuvirheitäkään, very, simple, :D

• sininen_sitruuna

Minkäs sille voi jos ei omaa hyviä geenejä?

Kyllähää sitä oisi kovinkii mielellään kuvan kaunis ja älykäs kuin mikä... vaan ollaanpa semmosia ku ollaan... ja jos ei miellytä ni sitte ei. ;)

• Mies30vee.

Samaa mieltä olen kuin ketjun aloittaja, ainakaan Turun seudulla ei ole deittipalstalla tarjontaa katseenkestävistä ja fiksuista naisista käytännössä juuri laisinkaan. Kirjoitustaidottomia amiksia ja eronneita lapset jo rutsanneita kanoja sen sijaan on vaikka joka sormelle ja varpaalle mutta kukapa lapseton, hyväliksainen ja komea DI tai ekonomimies tuollaista naista itselleen huolisi, en ainakaan minä.

Muutoinkin olisi aikuisten oikeasti hyvä että olisi aivan omat deittipalstat näin karkeasti sanottuna tyhmemmille/rumemmille ja viisaammille/tyylikkäille niin olisi helpompi amisten ja oikeasti koulutettujen etsiä itselleen sopivaa seuraa kuin se että kaikki pyörivät tuolla sikinsokin.
      Jos mietin omaakin laajaa kaveripiiriäni niin eipä siellä ole sellaisia pareja käytännössä ollenkaan että hyvin koulutettu ja fiksu mies olisi ottanut vierelleen jonkun kassalla työskentelevän, roskia siivoovan tai metallityöläisen.

• Vain ihminen

Diplomi-insinöörit ovat useinkin nörttejä tyylittömiä mammanpoikia. Tuskin kampaaja tai suurtalouskokki miehekseen huolisi moisia reppanoita.

Mitäs jos on tyhmä ja tyylikäs tai viisas ja ruma, näillekö myös omat deittipalstat?

Kaltaisesi tampiot saisivat pysyä pois deittipalstoilta. Treffifoorumien taso paranisi kummasti. Valitettavasti korka koulutustasonne ei tee sinusta eikä aloittajasta fiksua.
        Fiksu ei luokittele ihmisiä laadukkaisiin ja huonoihin, eikä arvosta ihmistä koulutuksen perusteella.

• kaikkia tarvitaan
        Vain ihminen kirjoitti:

Diplomi-insinöörit ovat useinkin nörttejä tyylittömiä mammanpoikia. Tuskin kampaaja tai suurtalouskokki miehekseen huolisi moisia reppanoita.

Mitäs jos on tyhmä ja tyylikäs tai viisas ja ruma, näillekö myös omat deittipalstat?

Kaltaisesi tampiot saisivat pysyä pois deittipalstoilta. Treffifoorumien taso paranisi kummasti. Valitettavasti korka koulutustasonne ei tee sinusta eikä aloittajasta fiksua.
        Fiksu ei luokittele ihmisiä laadukkaisiin ja huonoihin, eikä arvosta ihmistä koulutuksen perusteella.

mitä tuli kirjoitettua "fiksu ihminen ei luokittele ihmisiä koulutuksen mukaan". Ihan oikeassa olet, mutta silti olet painamassa di:t maan rakoon tyylittöminä mammanpoikina. Ihan hauskoja stereotypioita sulla :). Makuasioista ei kannata kiistellä. Jos suhun tehoaa amismuoti, niin hyvä niin. Lippis vinoon ja hupparia päälle niin näyttää hyvältä.

Aloittajalta ihan hyvä avaus. Ainakaan itseluottamusta ei puutu :). Mutta pilkkujen puuttumista lukuun ottamatta ihan tasokasta tekstiä, eikä varmaan mitään provoilua. Jokainen määrittäköön kriteerinsä. Aloittajalle tärkeimpiä näyttävät olevan status ja ulkonäkö. Punkeroksi solvaaminen on vaan hieman tyylitöntä. Kyllähän se usein on niin, että todennäköisesti paremmin synkkaa henkilön kanssa, jolla on samantyylinen/ tasoinen koulutus. Ja vielä korostan, että löytyy fiksuja amiksen käyneitäkin. Ajatusmaailma vaan eroaa usein jonkun korkeesti koulutetun vastaavasta.

• MuitaArvostavaDI
        kaikkia tarvitaan kirjoitti:

mitä tuli kirjoitettua "fiksu ihminen ei luokittele ihmisiä koulutuksen mukaan". Ihan oikeassa olet, mutta silti olet painamassa di:t maan rakoon tyylittöminä mammanpoikina. Ihan hauskoja stereotypioita sulla :). Makuasioista ei kannata kiistellä. Jos suhun tehoaa amismuoti, niin hyvä niin. Lippis vinoon ja hupparia päälle niin näyttää hyvältä.

Aloittajalta ihan hyvä avaus. Ainakaan itseluottamusta ei puutu :). Mutta pilkkujen puuttumista lukuun ottamatta ihan tasokasta tekstiä, eikä varmaan mitään provoilua. Jokainen määrittäköön kriteerinsä. Aloittajalle tärkeimpiä näyttävät olevan status ja ulkonäkö. Punkeroksi solvaaminen on vaan hieman tyylitöntä. Kyllähän se usein on niin, että todennäköisesti paremmin synkkaa henkilön kanssa, jolla on samantyylinen/ tasoinen koulutus. Ja vielä korostan, että löytyy fiksuja amiksen käyneitäkin. Ajatusmaailma vaan eroaa usein jonkun korkeesti koulutetun vastaavasta.

"Aloittajalta ihan hyvä avaus. Ainakaan itseluottamusta ei puutu :)."

Ylimielisyys ja kanssaihmisten halveksiminen ei ole ihan sama asia kuin itseluottamus.

• Naurua!!!

Hehhee näitä "laatumiehiä". Aloittajakin kehuu koulutuksellaan, mutta kirjoitus on täynnä kirjoitusvirheitä.

Olisi joskus tosi hauskaa nähdä "laatumiehet" päivänvalossa arkielämässä. Voisi olla suuri yllätys, millaisia taviksia uhoineen sieltä paljastuukaan.

• Ohitan välittömästi

Kyllä se niin on että mitä vähemmän laadukas mies, sitä suuremmat luulot itsestä. Tämän olen nettideiteissä huomannut ja Ap ei näytä olevan mikään poikkeus.

• ida4

" hyväliksainen ja komea DI tai ekonomimies tuollaista naista itselleen huolisi"

Varsinkin tuosta aloituksesta kuultaa läpi tietty katkeruus ja pettymys, ettei sopivaa naista ole löytynyt ja myös tietty alemmuudentunne. Myös 80-luvulla syntyneenä tunnen/tiedän oman ikäluokkani miehet, ja siksi näen heidän lävitseen, eikä tuollaisesta kannata kenenkään provosoitua.

Ulkonäkö eikä äly mitenkään korreloi tulojen ja perhetaustan kanssa. Ihmisiä ei voi jakaa rumiin ja kouluttamattomiin ja kauniisiin ja koulutettuihin, kun ne kauneimmat naiset usein löytyvät juuri ammattikoulu- tai amk-taustaisista. Vähemmän kauniiden täytyy pärjätä muilla avuilla, ja heidän täytyy kompensoida muita puutteitaan hankkimalla korkea koulutus. En silti sano, että kaikki korkealle koulutetut naiset olisivat tavallisen näköisiä tai rumia.

Korkealle koulutetuista miehistä epävarmimpia tapauksia, jotka kaipaavat ns. edustusvaimoa koska eivät tunne, että he sellaisinaan riittäisivät, ovat ne, jotka eivät ole hyvin varakkaista suvuista. Varakkaiden sukujen pojat ovat usein vähän rennompia ja ennakkoluulottomampia eikä heillä ole paineita siitä, että pitäisi tehdä vaikutus muihin.

Aloittaja viittaa Kate Middletoniin, mutta Middletoniahan ei voi verrata suomalaisiin korkealle koulutettuihin naisiin, jotka pyrkivät etenemään urallaan. Kate halusi olla prinsessa, vaimo ja äiti, hän onkin ennen kaikkea miehensä vaimo ja hylkäsi mahdollisuutensa omaan uraan ja itsenäiseen elämään. Naiselliset naiset haluavat vahvan miehen, joka on päävastuussa perheen elättämisestä, ja Middleton kuuluu näihin naisiin.

• Eriävä pide mielen

"...ne kauneimmat naiset usein löytyvät juuri ammattikoulu- tai amk-taustaisista. Vähemmän kauniiden täytyy pärjätä muilla avuilla, ja heidän täytyy kompensoida muita puutteitaan hankkimalla korkea koulutus."

Eri mieltä. Mene vaikka nyt opiskelujen alkaessa kurkkaamaan minkä näköisiä nuoria naisia löytyy esim. lääkiksen tai kauppakorkean uusista opiskelijoista ja vertaa niitä vaikka johonkin sairaanhoitajalinjan vastaaviin. Väittäisin että ne näyttävimmät tapaukset eivät löydy sieltä AMK-puolelta. Kyse voi tietysti olla myös makuasioista. Ehkä ne korkeammalle tähtäävät ovat enemmän omaan makuuni, kun kauneus on muutakin kuin tissivakoa tai glitteriä? Useiden tutkimusten mukaan korkeammin koulutetut pitävät itsestään ja terveydestään parempaa huolta kuin alemmin koulutetut.

Tuosta kompensoinnista olen täysin päinvastaista mieltä. Sinne opinahjoon hakeudutaan siksi että ala kiinnostaa ja lahjat riittävät sinne. Tietysti myös kunnianhimo merkitsee, mutta miksi pitäisikään heittä lahjoja hukkaan ja alisuorittaa? Ne amiksen papereilla pelaavat sitten korostavat pelkkää ulkonäköä, kun ei muilla korteilla pystytä pelaamaan.

"Korkealle koulutetuista miehistä epävarmimpia tapauksia, jotka kaipaavat ns. edustusvaimoa koska eivät tunne, että he sellaisinaan riittäisivät, ovat ne, jotka eivät ole hyvin varakkaista suvuista. Varakkaiden sukujen pojat ovat usein vähän rennompia ja ennakkoluulottomampia eikä heillä ole paineita siitä, että pitäisi tehdä vaikutus muihin. "

Tästäkin olen vähän eri mieltä. Varakkaista ja hyvin koulutetuista suvuista tulevat ovat kyllä usein rentoja eivätkä esittämällä esitä mitään, mutta vaimot valitaan kyllä huolella. Vaikka kaveerattaisiinkin amistyttöjen ja taiteilijoiden kanssa, niin kyllä se vaimo löytyy lopulta yleensä sieltä oman porukan keskuudesta. Suvulla on tietyt odotukset vaimolle ja muutenkin samoista piireistä olevan naisen on paljon helpompaa luovia siinä sivistyneistön perhepiirissä kuin sen duunariperheestä tulevan kahden L:n ylioppilaan.

• "Opetus- ja sosiaalialalalta varmaan löytyy enemmän niitä naisellisia naisia, koska ne ovat perinteisesti naisten aloja. "

REPESIN! :D

• Hallootataloon

Aloittaja, älä vikise!! Ärsyttää tollaset piipittäjät, jotka eivät keksi omaan kelpaamattomuuteensa muuta syytä kuin vastakkaisen sukupuolen mollaaminen. Muuta ensin asennettasi naisiin, niin voit löytääkin joskus jonkun.

Mistä näitä laatuihmisiä sikiää tänne nettiin itkemään?

• 18+19

Aloittaja, miksi kiukuttelet täällä, pistä peukku suuhun ja mene äidille kertomaan, ettei tytöt halua olla sun kaa.

• höbäläpöbälä

Olis nastaa nähdä nettideitin jättänyt laatumies kiertelemässä ravintoloissa paperin ja kynän kanssa ja pyytämässä laatudaameilta kirjoitusnäytteitä. Sillä onhan ne pisteet, pilkut ja isot alkukirjaimet oltava kohdallaan baarin naisillakin, eikö? :)

• ettäonluulotpers....

Painu sinäkin laatunes eliitti kumppaniin, niin voit saada tasoas vastaavaa seuraa,
      tai sitten jonkun maisteriksi naamioituneen kassi alman.

Niin juu, ravintelistahan niitä laatunaisia löytyy (yhden illan tavaraa) ja siideri
      valaita, että tervemenoa ja näkemiin vaan.

• merenneidon

Laatumies, kyllä täältä rannikolta löytyy vielä kauniita, tyylikkäitä ja etiketit osaavia, nelikymppisiä laatunaisia. Oma kirjoituksesi näyttää olevan idiootin kirjoittamaa. Ei siis kiinnosta, laatutietoista naista...niin omahyväinen olet. Harrastat vielä punttisalia...voi vinetto, miten hienoa! Sehän on tosi harvinaista ja vain rikkaiden/koulutettujen harrastus. Idiootti! Vet du faktiskt något om klass o etikett, stil osv. Nej, det gör du inte! Suomalainen, joka yrittää matkia suomenruotsalaisia... Tyvärr, se dej i fi.... :)

• tiinako1

Mä olen huomannut myös miten vaikea netistä on oikeasti löytää fiksua seuraa. Tuntuu että liikkeellä on vähän nuorempaa väkeä kuin itse, 35v, ja sitäkautta ajatusmaailmakin vähän erilainen. Ja on eri deittipalvelutkin erilaisia, täällä on aikapaljon nuorta porukkaa liikkeellä, ja olihan uskovaisillekin oma palvelunsa. Itse olen viimeksi fiksua seuraa löytänyt Kontakteista, http://urly.fi/8Sp

• mitä

Ei pidä paikkaansa, sillä olen monesti ihmetellyt, miten tosi hyvän näköiset
      naiset hakee seuraa juuri netistä. Luulisi olevan livenä vientiä.

• nbbvccxzxcc

Oikeasti laadukkaan ei tarvitse netistä seuraa hakea, saatikka siellä itkeä.

• jahpe

Netin treffidivustoilla tulee kyllä vastaan jos jonkinmoista tallaajaa, mutta en kyllä voisi väittää etteikö muka YHTÄÄN normi/laadukasta porukkaa olisi myös. Mielestäni naisten on paljon hankalampi löytää tasokasta miestä..

Itse kyllä yllätyin positiivisesti, kun tein profiilin flirtfair.fi sivuille. Monelta mieheltä tuli yhteydenottoja ja oukossa oli tosi lupaavankin oloisia, ei pelkästään niitä peräkammarin poikia. Vaikka sivusto on kai suunnattu enemmän seksisuhteita http://www.deitit.com/ etsiville, olen minä ainakin törmännyt muutamaan, jotka ihan seurustelukumppania etsivät.

• laura0008

Itse voisin sanoa samaa miehistä täällä Itä-Suomessa, kuin mitä laatumies-81 kirjoitti naisista Helsingin alueella. Olen itse 25-vuotias nainen ja monen ystävän kanssa puhunut siitä että kun itse on koulutettu ja fiksu nainen, niin treffisivuilla saa silti vaan yhteydenottoja joltain duunareilta.

Heti kun laajentaa hakua esim. Helsingin alueelle, niin johan alkaa löytyä koulutettuja ja älykkäitä miehiä. Olenkin siis vahvasti alkanut miettiä pääkaupunkiseudulle muuttoa, jos satun sieltä löytämään kanssani samaa tasoa olevan miehen. On ihan uskomatonta lukea näitä duunarien kirjoittamia viestejä, joissa ei muuta kuin kirjoitusvirheitä satele. Eikä niiden kanssa kyllä yhteistäsäveltä sitten voi löytää millään. Minun mielestä ei ole väärin että haluaa löytää tasoisensa kumppanin!

• äo144

mitäs sitten täällä itket,duunarit tätä maata pyörittää ja osa hankkii sua enemmän,jollain voi olla sellainen taso jolle sä et mahdu,kaikenlaisia idiootteja

• Shole

On ihan uskomatonta lukea näitä kirjoituksia, joissa koulutetuksi itseään kehuva ja muiden kirjoitusvirheisiin takertuva nainen ei hallitse edes pilkun käyttöä.

T:Duunari

• nuolepaskaauuno

pikkumuna pääkii,tollasia korkkarilla nivusiin,äitinn pikku musssukka mee äetes helemoihin itkee peräkamari uuno

• Shole

Saanko muuten kysyä, että miten ihmeessä noinkin tasokas nuori herra on vielä poikamiehenä?

• *hymy*

En kyllä ihmettele yhtään, että kukaan ei ole sinua huolinut, vaan roikut treffipalstalla...

• ollaan sitten yksin.

On se nyt per.kele kun ei raksamestari saa naista.

• PROVOOO!!!!

PROVOO!!!!!

• Ei näin!

"Siis näillä taveilla ei ole mitään hajua mihin kohtaan lausetta kuuluu laittaa pilkku ja piste ja kirjoitetaan kauheeta pötköä pienillä kirjaimilla niin että heikompaa hirvittää."

Syyllistyt itse ihan samaan. Kirjoitat kaiken yhteen pötköön ja jätät pilkut pois.

• tasokas nainen

Ole vaan sinnikäs, niin ahkeruutesi palkitaan. Minä tapasin 109 miestä ja vasta 110 mies oli se oikea :D

Kyllä netissä on tasokkaitakin naisia. Kaikki tapaamani miehet olisivat halunneet tavata uudestaan, ehkä se kertoo jotain minusta ;)

Olen 173 cm pitkä ja urheilullisen kiinteä. MInulla on pitkät hiukset ja kauniita kasvot (hyvä iho, korkeat poskipäät, avoimet silmät, sensuellit huulet ja suorat hampaat).

Olen aina harrastanut paljon liikuntaa. Liikuntahistoriaani mahtuu lähes kaikki lajit. Näin kesäisin pyöräily, juoksu, uinti, kävely, kahvakuulailu.

Luonteeltani olen erittäin avoin, puhelias, sosiaalinen, positiivinen, huumorintajuinen, luotettava, uskollinen, rehellinen ja jne. Olen hyvä laittamaan ruokaa ja teen mielelläni kotitöitä. En käytä alkoholia, enkä tupakoi.

Ammatiltani olen sairaanhoitaja ja käynyt myös luontais puolen koulutuksia. Olen yksityisyrittäjä.

Minulla on korkea moraali. Uskon, että ihminen saa ansionsa mukaisesti. Olen hyväntahtoinen ja avulias. Maksan kuukausi avustuksia neljälle eri järjestölle ja autan myös läheisiäni joskus rahallisesti.

Kyllä niitä sisäisesti ja ulkoisesti kauniita naisia on vielä olemassa ;)

• Heh mitä köyhät

Kaiken laisia tissinkannattimia kommentoija sitä täytyykin lukea ja Aloittaja pikkumuna pikkupalkkanen saliunto .meikä on eussa töissä ranskalainen mallityttöystävä ja kuukausi palkka 9500€ kuussa

• sed221

ja huomenna heräät taas siwan kassalle töihin.

• tattia vittuun

Munaa veteläks seisoo kokoajan etsin isoja tissejä ja liukasta vittua

• tattia vittuun

Ja karvasta

• 9+14

Netissä vain vanhoja, rumia ja ylipainoisia miehiä, jotka kuvittelevat saavansa kauniin reilusti itseään nuoremman naisen.

• ihramaha ruma

Pitää paikkansa mäkin olen ruma ja silti on helvetisti rahaa ja silti naista irtoaa kun lompakkoa vilauttaa .Varsinkin nuorta25-30 lihaa saa kunnolla panna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      623
      2606
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2056
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2040
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1586
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1554
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1498
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      126
      1262
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1090
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      19
      1044
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      988
    Aihe