Onko kellään mitään kokemusta millaset? Kaalimadon sivuilla oli tämä tuote ja kommentoijat olivat 15-vee pikkutyttöi joilla on varmaankin kiire aikusiksi. Ihme ettei kaalimato.com ole sensuroinut kommentteja.... mutta housuista, millaset päällä ja miltä tuntuvat meneekö pili helposti paikalleen? Löytyikö helposti oikea koko, jne... On kuitenkin sen verran arvokkaat yli 50€ ettei viittis vaan ostaa ja todeta ettei ollu sen arvoset.
japanilaiset tanssihousut naisille
9
1994
Vastaukset
- jdoidoidjdojid
Saa muuten alle viidelläkympillä... Hullu maksaa liikaa...
- joojooojojojoojo
Joo, kyllä näitä on tarjolla.
http://www.ihmeellinenhuone.fi/advanced_search_result.php?keywords=tanssi&x=0&y=0
Menee paikalleen niin helposti kun nyt latex housut menee. - lavatanssija
Tanssihousut? Hauska nimi, mistähän se on keksitty?
- Dance party
Tuplamallilla tansittaa vielä enemmän ja triplamallilla ukkokin alkaa tanssia ;))
- lavatanssija
Triplamalli? No, huh huh.
- nainen618
Mieheni osti minulle tanssihousut, todella tekevät olon kiimaiseksi,,,,,,,,,
tuolla näyttäis olevan miehillekkin tanssihousut.onko kellään kokemusta?
- Kumistentti
Minun kokemukseni on, että se tappi oli surkeasti muotoiltu eikä pysynyt sisällä vaan halusi koko ajan luiskahtaa ulos. Materiaali ei ole niin jämäkkää että se pystyisi vastustamaan tapin ulos pullahtamista. Ehkä jollain muulla valmistajalla on parempia housuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt322959Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431511Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19961Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32929Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22908- 55908
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48689