Star Trek NG blue-ray suomitekstein?

d a t a

Eikö saa boxina teräväpiirtona mistään. Cdon ja anttila näyttävät myyvän, vaan hinta on suolainen, yli 50 euroo kausi. Olisi kiva, kun koko kökön saisi yhtenä boksina.

TV6 tuota näyttää, mutta kuvanlaatu on jotain niin hirvittävää kuraa, ettei pysty kattoo.

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scifisti1977

Ite ostin cdon.com:sta tuon bluray boksin jossa siis suomi-tekstit (aika perseestä olevat) mutta voin sanoa, että kuvanlaatu on HUIKEA! Täysin nykyaikaiselta huippukuvanlaadulla varustettu sarja nyt. Suosittelen. Hinta on vielä todellakin tuo 50 euroa, mutta itse tykkään maksaa laadusta. Tosiaan suomi-tekstit löytyy, mutta tekstityksissä on ärsyttäviä virheitä ja jos ei osaisi englantia, voisi olla aika hämmentynyt monessa kohtaan. Onneksi itselle tekstitykset eivät ole pakollinen asia, joten oli mahtavaa katsella ekan kauden aloitusjakso tossa äsken. Oli hieno! Suosittelen!

Saattaa olla, että kun annat ajan mennä vielä jokusen vuoden niin alkaa bluray -boksitkin olemaan halvempia. Itse päätin kerätä kaikka Star Trek -sarjat omaksi nyt, kun olen töissä. Originaali sarja löytyy remasteroituna DVD-versiona jo hyllystä. Samoin kaikki elokuvat (paitsi ei ihan uusinta). Blurayna ajattelin ostaa ne mitä saa ja loput DVD:nä. Eli siis TNG blu raynä ja Enterprise myös. Muut sarjat koko sarjan kattavina DVD-bokseina. Eli DS9 ja Voyager. Mahdollisesti hommaan sen animoidun sarja 70-luvulta DVD-boksina myös. Kattellaan!

• d a t a

Kiitoksia, eihän noissa koskaan se tekstityksen laatu ole aivan.. no.. tarkkaa ollut. Mutta kerran kuvanlaatu on tosiaan sitten hyvää blueray tasoa, niin perjantaina, kun on tilipäivä, käyn hakee noi 3 ekaa NG kautta anttilasta, sikäli jos löytyy. Ainakin viime viikolla näytti olevan hyllyssä :)

Syödään sitten tonnikalaa taas pari viikkoa, että saa taloden balanssiin :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      202
      13236
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      82
      6305
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      131
      6239
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5582
    5. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      98
      4510
    6. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4472
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4362
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4271
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4248
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3767
    Aihe