nyt on semmone juttu että pyydystin viime talvena hirvenvasan JA NYT SE ON ALKANU SYÖRÄ MUN SÄNKYÄ. Siis yks aamu heräsin niinnii sänky oli jotenki vinossa ja sitten nii katoin sitä jalkaa nii siinä nii se ol järsitty koknaa irt'!!!! ja se on ny nääs erenny siihe vaiheesee ett kok sänkyä ei enää oo että jourunpaha nuqq lattialla heleskutti! joo tämmäne pröblem. et sil viisii..eihyvääpäivää onko muilla samanlaisia kokemuksia?? nii ja on mulla puolikas hirvenpää seinällä kii että voisko se aiheuttaa traumoja sille vasandeerukselle? et se luulis et se on sen emo et sillee?? oikeesti..!! help me!
HUHHUH!!!! johan pamahti
hirvilover
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220