noniin kenellä on kovimmat popit autossa nummelassa??kenellä keulii koviten raitilla??
nummelan komein kaara
amish2
4
274
Vastaukset
- Formgk
No sillä pikkusella ruuvimiehellä. Farmariskoda. Pirunmoinen peli. Sähkölukot ja kutosen pata.
- til esbo
onko vihdissä autojakin???
- Vcrriv
Jätkät puhuu juurakkotien minimiehestä. Pitää pientä fijrmaa autotallissa siinä takanä. Käy aamuisin meidän salilla ja sählää siellä tunnin joka aamu. Ollaan yritetty neuvoa, mutta ei kaipaa neuvoja kun on kuulemma "Kung Fun Suomen mestari". Säälitävä paska. Mininiehstä mepuhutaan.
- Hajotkaa
Mun Nissani on kylän paras auto ja jos ei ole, niin olen ainakin varmasti parempi kuski, kuin yksikään tunink rottelo kuski kylällä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594