Chevrolet Impalalle huippusuositukset

---///---

General Motorsin laatu on noussut viime aikoina ohi kilpailijoiden. Nyt jopa Toyotaa suosivana pidetty Consumer Reports nosti Impalan oman luokkansa ykkössuositukseksi. Consumer Reportsin mukaan Impala on kaikin tavoin 20k$ kalliimpien luxussedanien tasoinen auto.

http://pressroom.consumerreports.org/pressroom/2013/07/my-entry-4.html

"Consumer Reports engineers found the Impala rides like a luxury sedan, with a cushy and controlled demeanor, while delivering surprisingly agile handling, capable acceleration, and excellent braking. The Impala corners quite well for a large car, with prompt turn-in response and controlled body lean. Steering is nicely weighted; it’s light enough for parking maneuvers and provides decent feedback. When pushed to its handling limits, the Impala proved secure, responsive, balanced, and easy to control. Inside, the spacious cabin sets a new standard for Chevrolet fit and finish, with generally high-quality materials and trim. The backseat is roomy and comfortable, the trunk is huge, and controls are refreshingly intuitive and easy to use."

9

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bim mer
      • Harmi, ei tule

        Onhan tuo ihan hyvännäköinen, mutta onhan se jo vuosia nähty kuinka ei-suosittuja nämä isot "Jenkit" ovat Euroopassa. Merkistä riippumatta. Kaikenmaailman Chryslerin roikaleita ja Dodge Avengereitä on yritetty tuoda, mutta eipä niitä mene kaupaksi muutamaa persoonallisuutta hakevaa asiakasta lukuunottamatta, joka aivan väenvängällä haluaa juuri sellaisen erottuakseen Avensis-kuskeista. Ja parin vuoden päästä ne Jenkki-lotjat sitten roikkuvat murheellisena käytettyjen rivissä myynnissä pilkkahinnalla.
        Jos alkavat tuoda, niin sitten nimenomaan tuonti käyntiin juuri sillä tehokkaalla ja reippaassa -sekä kaupunkiajossa 4,5 litraa keskimäärin kuluttavalla Jenkkimallin dieselillä ja automaattilaatikolla.
        Ei missään tapauksessa näillä 2-3 litraa sataselle enemmän kuluttavilla 1,7 - 2,0 euromoottoreilla.

        Jenkeissä tuo on euroiksi muunnettuna erittäin kohtuuhintainen kokoisekseen, mutta kun se otetaan suomen hinnastoon, niin johan hinta pompsahtaa. Ja silloin alkaa ostajat väkisinkin miettimään mitä muuta samalla rahalla saa kuin Chevroletin, mikä ei merkkinä ole missään kovin hyvässä nosteessa täällä pohjolassa.


      • 155234
        Harmi, ei tule kirjoitti:

        Onhan tuo ihan hyvännäköinen, mutta onhan se jo vuosia nähty kuinka ei-suosittuja nämä isot "Jenkit" ovat Euroopassa. Merkistä riippumatta. Kaikenmaailman Chryslerin roikaleita ja Dodge Avengereitä on yritetty tuoda, mutta eipä niitä mene kaupaksi muutamaa persoonallisuutta hakevaa asiakasta lukuunottamatta, joka aivan väenvängällä haluaa juuri sellaisen erottuakseen Avensis-kuskeista. Ja parin vuoden päästä ne Jenkki-lotjat sitten roikkuvat murheellisena käytettyjen rivissä myynnissä pilkkahinnalla.
        Jos alkavat tuoda, niin sitten nimenomaan tuonti käyntiin juuri sillä tehokkaalla ja reippaassa -sekä kaupunkiajossa 4,5 litraa keskimäärin kuluttavalla Jenkkimallin dieselillä ja automaattilaatikolla.
        Ei missään tapauksessa näillä 2-3 litraa sataselle enemmän kuluttavilla 1,7 - 2,0 euromoottoreilla.

        Jenkeissä tuo on euroiksi muunnettuna erittäin kohtuuhintainen kokoisekseen, mutta kun se otetaan suomen hinnastoon, niin johan hinta pompsahtaa. Ja silloin alkaa ostajat väkisinkin miettimään mitä muuta samalla rahalla saa kuin Chevroletin, mikä ei merkkinä ole missään kovin hyvässä nosteessa täällä pohjolassa.

        Sinä nyt et uskaltaisi ostaa edes "vääränmerkkistä" vessapaperia. Ajat muuttuvat ja Chevroletin nousu laadussa ja kaikessa muussakin ohi ns. premiumien tulee muuttamaan tilanteen täälläkin ennemmin tai myöhemmin.


      • Harmi, ei tule
        155234 kirjoitti:

        Sinä nyt et uskaltaisi ostaa edes "vääränmerkkistä" vessapaperia. Ajat muuttuvat ja Chevroletin nousu laadussa ja kaikessa muussakin ohi ns. premiumien tulee muuttamaan tilanteen täälläkin ennemmin tai myöhemmin.

        En toki uskaltaisi hangata persettäni vääränmerkkisellä ruvelle, kun tietäisin että samalla hinnalla saa parempaa. Lisäksi chevrolet-nimistä vessapaperia ostamalla saa sydänkohtauksen viimeistään, kun autosta pitäisi päästä kohtuuhinnalla jossain vaiheessa eroon.
        Ja minkähän premiumin ohitse Chevrolet on noussut?? Mercedes Benzin?? BMW:n?? Älä naurata. Ämpärimuovilla ei vielä laadussa kovin pitkälle nousta. Jos kestävyys eli vikojen määrä on laadun mittarina, siinä Chevy voi nykyään olla ihan OK, mutta tietty arvokkuus, materiaalivalinnat sekä ajamisen laatu kuten melutaso tai jousituksen mukavuus on vielä kaukana premiumista. Premiumiin kuuluu myös tietty tekninen innovatiivisuus niin turvallisuudessa kuin mukavuusvarustelussa ja siinä Chevroletillä ei ole mitään tarjottavaa, jos vertaa esim. Mercedes Benzien saatavilla olevaan upeisiin teknisiin oivalluksiin.

        Mitä nousuun tulee, Chevrolet on nykymuodossaan ja niin sanotusti uuden polven tuotteillaan (en laske 60-luvun letukoita tähän yhteyteen) nyt ollut myynnissä Suomessa yhtäjaksoisesti n. 8 vuotta ja vieläkin myynti laahaa madonlukemissa ja arvostus on mitä on.
        Esimerkiksi voi sanoa, että esim. Kia tuli myyntiin Suomessa samoihin aikoihin kuin Chevrolet teki uuden tulon suomen markkinoilla ja se nousi parissa kolmessa vuodessa Suomen ostetuimpien merkkien joukkoon ja on ollut aina malleillaan myyntien kärkikahinoissa.
        Saman tempun teki Skoda aikoinaan 3-4 vuodessa, kun Volkkareihin ja Audeihin perustuvat uuden polven Skodat esiteltiin 90-luvun lopulla. Ja Skoda oli aiemmin sentään halveksittu itä-auto.
        Kyllä saa ihmeitä tapahtua, että Chevy yhtäkkiä nousee suosikiksi, kun se ei ole sitä pystynyt 8 vuodessa tekemään...
        Jenkeille merkki on varmasti rakas ja perinteikäs. Varmasti suosioon paikallisilla markkinoilla vaikuttaa myös, että heillä on paljon ihmisiä töissä GM:llä.
        Täällä Chevy on tusinamerkki vailla mitään erityistä pointtia.


      • 16+2
        155234 kirjoitti:

        Sinä nyt et uskaltaisi ostaa edes "vääränmerkkistä" vessapaperia. Ajat muuttuvat ja Chevroletin nousu laadussa ja kaikessa muussakin ohi ns. premiumien tulee muuttamaan tilanteen täälläkin ennemmin tai myöhemmin.

        Palstan pelle pesee isältä perityllä vessanpaperimerkillä peensä vaikka veri lentäisi. Siihen parempaan ei voi koskea. Näin se homma toimii kun lkorvien välissä ei mikään toimi.

        Hienoa nähdä, miten puolueeton merkittävä laitos nosti Chevroletin vanhoja premiumeja premiummaksi, kun laadussakin Chevrolet ehti ne jo ohittaa.


      • ---///---
        Harmi, ei tule kirjoitti:

        En toki uskaltaisi hangata persettäni vääränmerkkisellä ruvelle, kun tietäisin että samalla hinnalla saa parempaa. Lisäksi chevrolet-nimistä vessapaperia ostamalla saa sydänkohtauksen viimeistään, kun autosta pitäisi päästä kohtuuhinnalla jossain vaiheessa eroon.
        Ja minkähän premiumin ohitse Chevrolet on noussut?? Mercedes Benzin?? BMW:n?? Älä naurata. Ämpärimuovilla ei vielä laadussa kovin pitkälle nousta. Jos kestävyys eli vikojen määrä on laadun mittarina, siinä Chevy voi nykyään olla ihan OK, mutta tietty arvokkuus, materiaalivalinnat sekä ajamisen laatu kuten melutaso tai jousituksen mukavuus on vielä kaukana premiumista. Premiumiin kuuluu myös tietty tekninen innovatiivisuus niin turvallisuudessa kuin mukavuusvarustelussa ja siinä Chevroletillä ei ole mitään tarjottavaa, jos vertaa esim. Mercedes Benzien saatavilla olevaan upeisiin teknisiin oivalluksiin.

        Mitä nousuun tulee, Chevrolet on nykymuodossaan ja niin sanotusti uuden polven tuotteillaan (en laske 60-luvun letukoita tähän yhteyteen) nyt ollut myynnissä Suomessa yhtäjaksoisesti n. 8 vuotta ja vieläkin myynti laahaa madonlukemissa ja arvostus on mitä on.
        Esimerkiksi voi sanoa, että esim. Kia tuli myyntiin Suomessa samoihin aikoihin kuin Chevrolet teki uuden tulon suomen markkinoilla ja se nousi parissa kolmessa vuodessa Suomen ostetuimpien merkkien joukkoon ja on ollut aina malleillaan myyntien kärkikahinoissa.
        Saman tempun teki Skoda aikoinaan 3-4 vuodessa, kun Volkkareihin ja Audeihin perustuvat uuden polven Skodat esiteltiin 90-luvun lopulla. Ja Skoda oli aiemmin sentään halveksittu itä-auto.
        Kyllä saa ihmeitä tapahtua, että Chevy yhtäkkiä nousee suosikiksi, kun se ei ole sitä pystynyt 8 vuodessa tekemään...
        Jenkeille merkki on varmasti rakas ja perinteikäs. Varmasti suosioon paikallisilla markkinoilla vaikuttaa myös, että heillä on paljon ihmisiä töissä GM:llä.
        Täällä Chevy on tusinamerkki vailla mitään erityistä pointtia.

        Et tainnut lukea artikkelia tai et ymmärtänyt siitä mitään.


      • Harmi ei tule
        16+2 kirjoitti:

        Palstan pelle pesee isältä perityllä vessanpaperimerkillä peensä vaikka veri lentäisi. Siihen parempaan ei voi koskea. Näin se homma toimii kun lkorvien välissä ei mikään toimi.

        Hienoa nähdä, miten puolueeton merkittävä laitos nosti Chevroletin vanhoja premiumeja premiummaksi, kun laadussakin Chevrolet ehti ne jo ohittaa.

        Näistä Chevrolet premiumeista löytyy varmaan kuljettajan vireyttä valvovia järjestelmiä,tutkalla toimivia mukautuvia vakionopeussäätimiä, taskuparkkeerausjärjestelmiä, pimeänäköavustimia, ilmastoituja ostopedi-istuimia, adaptiivisia kaksois-xenoneita, kattoluukun yhteydessä olevia aurinkopaneeleja joidenka tuottamalla sähköllä autossa pidetään ilmanvaihto kun se ei ole käynnissä, älykästä nelivetoa, hybridijärjestelmiä isojen moottorien yhteydessä ja muita upeita innovatiivisia systeemejä, joita on saatavilla oikeisiin premiumeihin. Tavis-autoissa, joihon Chevykin kuuluu, puhutaan lähinnä, onko ilmastointi automaattinen vai ei ja toimiiko takalasit sähköllä vai ei.
        Laitatko muuten linkin juttuun, missä puolueeton laitos nosti Chevroletin premiumimmaksi kuin esim. Mercedeksen E/S-sarja, BMW:n 5/7 sarja tai Audin 6/8 mallit?? Ne kun ainakin ovat oikeaa premiumia.
        Itse sain ajaa viimekesänä Audi A8 Tdi quattroa ja minusta se oli kaikinpuolin hienompi auto ja upeampi ajaa hiljaisuudesta puhumattakaan, kuin esim. taannoin kokeilemani Cruze 1,6 LT. Aika hullulta tässä valossa tuntuisi että ainakaan Chevyn suomen mallisto olisi jotenkin parempi kuin nämä tämän hetken parhaat vanhat premiumit. Mikähän Chevyn malli olisi parempi kuin esim. edellä mainitsemani Audi A8??? Äläkä nyt vaan sano, että Malibu.


        Mitä tulee isältä perittyyn tietoon, aina voi muuttaa perinteitä, mutta typerä ei kannata olla. Itselleni uuden auton hinta on sen verran iso kasa rajaa, että sijoitan sen mielummin merkkiin, jonka tiedän palvelevan hyvin, saavani edes jonkinlaisen hyvityshinnan ja jonka tiedän hoitavan huollot ja takuut huippuhyvin. Mihinkään kysymysmerkkiin en rahojani laita.
        Auto on liian kallis esine johonkin persoonallisuuden tavoitteluun, minulle se väline liikkumiseen. Kyllähän näitä Citikan, Dodgen ja vastaavien ns. erikoisempien merkkien ostajia on lähipiirissänikin ollut, mutta kumma kyllä näistä seikkailuista yleensä palataan häntä koipien välissä takaisin tuttuihin varmoihin merkkeihin. Kyllähän joku Caliberkin oli tullessaan räyhäkäs peli, mutta autona pitemmän päälle aivan torso ja epäkäytännöllinen.


      • 156324
        Harmi ei tule kirjoitti:

        Näistä Chevrolet premiumeista löytyy varmaan kuljettajan vireyttä valvovia järjestelmiä,tutkalla toimivia mukautuvia vakionopeussäätimiä, taskuparkkeerausjärjestelmiä, pimeänäköavustimia, ilmastoituja ostopedi-istuimia, adaptiivisia kaksois-xenoneita, kattoluukun yhteydessä olevia aurinkopaneeleja joidenka tuottamalla sähköllä autossa pidetään ilmanvaihto kun se ei ole käynnissä, älykästä nelivetoa, hybridijärjestelmiä isojen moottorien yhteydessä ja muita upeita innovatiivisia systeemejä, joita on saatavilla oikeisiin premiumeihin. Tavis-autoissa, joihon Chevykin kuuluu, puhutaan lähinnä, onko ilmastointi automaattinen vai ei ja toimiiko takalasit sähköllä vai ei.
        Laitatko muuten linkin juttuun, missä puolueeton laitos nosti Chevroletin premiumimmaksi kuin esim. Mercedeksen E/S-sarja, BMW:n 5/7 sarja tai Audin 6/8 mallit?? Ne kun ainakin ovat oikeaa premiumia.
        Itse sain ajaa viimekesänä Audi A8 Tdi quattroa ja minusta se oli kaikinpuolin hienompi auto ja upeampi ajaa hiljaisuudesta puhumattakaan, kuin esim. taannoin kokeilemani Cruze 1,6 LT. Aika hullulta tässä valossa tuntuisi että ainakaan Chevyn suomen mallisto olisi jotenkin parempi kuin nämä tämän hetken parhaat vanhat premiumit. Mikähän Chevyn malli olisi parempi kuin esim. edellä mainitsemani Audi A8??? Äläkä nyt vaan sano, että Malibu.


        Mitä tulee isältä perittyyn tietoon, aina voi muuttaa perinteitä, mutta typerä ei kannata olla. Itselleni uuden auton hinta on sen verran iso kasa rajaa, että sijoitan sen mielummin merkkiin, jonka tiedän palvelevan hyvin, saavani edes jonkinlaisen hyvityshinnan ja jonka tiedän hoitavan huollot ja takuut huippuhyvin. Mihinkään kysymysmerkkiin en rahojani laita.
        Auto on liian kallis esine johonkin persoonallisuuden tavoitteluun, minulle se väline liikkumiseen. Kyllähän näitä Citikan, Dodgen ja vastaavien ns. erikoisempien merkkien ostajia on lähipiirissänikin ollut, mutta kumma kyllä näistä seikkailuista yleensä palataan häntä koipien välissä takaisin tuttuihin varmoihin merkkeihin. Kyllähän joku Caliberkin oli tullessaan räyhäkäs peli, mutta autona pitemmän päälle aivan torso ja epäkäytännöllinen.

        http://pressroom.consumerreports.org/pressroom/2013/07/my-entry-4.html

        Ole hyvä vaan!


    • studiomix

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe