Selevis sitten, tv 7 ehtymättämästä laarista katsomalla, että miksi jotkut odottaa jeesusta takaisin maanpäälle ja on varma että se tapahtuu pian. Tuli sen harmaapartaisen brittiukkelin fläppitauluopetusta ja hän kertoi, että kun jeesus tulee, uskikset saa haltuunsa kaikki maailman pankit, yritykset, maailman kaupungit ja koko maailman herruuden. Kuulemma jeesuksen rinnalla tosiuskikset johtaa ihmiskuntaa. Onhan siinä porkkanaa olla uskis.
Eli vallan ja rahan himo.
Kuulostaa aika jehovalaiselta. Jokainenhan heistäkin uskoo että kuuluu siihen vähän yli sadan tuhannen porukkaan, joka hallitsee maailmaa.
Rationaalisen valinnan teoria..
"Rationaalisen valinnan teorian historialliset juuret ovat englantilaisen filosofin Jeremy Benthamin ajattelussa. Bentham esitti, että ihminen toimii rationaalisesti pyrkiessään päämääriinsä. Yksilöiden tavallisesti tärkeimmät päämäärät ovat valta, status ja taloudelliset hyödykkeet, joita tavoitellessaan yksilöä eivät ohjaa hänen sisäistämänsä arvot vaan häneen ulkopuolelta mahdollisesti kohdistuvat negatiiviset sanktiot."
Miksi Jeesusta ootellaan?
51
209
Vastaukset
Taitaa olla sitä menestyksen teologiaa ja Jaakobin "käytännön etua".
- aivot narikkaan
Justiinsa sitä. Aika inhimilliset asiat lisättynä tavattomalla ahneudella siellä uskisten arvojen takana on, vaikka niitä yritetään kääriä Jeesus-kuvioiseen karkkipaperiin.
- Tziisös sentään
Jotenkin huvittaa tämä...uskikset oikeasti on "uskossa" sen takia, että
1) Siitä saa jotain käytännön etua itselle kun uskoo olemattomaan
2) Pelätään, että jäädään etujen ulkopuolelle jos ei usko olemattomaan
Valaisevaa tosin. Mutta hyvin päämääräratinoaalista. Nykyään kun uskontoja on tarjolla laidasta laitaan niin uskontoelämää, mystiikkaa, rituaaleja kaipaava voi valita tiskiltä mikä itselle sopii parhaiten. Jotkut sitten valitsee tietty niin, että mistä on itselle eniten hyötyä. - 4 jKr
Tziisös sentään kirjoitti:
Jotenkin huvittaa tämä...uskikset oikeasti on "uskossa" sen takia, että
1) Siitä saa jotain käytännön etua itselle kun uskoo olemattomaan
2) Pelätään, että jäädään etujen ulkopuolelle jos ei usko olemattomaan
Valaisevaa tosin. Mutta hyvin päämääräratinoaalista. Nykyään kun uskontoja on tarjolla laidasta laitaan niin uskontoelämää, mystiikkaa, rituaaleja kaipaava voi valita tiskiltä mikä itselle sopii parhaiten. Jotkut sitten valitsee tietty niin, että mistä on itselle eniten hyötyä.Jeesusta ootellaan kun maailma ei ole oikeudenmukainen. Ihmiskunnalla on käytössään pelit ja vehkeet joilla voisi lisätä maailmanlaajuista tasa-arvoa, mutta rahanahneus (markkinatalous, mammona, Babylon) aiheuttaa inhimillistä kärsimystä ja ympäristötuhoja. Ihminen ei voi palvella sekä rahaa että Jumalaa, ja nyt jos koskaan se on näkyvissä. Valtavat ostoskeskukset houkuttelevat shoppailemaan eli elämään rahanpalvonnassa. Kulutuselektroniikkaa käytetään ihmisarvon mittarina.
Markkinatalouden kupla on nyt lähempänä puhkeamistaan kuin aiemmin. Suomalaisten palkkatuloverokertymän verran uutta ulkomaanlainaa otamme tänäkin vuonna. Tulevien vuosikymmenien tulot menevät nykypäivän velkojen maksamiseen, kun meidän pitäisi ennemmin pohtia miten siirrämme asutuksen rannoilta meren noustessa, ja miten vastaanotamme oman osuutemme ilmastopakolaisista. Kun iho palaa auringossa niin varjoon siirtyessään voi vaikka etsiä tietoa siitä missä auringon karvaaksikäyminen on ensimmäisenä ennustettu. - 10+4
4 jKr kirjoitti:
Jeesusta ootellaan kun maailma ei ole oikeudenmukainen. Ihmiskunnalla on käytössään pelit ja vehkeet joilla voisi lisätä maailmanlaajuista tasa-arvoa, mutta rahanahneus (markkinatalous, mammona, Babylon) aiheuttaa inhimillistä kärsimystä ja ympäristötuhoja. Ihminen ei voi palvella sekä rahaa että Jumalaa, ja nyt jos koskaan se on näkyvissä. Valtavat ostoskeskukset houkuttelevat shoppailemaan eli elämään rahanpalvonnassa. Kulutuselektroniikkaa käytetään ihmisarvon mittarina.
Markkinatalouden kupla on nyt lähempänä puhkeamistaan kuin aiemmin. Suomalaisten palkkatuloverokertymän verran uutta ulkomaanlainaa otamme tänäkin vuonna. Tulevien vuosikymmenien tulot menevät nykypäivän velkojen maksamiseen, kun meidän pitäisi ennemmin pohtia miten siirrämme asutuksen rannoilta meren noustessa, ja miten vastaanotamme oman osuutemme ilmastopakolaisista. Kun iho palaa auringossa niin varjoon siirtyessään voi vaikka etsiä tietoa siitä missä auringon karvaaksikäyminen on ensimmäisenä ennustettu.''Kun iho palaa auringossa niin varjoon siirtyessään voi vaikka etsiä tietoa siitä missä auringon karvaaksikäyminen on ensimmäisenä ennustettu.''
Luuletko sinä, että ihon palaminen auringossa on uusi ilmiö? - 4 jKr
10+4 kirjoitti:
''Kun iho palaa auringossa niin varjoon siirtyessään voi vaikka etsiä tietoa siitä missä auringon karvaaksikäyminen on ensimmäisenä ennustettu.''
Luuletko sinä, että ihon palaminen auringossa on uusi ilmiö?Otsonikerroksen oheneminen ja sen aiheuttamana ultraviolettisäteilyn lisääntyminen on aika tuore ilmiö.
4 jKr kirjoitti:
Otsonikerroksen oheneminen ja sen aiheuttamana ultraviolettisäteilyn lisääntyminen on aika tuore ilmiö.
Kun otsonikerroksen oheneminen ilmenee lähinnä alueilla jotka ovat likimain asumattomia (Maan napaseudut), voidaan sanoa että kyseinen ilmiö nykyisellään on melko merkityksetön.
4 jKr kirjoitti:
Jeesusta ootellaan kun maailma ei ole oikeudenmukainen. Ihmiskunnalla on käytössään pelit ja vehkeet joilla voisi lisätä maailmanlaajuista tasa-arvoa, mutta rahanahneus (markkinatalous, mammona, Babylon) aiheuttaa inhimillistä kärsimystä ja ympäristötuhoja. Ihminen ei voi palvella sekä rahaa että Jumalaa, ja nyt jos koskaan se on näkyvissä. Valtavat ostoskeskukset houkuttelevat shoppailemaan eli elämään rahanpalvonnassa. Kulutuselektroniikkaa käytetään ihmisarvon mittarina.
Markkinatalouden kupla on nyt lähempänä puhkeamistaan kuin aiemmin. Suomalaisten palkkatuloverokertymän verran uutta ulkomaanlainaa otamme tänäkin vuonna. Tulevien vuosikymmenien tulot menevät nykypäivän velkojen maksamiseen, kun meidän pitäisi ennemmin pohtia miten siirrämme asutuksen rannoilta meren noustessa, ja miten vastaanotamme oman osuutemme ilmastopakolaisista. Kun iho palaa auringossa niin varjoon siirtyessään voi vaikka etsiä tietoa siitä missä auringon karvaaksikäyminen on ensimmäisenä ennustettu.>>Jeesusta ootellaan kun maailma ei ole oikeudenmukainen.
- HAARP+Chemtrails
kekek-kekek kirjoitti:
Kun otsonikerroksen oheneminen ilmenee lähinnä alueilla jotka ovat likimain asumattomia (Maan napaseudut), voidaan sanoa että kyseinen ilmiö nykyisellään on melko merkityksetön.
25 vuoden päästä varmaan aikas paha ongelma.
- 2435rtgfb
HAARP+Chemtrails kirjoitti:
25 vuoden päästä varmaan aikas paha ongelma.
Ihan hyvä nimimerkki, jos haluaa luoda vaikutelman ajattelukyvyttömästä salaliittoteoreetikko-foliohatusta.
- jesus-ass
Uskovaiset on ahneita, ylimielisiä ja todellisuudesta harhautuneita persreikiä. Lapset löysi tv7 kanavan ja sitä ihmettelivät, otin ja poistin koko kanavan. On ihme sinänsä miten tuommoista kanavaa saa laillisesti pyörittää, mulla lapset meni ihan sekasin kun vahingossa sitä katsoivat. Toivon ettei jäänyt ikuisia arpia moisesta!
- aivot narikkaan
jesus-ass :))
Sä voit kertoa lapsille että se on semmonen aikuisten satukanava. Kun minä olin lapsi (perusluterilainen perhe, ei kotona uskonnosta puhuttu mitään) kävin jopa pyhäkoulussa (kun kaikki muutkin kävi, ja sieltä sai hienoja enkelitarroja) ja sen aikaiseen tyyliin tietty uskontotunnillakin niin minä pidin uskontoa aikuisten satuina. Oikeasti. Jokainen kakara tajusi, että veden päällä kävely ja sairaiden parantuminen, ja ison porukan ruokkiminen parilla leivällä ja kalalla on epätosi. Mutta niitä satuja oli kiva kuunnella ja katsoa hienosti maalattuja koulutauluja.
En hetkeäkään uskonut että se mitä kerrotaan pitäis paikkaansa. Olin kova lukemaan satuja (grimmin jne) ja muuta aivan pienestä joten uskonto meni samaan piikkiin grimmin satujen kanssa. Nykyään Pottereiden ja muiden aikakaudella lapset kai laittaa raamatun tarinat ihan oikeaan kontekstiin hekin. Sekä aikuiset että lapset sepittää satuja mutta jossain kohti menee vikaan jos rupeaa pitämään satuja totena. - weawe
aivot narikkaan kirjoitti:
jesus-ass :))
Sä voit kertoa lapsille että se on semmonen aikuisten satukanava. Kun minä olin lapsi (perusluterilainen perhe, ei kotona uskonnosta puhuttu mitään) kävin jopa pyhäkoulussa (kun kaikki muutkin kävi, ja sieltä sai hienoja enkelitarroja) ja sen aikaiseen tyyliin tietty uskontotunnillakin niin minä pidin uskontoa aikuisten satuina. Oikeasti. Jokainen kakara tajusi, että veden päällä kävely ja sairaiden parantuminen, ja ison porukan ruokkiminen parilla leivällä ja kalalla on epätosi. Mutta niitä satuja oli kiva kuunnella ja katsoa hienosti maalattuja koulutauluja.
En hetkeäkään uskonut että se mitä kerrotaan pitäis paikkaansa. Olin kova lukemaan satuja (grimmin jne) ja muuta aivan pienestä joten uskonto meni samaan piikkiin grimmin satujen kanssa. Nykyään Pottereiden ja muiden aikakaudella lapset kai laittaa raamatun tarinat ihan oikeaan kontekstiin hekin. Sekä aikuiset että lapset sepittää satuja mutta jossain kohti menee vikaan jos rupeaa pitämään satuja totena."Lapset löysi tv7 kanavan ja sitä ihmettelivät, otin ja poistin koko kanavan."
14. Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta. - Mona-liisa Parvinen
jesus-ass
Menehän pesemään suusi mäntysuovalla, niin ne ennekin kielikuvat siistittiiin suusta. - jesus-ass
Mona-liisa Parvinen kirjoitti:
jesus-ass
Menehän pesemään suusi mäntysuovalla, niin ne ennekin kielikuvat siistittiiin suusta.No persreikä on kyllä aika ruma sana pahoittelen, mutta korvataan se nyt vaikka sanalla pyllynsilmä, sen pastori Helena ainakin hyväksyi.
- V A R O I T U S
Eivät ne XXX kanavatkaan kovin terapeuttisia ole
- käydä aivojasi sinäk
Uskon Jeesukseen ja odotan häntä tulevaksi noutamaan omansa pois turmeltuneesta maailman ajasta.
Aivoni on kyllä ihan paikallaan ja käytössä tälläkin hetkellä. Joten äläpä ole ihan noin ylimielinen. Ylepys käy kukistumisen edellä- wiiiki
Järki käsitetään tavallisesti älyllisen, esteettisen, moraalisen tai uskonnollisen tutkimuksen periaatteeksi, joka sisältää jonkinlaisen algoritmisen todistuksen ajatuksen. Usko puolestaan ilmenee vakaumuksena, joka ei ainakaan sillä hetkellä ole todistettavissa järjellä ja on siten eräänlainen luottamuksen ja hyväksymisen asenne.
- Ylepys käy käy
Aivot joita käytetään vain Jeesuksen odotteluun näyttävät olevan koko lailla immuuneja kaikelle normaalille terveelle järjelle.
Käytätkö sinäkin foliokypärää ja istut perunakellarissa puolen vuoden muonavaraston kanssa? Vai oletko koko ajan tempausvalmiudessa.
Oletko koskaan läpäissyt mitään koulua tai ollut päivääkään oikeissa töissä? - aivot narikkaan
Eiks sulla "Ylepys" käy aika pitkäksi kun odottaa? Tajuan kyllä että uskoon hurahtaa helposti kun todellisuus on joillekin niin ahdistava. Jäädään makaamaan ja odotteleen vaan kuolemaa josko sais paremman elämän sitten, ja luvattuja rikkauksia ja kultaisia katuja. Asioita voi kuitenkin yrittää muuttaa ja omaan elämäänsä vaikuttaa kuin että lerpahtaa passiiviseksi sivustakatsojaksi ja jää vain odottelemaan valmista. Sehän on laiskuutta. Samalla voisitte te kristityt tehdä lähimmäisten elämää paremmaksi, juuri vihollisten ja muiden ketä halveksitte sen sijaan että seisotte tumput suorina ja annetaan vaan kiviä leivän sijaan ihmisille raamatunlauseet ja siteeraukset valmiina. Eikö se jeesus käskenyt just niin.
- shutoff
teevee seiskan voi ottaa tahattoman komiikan ehtymättömänä lähteenä. Jos muuta ei tule niin sieltä on kiva bongata kirkastettuilmeisiä dollarihymyjä.
Kipeetä se heillä on kun ei elämässä kaikkea saa tai ei saa tarpeeksi usein ;)
JOs siellä taivaassa olis ne paljasrintaiset neitsyet tai kolmijalkaiset adonikset ;) ;)
Ei ole se niin. on vain "valot kiinni" itse kullakin ameebasta sinivalaaseen, ihminen mukaanluettuna.Vähän olen kanssa katsonut, mitä siellä puhutaan. Maailmassa on niin paljon disinformaatiota, käsittömätönntä huttua, että luulisi jossakin kohtaa varoitettavan myös tästä hutusta. Että se olisi viihdekanvan kategoriassa tai jollakin tavalla kerrottu, että älkää nyt ihan tosissanne ottako sentään. Siellä puhutaan totisella naamalla asioita, jotka ovat ihan soopaa, vailla mitään kritiikkiä.
- jesus-ass
Aivot narikkaan :))
(mulla ne jo on siellä väsymyksen ansiosta..)
Kerroin lapsille, että aikuisillakin on joskus vähän vilkas mielikuvitus, ja tällä kanavalla heillä saattaa olla vielä pikkasen ylivilkaskin (siellä on sillä hetkellä menossa taas jotain aivan yliepäilyttävää..). Ja että ihmisiä on paljon ja todella erilaisia, iso maailma täynnä vaikka minkälaisia. Mutta nyt ei heijän tarvitte moisista murehtia, olkoot lapsia nyt vain rauhassa ja leikkikööt- Äiskä suojelee heitä uskovaisten propagandalta parhaansa mukaan.. (Sekin välillä haastavaa kun lapset avaa oven j-todistajille ja he lyövät Herätkää-lappuset heille kouraan.."viekää vanhemmille..")
Lapsilla on muutenkin paljon opittavaa maailmasta, eivät tarvitse vielä uskontotietoa sekoittamaan pakkaa. Tärkeää tietty mulle on kuitenkin opettaa lapsille ennen kaikkea suvaitsevaisuutta erilaisia ihmisiä kohtaan, ymmärrystä, empatiaa ja avakakatseisuutta.
Itse olen evlutkuun kuuluneiden ateistivanhempien lapsi, jotka eivät koskaan ottaneet mitään kantaa jeesuksiin, jumaliin.. Opin kaiken tarvittavan kun naapustossa asui kiihkouskovaisia, lestadiolaisia ja jopa yksi jehovantodistajaperhe (olin myös kerran heidän kokouksessaan, ikää mulla oli 7..). Minut on tuomittu heidän kaikkien toimestaan jo pienenä mm. tulimereen, ikuiseen kadotukseen, aikaiseen kuolemaan, ladon taakse.. minne lie kivaan :)
Uskontotunnitkin on käyty reippaana, ja opettajat on niillä tunneilla laitettu koville jo nuoresta asti. Ateistina synnyin ja antiteisti olen siis ollut kai jo pikkulapsesta asti, ja se ei tunnu muuttuvan, mutta sitä en lapsille opeta.
He saavat sitten itse miettiä niitä asioita kunhan kasvavat siihen ikään, että ne asiat alkaa mietityttämään. Tällä hetkellä vaan tuntuu turhalta alkaa opettamaan heille asioista, joita ei ole olemassakaan, mielikuvitusjumalista tai muista. Kysymyksiin tietenkin vastailen objektiivisesti sitä mukaa kun niitä tulee, en omilla mielipiteilläni
Ihania välillä nämä minun nimimerkit täällä... :) - Uusi luomus
Tiesittekö, että Jeesuksen tulo tarkoittaa sitä, että uskovat temmataan täältä pois?
1 Tess 4:16,17
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
http://www.youtube.com/watch?v=VyzaJfRSLts- ...
Tiesitkö että tempaus on jo tapahtunut, vääräuskoiset jäivät tänne vinkumaan.
- Uusi luomus
... kirjoitti:
Tiesitkö että tempaus on jo tapahtunut, vääräuskoiset jäivät tänne vinkumaan.
Ai, kuulutko sinäkin niihin vääräuskoisiin?
- ...
Uusi luomus kirjoitti:
Ai, kuulutko sinäkin niihin vääräuskoisiin?
Kyllä.
- aivot narikkaan
Tempauksen käytännön järjestelyistä informoi Tempaajat ry:n valitut temmattavat.
Tempaus on niin mukavaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9836833
- Uusi luomus
Tässä yksi amatööriharrastelijaporukan tekemä lyhytelokuva "Jäljelle jääneet", jos joku haluaa illan kuluksi katsoa. Aihe on tosin aika vakava.
http://www.youtube.com/watch?v=4_7VIchm-9s- ...
''Sen minkä voit tehdä tänään, niin tee päätös ja lähde seuraamaan Jumalaa, koska kyse on Ikuisesta elämästä Jumalan kanssa.''
Ei kiinnosta ikuinen elämä eikä Jumala. - Uusi luomus
... kirjoitti:
''Sen minkä voit tehdä tänään, niin tee päätös ja lähde seuraamaan Jumalaa, koska kyse on Ikuisesta elämästä Jumalan kanssa.''
Ei kiinnosta ikuinen elämä eikä Jumala.Miksi ei kiinnosta?
- ...
Uusi luomus kirjoitti:
Miksi ei kiinnosta?
Ikuisuus mitä tahansa kuulostaa vastenmieliseltä. Yksikään taivaaseen uskova ei sitäpaitsi ole kyennyt mainostamaan taivastaan sellaisena että se minua kiinnostaisi.
- no juu ei
Uusi luomus kirjoitti:
Miksi ei kiinnosta?
ikuinen virrenveisuu sinun ja kaltaistesi vastenmielisessä seurassa on pahin helvetti minkä kykenen edes kuvittelemaan. Siksi ei tosiaankaan kiinnosta.
- aivot narikkaan
no juu ei kirjoitti:
ikuinen virrenveisuu sinun ja kaltaistesi vastenmielisessä seurassa on pahin helvetti minkä kykenen edes kuvittelemaan. Siksi ei tosiaankaan kiinnosta.
Olen kanssa aina sanonut että hirveä ajatus olis joutua taivaaseen kattelemaan uskisten riitelyä ja kuunnella veisuuta ja hihhulointia IKUISUUS. Sehän on yhtä helvettiä.
- Uusi luomus
aivot narikkaan kirjoitti:
Olen kanssa aina sanonut että hirveä ajatus olis joutua taivaaseen kattelemaan uskisten riitelyä ja kuunnella veisuuta ja hihhulointia IKUISUUS. Sehän on yhtä helvettiä.
Taivaassa vallitsee täydellisyys ja yksimielisyys, eli riitoja siellä ei pitäisi olla.
Jos jostain syystä ei halua kunnella veisuuta, niin uskon, että siellä on mahdollisuus tehdä muutakin. Jumala varmaankin luo kokoajan lisää ja uutta, että en uskoisi, että aika kävisi pitkäksi. - Uusi luomus
no juu ei kirjoitti:
No... taivas on niin iso paikka, että uskon minun seuraa pystyy halutessaan välttämään :)
Meillä on erilaisia musiikkimieltymyksiä ja uskon, että taivaassa on jokaiselle sopivaa musiikkia.
- 768
Tuhatvuotisesta valtakunnasta puhutaan Jesajan luvussa 11. ja ilmestyskirjan luvussa 20.
- mietis tota
Ei siellä mitään puhuta. Puhuvat käärmeet ja aasitkin ovat pelkkää satua.
- 768
mietis tota kirjoitti:
Ei siellä mitään puhuta. Puhuvat käärmeet ja aasitkin ovat pelkkää satua.
Onko satua myös 12. jae: Hän kohottaa merkkiviirin kansoille, hän korjaa talteen Israelista pois ajetut ja kokoaa yhteen Juudasta eri tahoille hajotetut maailman neljältä kulmalta.
Jeesus puhui Matteuksen evankeliumin 24. luvun 32, 33. jakeissa vertauksen viikunapuusta. - 10+4
768 kirjoitti:
Onko satua myös 12. jae: Hän kohottaa merkkiviirin kansoille, hän korjaa talteen Israelista pois ajetut ja kokoaa yhteen Juudasta eri tahoille hajotetut maailman neljältä kulmalta.
Jeesus puhui Matteuksen evankeliumin 24. luvun 32, 33. jakeissa vertauksen viikunapuusta.Enemmistö juutalaisista asuu muualla kuin israelissa.
- Uusi luomus
Tempauksen jälkeen alkaa vihan aika - tai se on jo käynnissä riippuen eri tulkinnoista. Tämän vihan ajan eli antikristuksen ajan jälkeen Jeesus tulee seurakunnan ja enkelien kanssa maan päälle, kukistaa antikristuksen ja perustaa tuhatvuotisen valtakunnan.
- turha odotella
"Jeesus tulee"
Voit olla täysin varma, että ei tule. - Uusi luomus
turha odotella kirjoitti:
"Jeesus tulee"
Voit olla täysin varma, että ei tule."Voit olla täysin varma, että ei tule."
Onko sinulla todisteita väitteellesi? - turha odotella
Uusi luomus kirjoitti:
"Voit olla täysin varma, että ei tule."
Onko sinulla todisteita väitteellesi?"Onko sinulla todisteita väitteellesi?"
On. Jeesusta ei ole, joten hän ei myöskään voi tulla.
Yritäs väittää tuo vääräksi.
Onneksi Joulupukki sentään tulee taas 24. joulukuuta
lahjakkaana jakamaan hyvää mieltä kilteille ihmisille.
Hihhulit eivät saa lahjoja, koska he eivät usko Joulupukkiin. - Uusi luomus
"Onko sinulla todisteita väitteellesi?"
On. Jeesusta ei ole, joten hän ei myöskään voi tulla.
Yritäs väittää tuo vääräksi.
Onneksi Joulupukki sentään tulee taas 24. joulukuuta
lahjakkaana jakamaan hyvää mieltä kilteille ihmisille.
Hihhulit eivät saa lahjoja, koska he eivät usko Joulupukkiin.Miten on sitten mahdollista, että Jumala puhuu ja se, mitä Hän puhuu käy toteen, jos Häntä ei ole olemassa?
- turha odotella
Uusi luomus kirjoitti:
Miten on sitten mahdollista, että Jumala puhuu ja se, mitä Hän puhuu käy toteen, jos Häntä ei ole olemassa?
Jos olet oikein rehellinen, myönnät asiallisesti itsekin, ettei yksikään jumala juttele yhtään mitään. Hiljaista on kuin puukristuksen puumunissa. Mikäli hän kaikesta huolimatta edelleen juttelee, on sinun syytä hakea apua psykiatrilta. Tai pyydä sitä jumalaasi luettelemaan huomisen eurojackpotin numerot ja kerro ne hyvissä ajoin. No niitä lienee turha odotella.
- Uusi luomus
Jos olet oikein rehellinen, myönnät asiallisesti itsekin, ettei yksikään jumala juttele yhtään mitään. Hiljaista on kuin puukristuksen puumunissa. Mikäli hän kaikesta huolimatta edelleen juttelee, on sinun syytä hakea apua psykiatrilta. Tai pyydä sitä jumalaasi luettelemaan huomisen eurojackpotin numerot ja kerro ne hyvissä ajoin. No niitä lienee turha odotella.
Totta, jumalat eivät puhu :). Poikkeus on elävä Jumala. Hän puhuu omilleen. Hän voi puhua myös ei-uskoville.
Kerrompa yhden esimerkin. Tämä on tosi, en ole varma, muistanko kaikin osin oikein. Eräs mies, joka on asunut Israelissa, istui puutarhassaan puun alla. Jumala kehotti lähtemään välittömästi puun alta pois. Mies totteli ja juuri, kun hän oli ehtinyt puun alta pois, iski salama puuhun ja puu kaatui siihen kohtaa, jossa hän oli aikaisemmin istunut.
Itsekin olen kuullut Jumalan puhetta ja se on toteutunut, mitä Hän on puhunut. Olen myös saanut profetian sanoja henkilöltä, joka ei ole tiennyt mitään elämästäni ja ne ovat olleet juuri oikeat sanat ja oikea apu siihen elämän tilanteeseen.
- mopo..meni
Antikristus
- samajätkä/nainen
seuraajat.. oli oikea sana..
- kretarded
>>Kuulostaa aika jehovalaiselta. Jokainenhan heistäkin uskoo että kuuluu siihen vähän yli sadan tuhannen porukkaan, joka hallitsee maailmaa.
Oletetaan, että jeesus tulisi nyt maanpäälle, niin tuntisivatko kristityt häntä omakseen, ja tuntisko jeesus kristinuskoa omakseen
Juutalaisetkaan ei tunteneet häntä omakseen, sillä hän ei ollut sellainen kuin pöivat kuvitelleet
Samoin kävisi kristityille, johtuen siitä, että ovat poikenneet niin kauas jeesuksen todellisesta opetuksesta.
Näinollen kristinusko on se antikristus jonka jeesus ennusti tulevan pian hänen jälkeensä
Historia osoittaa, että elämme antikristuksen aikaa jossa paha hallitsee hyvän nimissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1412573Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164