nyt kun kyseinen klassikko tv-sarja 60-luvulta on vihdoin julkaistu dvd;nä ja vieläpä SUOMI-tekstein 8 dvd;n pakettina hintaan n.99.90,- niin ainakin meikäläinen tulee VARMASTI ostaneeksi kyseisen tuotteen. näin star trekkiä viimeksi joskus 80-luvun puolivälissä tv:stä ja tuntuu, että on ostamisen arvoinen...entä SINUSTA ?!?
STAR TREK - the original series- season 1
5
735
Vastaukset
- Jere
Itse katselin muksuna 80-luvulla aika säännöllisesti sarjaa ja nythän se tuli alusta loppuun eli kaikki vuosikymmenet alkuperäisestä sarjasta subilla, pyörien ikuisuuden. Alussa sitä seurailin aika säännöllisesti siinäkin mutta sitten alkoi vähän harventua.
Hyvä klassikkosarja kokonaisuutena mutta varsinkin loppuvaiheessa sortui jo niin totaaliseen toistoon jokaisen jakson ollessa aivan samanlainen että ehkä 1jakso kuukaudessa tuli katsottua. Alukseen tulee aina milloin mikäkin hankaluuksia aiheuttava ötökkä tai otus (yleensä ihmisen hahmossa) ja sitten taas tunti häädetään pois. Vähän mielikuvituksettomaksi meni jo. - vituttaa
Oisin muuten ottanu kaikki nauhalle...
Jotta ironia olisi kaunista, niin näin vikan jakson kesällä ihan vahingossa kun olin kyläilemässä sub-taloudessa...
Ja koskapa olen kurkkuani myöten täynnä tuota digisoopaa niin ei ole tullut hommattua DVDtä tai laajakuvatöllöä... - oisku
ostettua kyseinen star trek boxi filmifriikkistä.
äänetkin ovat jopa 5.1 vaikka sarja lähes 40-vuotta vanha. kokonaiskestoa boxilla n.24 tuntia
siinä sitä riittää katsottavaa. jos en pidäkkään näkemästäni, niin laitan sitten myyntiin huuto.nettiin... - Olio
Mistä tota saa suomitekstein?
- oisku
www.filmifriikki.fi / www.dvdon.com tai ehkä jopa huuto.net:istä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998