Pelastuminen taivaaseen kiinnostaa harvoja

Hauskaa väkeä?

Jeesuksen tunnustajana, taivaan tien matkalaisena, on hyvin turhauttavaa katsella näitä viestejä joissa toistuu päivittän pelastuksen kannalta yhdentekevät asiat.
Kuka saa mitäkin tehdä, ja keneltä on kielletty se taikka tämä esine, vaate tmv. päästäkseen taivaaseen.

Ymmärrän että me kristityt olemme kiinnostuneita hyvin monenlaisista asioista tässä maailmassa, niin tulee ollakin koska täällä maan päällä on pärjättävä tämä aika, elätettävä itsensä ja lapsensa ja mielellään vielä maksettava veronsakin, kuka sellaiseen on kykenevä tulojensa puolesta. Jokaisessa ostoksessa viimeistään maksaa neljänneksen veroina kuitenkin.

Kun asiaa mietitään tarkemmin, niin emmehän me ole tämän ajallisen menestyksemme vuoksi lestadiolaisia, helluntailaisia, luterilaisia, katolilaisia,
ortodokseja, tai mitä usontokuntaa kukin nyt sattuu edustamaankin.

Kun lukee jumalattomien pykäämiä viestejä, niin heidän stereotypiansa uskovista ovat äärimmäisen ala-arvoisia ja halveksivia. Aivan kuin uskovat ihmiset olisivat sammakonkutua pienessä kuralätäkössä. Kuinka tällä tavoin lähimmäisiinsä suhtautuvat ihmiset voivat kuvitella, että heidän kanssaan voisi keskustella mistään asioista?

Sitten kun heitä sitten vetäisee sanan miekalla kahta puolen korvia, niin että korvat tulevat punaisiksi, - kuten pitääkin tällaisissa tapauksissa tehdä -, niin mikä valtava poru siitä alkaakaan: "Tuollaisia ovat uskovaiset katsokaa nyt kaikki, johan minä sanoin!!"

Jumalattomilla jotka eivät ole kiinnostuneet pelastuksen tiestä, eivätkä iankaikkisesta elämästä, ei ole mitään asiaa näille uskovien palstoille.

Heidän toimintansa arkoitus on ainoastaan tehdä uskoville kiusaa, pilkata, häväistä, ylenkatsoa, mustamaalata uskovia jonkun uskostaan luopuneiden henkilöiden tekemien rikosten perusteella, jne.

Kun heille muistuttaa asiallisesti siitä että he ovat väärällä palstalla, ja heidän pitäisi mennä sellaisille palstoille joilla keskustellaan heitä kiinnostavista asioista, niin he suuttuvat. Näin he itse todistavat omilla kirjoituksillaan, että heidän tehtävänsä on tuottaa uskoville kaikenlaista pahaa, niin paljon kun elämänsä aikana ehtivät, eikä sitä toimintaa saa millään tavoin häiritä.

7

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus on Herra

Kristittyjen tehtävänä on kertoa Jeesuksesta kaikille niille, joilla on halu tulla soviteuiksi Jumalan ja lähimmäistensä kanssa ja päästä taivaaseen.

Kuten nähdää, ristiriita uskovien ja jumalattomien motiiveilla ja toiminnoilla on sovittamattoman suuri. Kun palstalle kirjoittaisivat ainoastaan ne henkilöt joilla on meidän uskovien kansdsa yhtenevät pyrkimykset, tulla sovitetuiksi Jumalan ja lähimmäistensä kanssa, niin tästä tulisi todella mahtava palsta, koko maailman laajuinen tehtäväkenttä.

Vihollinen on tarkkaan tietoinen tehtävistään ja ihmiseen verrettuna ylivoimaisen viisas olento, siksi se panee myös uskovat taistelemaan, ensiksikin itsensä kanssa omassa sisäisessä ristiriitaisessa maailmassaan ja sitten vielä keskekenään, - olemattomista asioista.

Kahta tietä ei ole, on vain yksi tie, hän on Jeesus. Hän kutsuu jokaista tulemaan hänen luokseen. Vaikka kuinka paljon perustettaisiin eri nimisiä seurakuntia jotka omasta mielestään ovat ainoa oikea kristuksen seurakunta, niin se ei muuta sitä tosiasiaa, että toista tietä ei ole eikä tule. Jeesus on tie, ja jokaisen yksilön, samoin kun yksilöiden muodostaman yhteisönkin eli seurakunnan, on kumarrettava YKSIN KRISTUSTA.

Ikävä kyllä monen kaikkia muita seurakuntia oikeassa olevamman seurakunnan on käynyt niin, että on alettu palvoa yhteisöä, ja Kristus jonka pitäisi olla yhteisön ainoa Herra ja käyttövoima, on heitetty nurkkaan kävelykepiksi, jota kohotellaan viimeisessä hädässä, kun kahtaalle ontuva meinaa lopullisesti menettää uskon omaan kelvolliseen kilvoitukseensa.

• kuormitatko itseäsi

Luuk. 18:9-14

Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:

"Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani. Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'

Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'

Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."

Matt. 11:25-30

Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

*) Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.

Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.

*) Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

• "Kun palstalle kirjoittaisivat ainoastaan ne henkilöt joilla on meidän uskovien kansdsa yhtenevät pyrkimykset, tulla sovitetuiksi Jumalan ja lähimmäistensä kanssa, niin tästä tulisi todella mahtava palsta, koko maailman laajuinen tehtäväkenttä."

Olet jo aiemminkin kertonut, millaisen etnisen puhdistuksen haluaisit palstalla tehdä ja miksi; näet tämän erinomaisena julistuspaikkana ja foorumina evankeliumin levittämiselle.

Valitettavasti olet ymmärtänyt palstan tehtävän täysin väärin. Jos pyrit tekemään tämän evankeliumin julistuspaikaksi ja ajamaan muut täältä pois, tilanne on vähän sama kuin menisit elokuvateatteriin ja kesken sen esityksen alkaisit komentelemaan ihmisiä jotka ovat tulleet elokuvaa katsomaan, ja laittaisit oman filmisi pyörimään.

Sinä et omista etkä hallinnoi tätä palstaa - etkä sen puoleen muutakaan palstaa sikäli kuin tiedän - etkä uudelleenmäärittele sen tarkoitusta. Eikö tämä lopultakaan uppoa kalloosi?

• Vain Jeesus riittää

Etnisellä puhdistuksella, sen kummemin kun millään ajamisellakaan ei ole mitään tekemistä palstan palauttamiseen alkuperäiseen tarkoitukseensa. Suomi24.fi:llä on useita palstoja erilaisista aiheista keskustelemiseen, varmaan teille luopiohellareillekin löytyy palsta jossa kadotukseen matkaavat voivat vaihtaa täynnä valhetta olevia ajatuksiaan.

Tämä palsta ei ole sinun tarkoituksiisi sopiva. Syyn selvitin avauksessani.

• Vain Jeesus riittää kirjoitti:

Etnisellä puhdistuksella, sen kummemin kun millään ajamisellakaan ei ole mitään tekemistä palstan palauttamiseen alkuperäiseen tarkoitukseensa. Suomi24.fi:llä on useita palstoja erilaisista aiheista keskustelemiseen, varmaan teille luopiohellareillekin löytyy palsta jossa kadotukseen matkaavat voivat vaihtaa täynnä valhetta olevia ajatuksiaan.

Tämä palsta ei ole sinun tarkoituksiisi sopiva. Syyn selvitin avauksessani.

"Etnisellä puhdistuksella, sen kummemin kun millään ajamisellakaan ei ole mitään tekemistä palstan palauttamiseen alkuperäiseen tarkoitukseensa."

Alkuperäiseen tarkoitukseensa? Alkuperäinen tarkoitus EI ole evankeliumin ja Jeesuksen suurenmoisen pelastustyön julistaminen, ei tiestä ja matkustamisesta puhuminen

vaan

lestadiolaisuudesta keskusteleminen.

Et nähtävästi ymmärrä eroa näiden asioiden välillä. Tämä palsta ei ole sinun tarkoituksiisi sopiva. Syyn olen selittänyt eräitä kertoja.

• su***

Ei kenelläkää uskovaisuuden ulkopuolisilla ole halu pilkata ja väheksyä uskoa Jumaalaan. Mutta se, että kun Jumalaa käytetään lyömäaseena heidän ulkopuolisilleen. Kiedoudutaan itsensä kanssa sellaiseen autuuden solmuun, että ei tajuta mitään muuta kuin oma uskossaan rapyttely, ja ulkopuolisten paha haju.

Mitä tulee tämän yhden uskofanaaatikon lauseeseen, että kahta tietä ei ole. Ei todellakaan ole. Kun kerran kaikki maanpääliset täällä eläneet ja me vielä elävät tulemme viimeiselle portille, ei ole kuin yksi tie. Se on iäisyys kaikilla. Mutta siten makaamme siellä kuten olemme pedanneet. Minä aijon maata mukavasti.

• älä viisastele SU

Jumalaan uskomisella ei pelastu pirukaan, ja pahinkin ateisti uskoo Jumalaan. Ateismi on vain kömpelö yritys torjua tietoisuus Luojasta.

Jos ihminen olisi oikeasti ateisti, niin hän jättäisi puheet Jumalasta ihan omaan arvoonsa. Jumalaa vastustavaa tiedettä, sen opettasmista kouluissa ja alan kirjallisuutta ei olisi olemassakaan.

Suurimmalla osalla Jumalana jota palvotaan, on hän itse. Vain 10% ihmiskunnasta on uudestisyntyneitä kristittyjä joille Jumalan elävä Sana (Jeesus Kristus) on kaikki kaikessa. He ovat pesseet vaatteensa Karitsan veressä, ja vain he pelastuvat.

Ihmiset karttavat Jumalaa, koska he joutuisivat luopumaan omasta asemastaan kaikkitietävänä kaikkivaltiaana Jumalana. He joutuisivat luopumaan kaikesta omastaan, ja menemään ahtaasta portista sisälle.

Matt. 7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
        Matt. 7:14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      610
      2514
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      414
      2001
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1900
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1506
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1478
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      66
      1412
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      124
      1223
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      1020
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      968
    10. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      18
      912
    Aihe