Joillakin on tapana rekisteröidä nicci ja laittaa jokin aloitusteksti. Rekatulla nicillä vastaukset ovat asiallisia. Epämielyttävään vastataan sitten puskasta kertakäyttönicillä, hyvinkin hävyttömästi.
Helsingissä takavuosina pyöri uskonnollisissa piireissä mies, kenellä oli viitta. Viitassa luki, älkää koskeko Herran voideltuun. Tätä keinoa käytetään kun halutaan torjua arvostelu. Herkimmät voivat oikeasti luulla Herran voidelluksi. Samaa konstia käyttävät jotkut kirjoittajat. Ei saa arvioida kun hänessä on Henki.
Jumalan Henki ei koskaan herjaa, eikä hauku rumasti. Lihallinen ja synnissä elävä uskova taas tekee niin.
Kaikki mikä kiiltää ei ole kultaa
Malmin poika
3
98
Vastaukset
- viittamäki
Sitten joku kehtasi mainostaa henkeään lähettämällä kielilläpuhumisnäytteensä joka osoittautui siansaksaksi.
Ainakin eenokin "viitta" tahdotaan poistaa hänen yltään ettei kukaan uskoisi profeettaan. Helluntaiuskovilla tuntuu olevan varma tieto siitä, ketkä ovat "Herran voideltuja". Minua helluntailaiset yrittivät pelotella sillä miten minulle käy, kun arvostelin kerran kovaäänistä "Herranvoideltua".
- kertakäyttönicci
Ei kultaa vaan Jumala.
http://www.ebay.com/bhp/jesus-gold-coin
US $151.20
Buy It Now
Halvalla menee Jumala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3151594Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361551Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281529Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2441112- 73973
- 58944
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60725- 47716
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25669- 118644