emättimen täyttö

hannele

Opin tämän konstin ulkomailla asuessani yhdeltä Kanaadalaiselta nais sexologilta.
Sain häneltä terapiaa kylmyyteeni ja hän neuvoi niin sanotun passiivisen masturboinnin, tapahtuu nukkuessasi.
Resepti:
Tarvitset kuoritun sopivan paksuisen puutarha tai avomaa kurkun, ennen nukkumaan menoa illalla työnnä puhdas kurkku emättimeesi ihan pohjaan asti.
Laske ulos noin 1-2 senttiä ja merkitse kohta pikku häpy huulien tasolle painamalla kurkkua peukalon kynnellä.
Ota kurkku ulos, leikkaa veitsellä merkatusta kohdasta poikki.
Kun olet harjannut hampaat käynyt jo ilta pisulla jne ja juuri ennen nukkumaan menoa laita jalkaasi piukat ja tukevat housuliivit (mutta ei epämukavat jotka kiristää vyöteröltä)
ennen kuin vedät liivit ylös asti työnnä lämpimässä vedessä esi lämmitetty kuorittu puhdas kurkku takaisin emättimeen.
Nyt vot vetää liivit ylös, liivin haarapalan pitäisi pitää kurkku tukevasti paikoillaan sisälläsi,
joskus terveys side auttaa haarapalan tukevuutta.
Jos pikku housusi ovat hyvin tukevat et tarvitse housu liiviä.
voit koteilla nousemalla seisomaan, jos kurkku putoaa ulos housut eivät ole riittävän tukevat.
Mene makuulle nukkumaan.
Kurkku täyttää koko emättimen pohjalta ulos asti ja häpy huulten ulkopuolella kurkku koskettaa ja on tuettu haarapala vasten.
Pitäisi olla mukava ja "täyteläinen" olo.
(Jos sattuu niin kurkku on leikattu liian pitkäksi tai se on paksumpi kun sinulle sopii.
Jos kurkku vaan pulahtaa emättimen sisään eikä tunnu sen kummemmalta se oli liian lyhyeksi leikattu.)
On hyvin todennäköistä että unessasi tulet näkemään erootisia ja mielihyvää tuottavia unia jotka saattavat johtaa orgasmiin unessa tai unesta herättyäsi.
Toimii eri naisille eri tavoin kuukauden ajasta riippuen, itselleni se on paras juuri kuukautisten alussa ja myös vähentää minulle ainakin kuukautis kipuja jostakin syystä.

Kurkun voi myös korvata muulla sopivan kokoisella vihanneksella tai hedelmällä.
Varoitus vielä lenkkimakkaran käytöstä, niissä on runsaasti säilöntä aineita mm sodium nitrattia
joka saattaa vakavastikin ärsyttää emättimen herkkää limakalvoa, jos pidät lenkkimakkarasta
niin käytä sitä vain kondomin kanssa.
Useimmat kaupalliset dildot, sauvat jne ovat tarkoitukseen väärän mittaisia ja muotoisia.
Ja muistathan suosia Suomalaisia luomu vihanneksia :)
Kauniita unia.

11

11663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

      jessus sentään.
      Mulle riittää kelpo dildo enkä tarvitse kurkkuja sisääni yön ajaksi.
      Sairasta.

      • nipottajaneiti

        ...tekemään mitä haluat, ja anna toisten rauhassa nauttia siitä, mikä heille toimii.

        Mikä HELVETTI se on, että kaikki mitä a) itse ei ole tehnyt, b) itse ei ole tullut ajatelleeksi, c) itse ei ole kehdannut yrittää, on joidenkin mielestä perverssiä.

        Kasvakaa isoiksi. Antakaa muiden aikuisten ihmisten olla.


      • Kyntömies
        nipottajaneiti kirjoitti:

        ...tekemään mitä haluat, ja anna toisten rauhassa nauttia siitä, mikä heille toimii.

        Mikä HELVETTI se on, että kaikki mitä a) itse ei ole tehnyt, b) itse ei ole tullut ajatelleeksi, c) itse ei ole kehdannut yrittää, on joidenkin mielestä perverssiä.

        Kasvakaa isoiksi. Antakaa muiden aikuisten ihmisten olla.

        Ovela temppu tuo kurkkujuttu.

        Meidän miestenhän ei pitäsi kuulemma olla naisille kateellisia, mutta tuon 'täyteläisen olon' haluaisin kyllä kokea. Naisen vekotin tarjoaa muutenkin paremmat mahdollisuudet tuollaiseen huomaamattomaan ja pitkäkestoiseen nautintoon.

        Harmin paikka!


        Ja mitä tulee tuohon maailman jäsentämiseeen negaatioden kautta (kaikki ajatukset sisältävät kieltosanan),niin noinhan se juuri menee: kun ei tunneta omaa itseään niin syyllistetään muut ja kielletään varmuuden vuoksi itseltä kaikki uusi.

        Täällä miesten puolella on paljon samaa vikaa, siitä sitten seuraa kaikki homofobiat ja mustat bemarit.

        Mutta muistakaa nauttia!

        -Kyntömies-


    • neiti-X

      Vaikka kaikkea on tullut kokeiltua, niin kurkku pimpsaan yön ajaksi on vielä jäänyt...
      Kokemusta kylläkin on sauvasta, sekä suurehkosta pepputapista. Jellysauvani on myös melko paksu ja pituus jotain 18 cm. Sen olen useasti laittanut kondomiin, ja sitten vaan illalla pimpsaan. Menee sulkijalihaksen taakse, ja on pysynyt aamuunkin asti paikoillaan. Tietysti uni on rauhatonta, ja orkkujakin tulee yön aikana.

    • Teko-ohjeet

      Pimpukan teko-ohjeet
      Kirjoittanut: Ohjeistaja, 30.8.2004 klo 15.51

      Hei vaakkinan tekijä.

      Osa 1.

      OHJEISTUS

      Totitsesti näppärän oman pillun saat askarteltua tuoreista kaalinlehtisistä.

      1. etsi kaupasta tai takapihan omenatarhasta tuoreet kaalit, mitkä ovat jo kuivanneet.

      2. hivele anturoiden alle suolaa ja katkaise ne noin metri alapuolelta.

      3. lajittele lehdykkeet suuruus ja väri järjestykseen.

      4. ryöppää lehdet maitojauheessa.

      5. ylikiehunut maito painellaan hellan reunoista ryöppäyksen aloittamiseksi.

      6. taita repeytyneet kaalinlehdet pystysuuntaan
      akselinsa ympäri.

      7. hyvin tuuletetut lehdet sidotaan nopein kiskaisuin tötterön muotoon.

      8. kuivaa myös nämä lehdet juoksevan veden alla aivan kuiviksi.

      9. silitä jäähtyneellä raudalla kuuma eteiskerros.

      10. testaa suppilon väjyys purkamalla paketti.




      Osa 2.

      Hei pimsan tekijä. Tässä oivat ja selkeät ohjeet vaakkinan tekoon, ole hyvä.

      Hyvän pimpukan voi tehdä näppärästi vanhoista kanamunakoteloista. Itse tein sellaisen kansalaisopiston veistoluokalla.

      OHJEISTUS 1

      Teko-ohjeet:
      1. hanki neljä koteloa, munat eivä saa olla kaupassa.

      2. huuhdo kennoston piripinta saippuaveden kuohukerroksessa.

      3. liima ensin kaksipuolinen teippi, varoen nukkaa.

      4. kostuta saamasi naru pitkäski, ennen kietaisua.

      5. muista liimat sivutuotteena kennoston mukana tullut velve -tarroitus.

      6. laita pois pakkasesta, kun olet ottanut sen sieltä pois.

      7. käännä kennosto ylösaolaisen, huomoiden päällimäisyys.

      8. ravistele tarroituksen jättämä ura ohraryynijauhoissa yön yli.

      9. rullaa lopulliseen kireyteen, muokaten voljakeittimessä.

      10. sitten vain käyttöön ja orgasmeja laskemaan.

      Minulla on muitakin ohjeita, joita sain veistoluokan ohjaajalta.

      Osa 3

      OHJEISTUS 2

      Hei taas kaikki pimpukan näprääjät.
      Anna tässä toisenki ohjeen, miten teet itse itsellesi pillun.

      Opin tämän työväenopisto veistoluokan maisterilta.

      1. ota ensi koverrettu tyhjä hedelmärasia missä on vielä raaka-aineet.

      2. vatvo tyhennetty laakataso erittäin nopein vedoin puhtaan sileäksi, varo taas toista puolta.

      3. lämmitä irronnut kroteiini hyvin kuumassa vedessä, mikä on jäähtynyt.

      4. merkkaa kynällä kumpaisellekin puolelle merkki,
      jolloin tiedät kumpi on yläpuoli. Käytä identtistä merkintätapaa kumpaanki sivustoon.

      5. liimaa laakatasoinen vesielementti liimattuun tauspahviin, käytä kuivunutta vesiohenneliimaa.

      6. kun palaset ovat irronneeet, ennen poistamista laske palaset, niitä pitäisi olla yksi, kummallekin sivustalle pareittain.

      7. nyt kun olet saanut kotelon väräjättyä, laita se pakastimeen viideksikymmeneksi minuutiksi.

      8. ota nyt pois pakastimesta alle kolmenkymmenen viiveen jälkeen.

      9. nuhjoita lämmennyt pinta erikseen.

      10. kuivaa huolellisesti kuivannut pinta ja
      kastele se hyvin kuivaksi.

      No niin, tämä helpohko tapa tehdä oma pimpukka on
      yksi vaikeimmista, joten taas vaan naattimaan. Ota myös kädet ennen mukaan.

      Hei taas.

    • manki

      voisinko kokeilla tuota kuoritulla banaanilla ja persereikään.

      • Anonyymi

        Oli kyllä menny pillut ja perseet sekasin,koska takapuolessa on sulkijalihas,ei pimpsassa mitään sellaista ole,siellä ON iha nerilaiset lihakset!


    • Anonyymi

      PURJOA PERKELE

    • Iltayöllä kokeilin tätä. Ei tullut mitään! Tuntui liian että olisi voinut nukahtaa. Keskityin mutta ei vain onnistunut. Orgasmin kyllä sain.
      Nyt aamulla keksin, että kurkku olisi siellä kun teen reippaan aamulenkin. Ei onnistunut sekään. Sain pienen orgasmin jo heti ulos mentyäni.
      Poika huuteli juuri valittaen kun ei ole aamupala leivän päälle kurkkuviipaleita. Nolottaa!
      Nyt ongelmanani on 18cm pitkä kuorittu kurkku joka pitäisi jonnekin hävittää. Roskiin ei sitä nyt ainakaan voi heittää ettei pojat sitä näe.
      Kiitos kurkku ohjeesta kuitenkin!

      • Anonyymi

        Ja sitten pitää muistaa se hygienia!
        Mikään kurkku ta ilenkki ei ole tehty sellaisenaan työnnettäväksi limakalvoille,koskaan ei tiedetä mitä sopimattomia bakteereita siinä on!
        Tänäpäivänä saa kyllä erotiikkaliikkeistä vaikka millasia sauvoja ym että ne on sitten turvsallisia käyttääkkin,en suosittele kasviksia kuin lyhytaikaiseen käyttöön,koko yöksi en jättäis sisälle sellasia .


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe