Pyydän

Anteeksi

Että sait kiusattua minua näinkin kauan.

17

2270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrä

      miten voit ajatella, että olisin kiusannut sinua!?!?! Ikinä en sinua ole kiusannut!
      Kuinka voit edes kuvitella minusta sellaista rakas?
      :(

      • Minulla

        Hyvä mielikuvitus........


      • niin
        Minulla kirjoitti:

        Hyvä mielikuvitus........

        sinulla on hyvä mielikuvitus, mutta syytöksesi sattuvat todella paljon, sillä en ole kiusannut sinua ja tosissaan tykkään. En tajua enää mistä on kysymys, kaikki on muuttunut. Mutta minä en ikinä halunnut sinua kiusata, en milloinkaan.
        Kyllä saat minut itkemään, koska syytät minua aivan turhaan. No mitä väliä minun tunteillani on enää:(


      • Totta
        niin kirjoitti:

        sinulla on hyvä mielikuvitus, mutta syytöksesi sattuvat todella paljon, sillä en ole kiusannut sinua ja tosissaan tykkään. En tajua enää mistä on kysymys, kaikki on muuttunut. Mutta minä en ikinä halunnut sinua kiusata, en milloinkaan.
        Kyllä saat minut itkemään, koska syytät minua aivan turhaan. No mitä väliä minun tunteillani on enää:(

        Enpä taida vieläkää tietää? Kene kanssa olen tekemisissä? Ja alkaa tuntumaan, että en välitäkkään tietää.


      • muuttaa
        Totta kirjoitti:

        Enpä taida vieläkää tietää? Kene kanssa olen tekemisissä? Ja alkaa tuntumaan, että en välitäkkään tietää.

        kaiken, sillä minä luulin että sinä tosiaan tiesit kuka sua rakastaa! Luulin, että sinä suuntasit kirjoituksesi minulle, mutta näköjään minulle ei ole mitään kirjoitusta, ne on vain jollekin ja et tiedä kenelle. Auts, toi sattui, koska luulin, että rakastat ja ajattelet juuri minua:(


      • Sana
        muuttaa kirjoitti:

        kaiken, sillä minä luulin että sinä tosiaan tiesit kuka sua rakastaa! Luulin, että sinä suuntasit kirjoituksesi minulle, mutta näköjään minulle ei ole mitään kirjoitusta, ne on vain jollekin ja et tiedä kenelle. Auts, toi sattui, koska luulin, että rakastat ja ajattelet juuri minua:(

        Luulin! Oletko ise täysin varma kuka minä olen? Tää kirjoittelu Vaan välillä väsyttää. Pitää kait ottaa kirja käteen. Niin ja kiitos tuosta brofiloinnista, tuolla naapurissa.


      • sinäkin
        Sana kirjoitti:

        Luulin! Oletko ise täysin varma kuka minä olen? Tää kirjoittelu Vaan välillä väsyttää. Pitää kait ottaa kirja käteen. Niin ja kiitos tuosta brofiloinnista, tuolla naapurissa.

        Ehkä olet ajatellut jonkun kirjoituksen olevan sinulle, mikä ei oikeasti ole ollutkaan sinulle tarkoitettu ja sitten olet siitä pahoittanut mielesi?
        Sun kannattaisi keskustella sen ihmisen kanssa, keneltä oletat viestit olevan. En tiedä mitä profilointia tarkoitat, mutta näköjään jostakin päättelet, että tietyt viestit ovat juuri sinulle. Oletan, että menet ja tapaat ihmisen, jota ajattelet ja katsot mikä on tulos, jos asia todella merkitsee sinulle jotain ja jos olet kiinnostunut hänestä, ketä nyt sitten ikinä tarkoitatkin.


      • hmm.
        sinäkin kirjoitti:

        Ehkä olet ajatellut jonkun kirjoituksen olevan sinulle, mikä ei oikeasti ole ollutkaan sinulle tarkoitettu ja sitten olet siitä pahoittanut mielesi?
        Sun kannattaisi keskustella sen ihmisen kanssa, keneltä oletat viestit olevan. En tiedä mitä profilointia tarkoitat, mutta näköjään jostakin päättelet, että tietyt viestit ovat juuri sinulle. Oletan, että menet ja tapaat ihmisen, jota ajattelet ja katsot mikä on tulos, jos asia todella merkitsee sinulle jotain ja jos olet kiinnostunut hänestä, ketä nyt sitten ikinä tarkoitatkin.

        olisin voinut kirjoittaa saman stoorin..


      • totta
        hmm. kirjoitti:

        olisin voinut kirjoittaa saman stoorin..

        ja minä olisin voinut kirjoittaa kaiken mitä sinäkin tähän olet kirjoittanut. Aivan kaiken. Ensimmäisestä kirjoituksesta alkaen.


      • Mutta
        totta kirjoitti:

        ja minä olisin voinut kirjoittaa kaiken mitä sinäkin tähän olet kirjoittanut. Aivan kaiken. Ensimmäisestä kirjoituksesta alkaen.

        Sehän ei muuta asiaa miksikään!


      • muuta
        Mutta kirjoitti:

        Sehän ei muuta asiaa miksikään!

        ei, eikä mikään muutu ennen kuin tähän tulee ratkaisu, mutta se ratkaisu ei tule niin kuin toivoisimme ja haluaisimme toisen tekevän. Se tulee jotenkin muuten ja ehkä hyvinkin pian!
        Toivon, että hyvillä mielillä jaksaisit ajatella, että kyllä kaikki vielä järjestyy hyvin.


      • Tyhmä
        muuta kirjoitti:

        ei, eikä mikään muutu ennen kuin tähän tulee ratkaisu, mutta se ratkaisu ei tule niin kuin toivoisimme ja haluaisimme toisen tekevän. Se tulee jotenkin muuten ja ehkä hyvinkin pian!
        Toivon, että hyvillä mielillä jaksaisit ajatella, että kyllä kaikki vielä järjestyy hyvin.

        Jos vielä selität yhtään, niin minä räjähdän. Ratkaisu on puhelimen päässä. Jos se on niin vaikeaa. Anna olla. En minä pure. Nielaisen kokonaisena.


      • sanat
        Tyhmä kirjoitti:

        Jos vielä selität yhtään, niin minä räjähdän. Ratkaisu on puhelimen päässä. Jos se on niin vaikeaa. Anna olla. En minä pure. Nielaisen kokonaisena.

        SOITA ITSE, SULLA ON MUN NUMERO!


      • Sorry
        sanat kirjoitti:

        SOITA ITSE, SULLA ON MUN NUMERO!

        Ole samassa ihmisessä.


      • olla
        Sorry kirjoitti:

        Ole samassa ihmisessä.

        mutta eti hänen numero ja soita hänelle! Sitten loppuu se odottelu, että hän soittaisi sinulle. Soita itse ensin, jos noin kauheasti odotat häneltä soittoa tai tekstiviestiä Tee se itse ensin:) Tietääkö hän että odotat häneltä soittoa??


      • Olet
        hmm. kirjoitti:

        olisin voinut kirjoittaa saman stoorin..

        Ihminen jota tarkoitan. Vaikka olet aika "sanaseppo" Sillä ei ole mitään merkitystä minulle. Haluan sielun sydämen ja ehkä myös sen peniksen, se jää nähtäväksi. Minulla on itselläni niin paljon vastaavia tapauksia selkäni takana. Vaikka itse olenkin vain... Nämä asiat eivät hetkauta pätkääkään. Jos olisit kuunnellut (vaikka puhelin) niin tietäisit mitä tarkoitan. Mutta tämä leikkiminen on aika raskasta henkisesti. Eli minä luovutan. Mikään pelle en ole. Enkä aio olla.


    • olet?

      oletko nainen vai mies?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe