Pyydän

Anteeksi

Että sait kiusattua minua näinkin kauan.

17

2199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrä

miten voit ajatella, että olisin kiusannut sinua!?!?! Ikinä en sinua ole kiusannut!
      Kuinka voit edes kuvitella minusta sellaista rakas?
      :(

• Minulla

Hyvä mielikuvitus........

• niin
        Minulla kirjoitti:

Hyvä mielikuvitus........

sinulla on hyvä mielikuvitus, mutta syytöksesi sattuvat todella paljon, sillä en ole kiusannut sinua ja tosissaan tykkään. En tajua enää mistä on kysymys, kaikki on muuttunut. Mutta minä en ikinä halunnut sinua kiusata, en milloinkaan.
        Kyllä saat minut itkemään, koska syytät minua aivan turhaan. No mitä väliä minun tunteillani on enää:(

• Totta
        niin kirjoitti:

sinulla on hyvä mielikuvitus, mutta syytöksesi sattuvat todella paljon, sillä en ole kiusannut sinua ja tosissaan tykkään. En tajua enää mistä on kysymys, kaikki on muuttunut. Mutta minä en ikinä halunnut sinua kiusata, en milloinkaan.
        Kyllä saat minut itkemään, koska syytät minua aivan turhaan. No mitä väliä minun tunteillani on enää:(

Enpä taida vieläkää tietää? Kene kanssa olen tekemisissä? Ja alkaa tuntumaan, että en välitäkkään tietää.

• muuttaa
        Totta kirjoitti:

Enpä taida vieläkää tietää? Kene kanssa olen tekemisissä? Ja alkaa tuntumaan, että en välitäkkään tietää.

kaiken, sillä minä luulin että sinä tosiaan tiesit kuka sua rakastaa! Luulin, että sinä suuntasit kirjoituksesi minulle, mutta näköjään minulle ei ole mitään kirjoitusta, ne on vain jollekin ja et tiedä kenelle. Auts, toi sattui, koska luulin, että rakastat ja ajattelet juuri minua:(

• Sana
        muuttaa kirjoitti:

kaiken, sillä minä luulin että sinä tosiaan tiesit kuka sua rakastaa! Luulin, että sinä suuntasit kirjoituksesi minulle, mutta näköjään minulle ei ole mitään kirjoitusta, ne on vain jollekin ja et tiedä kenelle. Auts, toi sattui, koska luulin, että rakastat ja ajattelet juuri minua:(

Luulin! Oletko ise täysin varma kuka minä olen? Tää kirjoittelu Vaan välillä väsyttää. Pitää kait ottaa kirja käteen. Niin ja kiitos tuosta brofiloinnista, tuolla naapurissa.

• sinäkin
        Sana kirjoitti:

Luulin! Oletko ise täysin varma kuka minä olen? Tää kirjoittelu Vaan välillä väsyttää. Pitää kait ottaa kirja käteen. Niin ja kiitos tuosta brofiloinnista, tuolla naapurissa.

Ehkä olet ajatellut jonkun kirjoituksen olevan sinulle, mikä ei oikeasti ole ollutkaan sinulle tarkoitettu ja sitten olet siitä pahoittanut mielesi?
        Sun kannattaisi keskustella sen ihmisen kanssa, keneltä oletat viestit olevan. En tiedä mitä profilointia tarkoitat, mutta näköjään jostakin päättelet, että tietyt viestit ovat juuri sinulle. Oletan, että menet ja tapaat ihmisen, jota ajattelet ja katsot mikä on tulos, jos asia todella merkitsee sinulle jotain ja jos olet kiinnostunut hänestä, ketä nyt sitten ikinä tarkoitatkin.

• hmm.
        sinäkin kirjoitti:

Ehkä olet ajatellut jonkun kirjoituksen olevan sinulle, mikä ei oikeasti ole ollutkaan sinulle tarkoitettu ja sitten olet siitä pahoittanut mielesi?
        Sun kannattaisi keskustella sen ihmisen kanssa, keneltä oletat viestit olevan. En tiedä mitä profilointia tarkoitat, mutta näköjään jostakin päättelet, että tietyt viestit ovat juuri sinulle. Oletan, että menet ja tapaat ihmisen, jota ajattelet ja katsot mikä on tulos, jos asia todella merkitsee sinulle jotain ja jos olet kiinnostunut hänestä, ketä nyt sitten ikinä tarkoitatkin.

olisin voinut kirjoittaa saman stoorin..

• totta
        hmm. kirjoitti:

ja minä olisin voinut kirjoittaa kaiken mitä sinäkin tähän olet kirjoittanut. Aivan kaiken. Ensimmäisestä kirjoituksesta alkaen.

• Mutta
        totta kirjoitti:

ja minä olisin voinut kirjoittaa kaiken mitä sinäkin tähän olet kirjoittanut. Aivan kaiken. Ensimmäisestä kirjoituksesta alkaen.

Sehän ei muuta asiaa miksikään!

• muuta
        Mutta kirjoitti:

Sehän ei muuta asiaa miksikään!

ei, eikä mikään muutu ennen kuin tähän tulee ratkaisu, mutta se ratkaisu ei tule niin kuin toivoisimme ja haluaisimme toisen tekevän. Se tulee jotenkin muuten ja ehkä hyvinkin pian!
        Toivon, että hyvillä mielillä jaksaisit ajatella, että kyllä kaikki vielä järjestyy hyvin.

• Tyhmä
        muuta kirjoitti:

ei, eikä mikään muutu ennen kuin tähän tulee ratkaisu, mutta se ratkaisu ei tule niin kuin toivoisimme ja haluaisimme toisen tekevän. Se tulee jotenkin muuten ja ehkä hyvinkin pian!
        Toivon, että hyvillä mielillä jaksaisit ajatella, että kyllä kaikki vielä järjestyy hyvin.

Jos vielä selität yhtään, niin minä räjähdän. Ratkaisu on puhelimen päässä. Jos se on niin vaikeaa. Anna olla. En minä pure. Nielaisen kokonaisena.

• sanat
        Tyhmä kirjoitti:

Jos vielä selität yhtään, niin minä räjähdän. Ratkaisu on puhelimen päässä. Jos se on niin vaikeaa. Anna olla. En minä pure. Nielaisen kokonaisena.

SOITA ITSE, SULLA ON MUN NUMERO!

• Sorry
        sanat kirjoitti:

SOITA ITSE, SULLA ON MUN NUMERO!

Ole samassa ihmisessä.

• olla
        Sorry kirjoitti:

Ole samassa ihmisessä.

mutta eti hänen numero ja soita hänelle! Sitten loppuu se odottelu, että hän soittaisi sinulle. Soita itse ensin, jos noin kauheasti odotat häneltä soittoa tai tekstiviestiä Tee se itse ensin:) Tietääkö hän että odotat häneltä soittoa??

• Olet
        hmm. kirjoitti:

Ihminen jota tarkoitan. Vaikka olet aika "sanaseppo" Sillä ei ole mitään merkitystä minulle. Haluan sielun sydämen ja ehkä myös sen peniksen, se jää nähtäväksi. Minulla on itselläni niin paljon vastaavia tapauksia selkäni takana. Vaikka itse olenkin vain... Nämä asiat eivät hetkauta pätkääkään. Jos olisit kuunnellut (vaikka puhelin) niin tietäisit mitä tarkoitan. Mutta tämä leikkiminen on aika raskasta henkisesti. Eli minä luovutan. Mikään pelle en ole. Enkä aio olla.

• olet?

oletko nainen vai mies?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe