Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä mä voin tehdä?

Gilda-Jenniina

‎Isäni ovat vihanneet minua syntymästäni lähtien.Heitä on kuulemma kaksi tai kolme,sillä synnyin ‎kimppapanon jälkiseurauksena. Äitini kuoltua,kun olin vuoden vanha,isäni meni uusiin ‎naimisiin.Sain minua vihaavan isäni lisäksi nyt myös erittäin ilkeän äitipuolen,joka myös vihasi ‎minua koko sydämmestään,joten nyt vihaajia oli yhden sian siasta kaksi.Minulla on lisäksi yksi ‎vanhempi täysveli ja seitsemäntoista nuorempaa velipuolta,jotka opetettiin myös vihaamaan ‎minua täydestä sydämmestään,koska olen tyttö ja sukupuoleni takia olen heidän sairaan ‎ajattelutapansa takia vain ja ainoastaanhuonompi ihminen joka on heidän panopuunsa,.joten ‎elämäni heidän kanssaan oli minulle yhtä helvettiä.Isäni kuoltua äitipuoleni våitti perintöni jäävän ‎pesään,kunnes hän kuolee.Kun hän sitten kuoli oli yllätys minulle uskomaton,kun äitipuoleni oli ‎ilman mitään testamenttia laatinut hyvän ystävänsä varatuomarin kanssa paperin,jossa ‎mainitaan,että perintö jaetaan hänen rakkaitten 17 pojan kesken ja minut jätettiin täysin ‎perinnöttömäksi,vaikka kyseessä oli minun piolooginen isäni perntö myös.Sama oli toistunut ‎myös,kun vaarini veli.jolla ei ollut lapsia enempää kuin vai yhdeksän (9),niin oli kuollut.Olin ‎silloin alaikäinen, mutta tiesin kyllä että miehillä on housunpuntissa pili ja äitipuoleni ystävänsä ‎varatuomarin kanssa,väärensivät paperit,jotta äitipuoleni saisi minulle kuuluvan vaarini veljen ‎perinnön.siihen aikaan annoin pinppiä yhdelle metsurille ja sen kaverille, mutta sitten heiltä ‎loppuivat työt, eivätkä he enää voineet maksaa panoista. Paperit olivat niin ammattitaidolla ‎väärennettyt,mutta olihan äitipulellani hyvin lakia tunteva tuomari rikoskumppaninaan,joten ‎useille asinajajille näyttämäni paperit jälkeinpäin vain siihen,että asianajajat pystyivät ‎toteamaan,että on taitavasti väärennetyt paperit,sekä olla pahoillaan minuun kohdistuvasta ‎täydelisistä perintöjen kaappauksista.Joten lopuksi voin vain todeta,että nykypäivänä mikään ei ‎ole mahdotonta,jos on rikolliset aikeet.E auta nykyään vakka olisi kuinka veri sukullainen,jos ‎vastassa on sellaisia henkilöitä,jotka ajattelee,että laki on niin,kuin se luetaan,eikä sitä tarvitse ‎noudattaa.Olen sen kohteeksi itse niin monesti joutunut,kuten tässäkin käy ilmi. Onneksi olen ‎sentän tyttö ja minulla on pinppi. Jätkät makssa minule hyvin kun pääsee tyhjentää sinne ‎permalastit

1

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se kannattaa

      Mun mielestä sun kantsii soittaa Kansan Radioon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe