Näin yöllä kummituksen linnavuorella.

Muutan pois

Hirviön näköinen jättiläinen.

19

458

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairas yksilö

hakeudu pikimmiten jonnekin hoitoon!

• MITÄH !?

Saako Linnavuoressa nykyään LSD: täkin ?

• älkää peljätkö

Se oli vuorenhaltija.

• ainashki ykshi vielä

Näköään Koskibaarissa saa juomia vielä pöydän allekin...

• yötön yö

Bacardi saaraan sopivasti.

• HYI!

Jos kittaat sitä Bacardia Colan kanssa niin haista lasia joskus, äyh...

• Taatelin tallaaja

Voi voi sitä Linnavuoren sakkia pikkuukkoja nähdään ryyppyputkien välissä ja
      halpaa viinaa löytyy loputtomiin, kankkuskaljat Siwasta seuraavaa lastia odo-
      tellen sama tahti jatkuu sukupolvesta toiseen, lohduton paikka se Linnavuori.

• Iso se oli !

Eihän tämä hörhö pikku-ukkoa nähnyt!

• Muna cola muna

Niin, mikä meitä linnavuorlaisia oikein vaivaa? Miten ihminen saa edes tuollaista limaista käsidesiä alas kurkustaan? "Ihmiset laittavat suun pussin alle ja vetävät kahvasta" . Ei jumalauta! Kyllä sen nyt tajuaisi että tota johonkin colaan sekottaisi, mutta juoda nyt jumalauta sitä sellaisenaan...

Onkos täällä ihmisiä jotka ovat käsidesiä maistelleet? Onko hieno makuelämys? Kuinka äkkiä siitä sitten humaltuu?

• AAAAAAAHHHHHH!

On pelkästään hyvä, jos ihmiset osaavat putsata käsiensä lisäksi myös suunsa. Ei tule hammaspeikkoja, kun juo käsidesiä.

• Kerrostalot

Kävin äsken pesemässä hampaat. Reitti oli hirvee, vaikkaki vessa oli n. 5 metrin päässä D: Ensinnäkää en nähny mitää, ja pelkäsin koko ajan että mun jalka osuu koiraan vaikka olin melkein varma että se nukkuu toisessa huoneessa. SITTE...
      Avasin vessan oven. En nähny yhtään mitään. En kerenny laittaa valoja päälle ku huomasin että sinne nurkkaan sytty joku valo! Ei vittu oikeesti, luulin sekunnin murto-osan ajan että se on kummitus :D Sit hoksasin että se oliki patterin valo -.- Ku siihen aina välistä syttyy valo hetkeks. Ja nyt mulla on sellanen tunne et joku on mun selän takana... =(

• Lucifer666...

Ostimme 2008 remontoidun talon linnavuoresta ja parin viikon asumisen jälkeen kuulin ääniä (sahaamista, aivastelua ja naurua). Kaikki aina yöllä. Ystäväpariskuntamme tulivat yökylään muutamaa viikkoa myöhemmin ja myös hän kuuli sahaamisen. Miehemme eivät koskaan kuulleet mitään. Muutaman viikon merisuolaamisen ja rukouksen jälkeen äänet tuntuivat hävinneen. Joka kerta ystäväni nukkuu levottomasti ja näkee outoja unia vierashuoneessa, muttei enää kuule ääniä. Uskallan nyt myös itse nukkua tuossa huoneessa, aiemmin en suostunut.

• Raiskio

Missäpäin asutte. Jos Raiskiontiellä, niin voi olla Tuomiston vanha pappa, joka sahasi vintin tukipuita polttopuiksi 50-luvulla. Tai sitten veneenrakentaja Helin, joka sahasi rakentamassaan kojussa päiväkaudet. Ehkä joku niistä onnettomista, jotka kuolivat tapaturmaisesti tehtaan linnaa louhittaessa.

• Knicke bocker

Mihinkä se silmälasipäinen kumarteleva "päiväkummitus" on kadonnut Linnavuoren raitilta seisoi usein Siwan kulmilla kumarrellen ?

• Bigfoots

muutaman kuukauden kuluttua. Kävin talvisin silloin tällöin tarkistamassa koulun sisätilat. Olin tullut pihan poikki paksussa hangessa kahlaten. Päästyäni yläkerran saliin kuulin taas ulko-oven käyvän ja sitten raskaat askeleet porstuassa. Luulin kaverini tulleen mukaan kierrokselle, joten odottelin rauhassa kamareita silmäillen. Kun ketään ei näkynyt ja askeltenkin ääni oli loppunut, menin kuistille katsomaan. Ulkona oli vain yhdet jäljet hangessa.

• pirkkakoivu

Koko ajan jossain paukkuu, kolisee, tömisee. Koko ajan jossakin kuuluu koputtelua tai naputtelua, APUA! Aikaisemminkin on kummitellut, muttei todellakaan näin paljoa! Ennen se oli vaa muutama näpäytys ja siihen se jäikin, mut nyt jos ei pauku nii kuulen huokailuja! Sänky heiluu ja tunnen kylmävirran kasvoilla... Mitä teen? Olen tullut enemmän uskoon, lukenut kerubeista, serafeista, arkkienkeleistä, enkeleistä, suojelusenkeleistä... APUA! Mua pelottaa ihan sairaasti, haluisin nukkuu mut pelottaa, et joku murhaa mut kun nuku

• saapi..

moi haluisin kertoa että itekkin on tullut nähtyä ja koettua kaikkea kummaa mun serkun tykönä... vielä ku ne asu entisessä talossaan nukuin lattialla kunnes heräsin siihen kun luulin jonkun menneen tupakalle liesituulettimelle jossa serkun äidin oli tapana polttaa... ketään ei näkynyt mut liesituulettimeen oli valo jätetty päälle ja kuului ihan kuin se tuuletin olisi päällä... päätin nousta ylös ja mennä katsomaan että kuulenko omiani. Astelin keittiöön ja samassa ääni katosi sain viluväreitä ja iho meni kananlihalle sen jälkeen menin nukkumaan... serkun pikkuveli joka oli silloin ehkä jtn 5 pelasi yötä päivää melkein koko ajan jos se oli vain mahdollista, se oli aina hyvin kiukkunen jos joku meni käymään huoneessa kun se pelasi. Sen silmän aluset oli mustat ja kerran tajuttiin pistää itkuhälytin sinne huoneeseen eiköhän poika puhunut yksinään jtn se sopersi et "leikitäänkö?". Serkun isä puoli taas koki sen ihankuin joku olisi vetänyt sitä jalasta keskelläyötä sohvan alle tai sitten se ku se pelasi sen poikansa kans kenestä äskön puhuin niin se näki selvästi telkkarin ruudusta tytön ja pojan seisovan molemmillapuolilla sivua. Nyt ne asuu eri talossa nooh ei siinä mitää vikaa olekkaan vaan sieltäkin kuuluu ääniä istun yksin koneella ja odotin että täti tulisi poikien tarha haku reissulta... nooh yhtäkkiä kuulin äänen joka huusi mun nimeä se kuulosti ihan tonilta(nimi muutettu) joka on jtn 3 tai 4v. Sit poikaystävä tuli kuulin ku ovi aukes ja se huus mun nimeä se tuli rappuset ylös ja kysyin et joko toni tuli tarhasta? se vastas ei kuini? sitten kysyin timoa(se pelifriikki jost kerroin nimi muutettu) et onks se tullu tarhast se sano ei kuini? mä vaa menin hiljaseks ja sanoin et ei sit mitää... Erään iltan ku istuttii sit timo isosisko kans joka on mun serkku nii kattoos telkusta salkkareit valrjohälytin alko reistailee ketää ei liikkunu misää(niil o sisäl sellanen pieni varjohälytin) ei ees niitte koira se vaa makas sohvalla minä ja serkku katottii vähä pitkään se teki sitä samaa liiket koko aja et se sammu ja lähti pääl sammumisen ja pääl lähdö välillä oli aina pieni väli aika. Olo huone viileni ja molemmat oltii iha kanalihalla noustiin ylös kun serku mutsi tuli kotii lattia oli ihan jääkylmä sillo meijä oli tarkotus lähtee johki huoltiksel hengaamaa. Me mentii keittiöö ja kun käänsin pääni luulin nähneeni timon kyykyssä sellasen pienen eteisen nurkassa. Säikähdin ja kiljasin. Viime viikonloppuna mentii serkun kanssa nukkumaan juuri ku se oli saanu meikkipussi pysyy paikoillaa ja sillee kunno ettei se kaatus. No päästii huoneesee meni ehkä 15min ku kuulu et ihan kuin suihku olis tippunu tai jtn tippunu lavuaariin... Herätettiin mun täti olohuoneesta se joutu nousee hiljaa ylös ettei nuorin poika heräis se on nyt 2v täti pääs seisoo ni poika nous sohvalle istuu huutae et kato äiti mä meen tuolla! sit samatie se nukahti istuma asentoo serkku ei voinu uskoo mitä se kuuli... mentii keittiö vessaa kattoo mitä oli tapahtunu eiköhä meikit oli lennelly ympäri ämpäri vessaa. Täti siivos ne pois ja mentii takas nukkuu 2v serkku oli kääntyny jotenki ihmeellisesti istuma asennost makuu asentoo pää telkkarii päin vaiks se oli just istunu yläkerrastaki kuulu kauheet pauket iha ku joku olis hakannu

• älkää pelätkö

se on vaan putaantien kummajainen.......pööööööö

• PIMEeE

Linnavuoressa on tosi pimeetä nyt kun menet kauppaan metsään ja tulee usein pimeetä porukkaa.minua vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe