Jaa, kiva että tästäkin on alettu sitten näyttämään uutta ennen näkemätöntä tuotantokautta kolmen vuoden jälkeen sen kummemmin ilmoittamatta. Noh, vain yhdeksän jaksoa jäänyt välistä ja Areenastakaan ei näe kuin kuusi edellistä.
Kesärakkaus
19
1351
Vastaukset
- woohoo2
Multa löytyy koneelta kaikki, myös 3 ekaa, voin pistää linkit sulle tänne..
- yhdeksän sittenkin
Itse asiassa 15 ensimmäistä jäi välistä ja areenasta näki niistä kuusi. Eli yhdeksän tämän kauden ensimmäistä jaksoa kokonaan näkemättä...
- woohoo2
yhdeksän sittenkin kirjoitti:
Itse asiassa 15 ensimmäistä jäi välistä ja areenasta näki niistä kuusi. Eli yhdeksän tämän kauden ensimmäistä jaksoa kokonaan näkemättä...
Okei, anna sähköpostisi johon voin pistää jaksot.
- fouuuudre
Ai oliko tämä jo neljäs kausi? Sitten mulla on kyllä paljon jäänyt näkemättä...mistähän näkisi tuotantokaudet ykkösestä alkaen??? Eikö ollutkin pska loppu nyt vikassa jaksossa :( loppuiko koko sarja siihen nyt sitten????
- woohoo2
Vielä on viides kausikin olemassa. Ite en oo nähnyt kolmea viimeisintä jaksoa, koska on ollut kiirettä...
- loppui vai ei?
Eikö tää nyt ollut koko sarjan loppu? Vai onko olemassa vielä kausi jota ei ole Suomessa näytetty? Alex ei varmaan ole enää mukana? Vai vieläkö kerran herää kuolleista?
- lkjhf
Alex kuoli...meni hohto koko sarjasta, koska elin niin täysillä mukana alicen ja alexin rakkaustarinassa :/
- Foudrelover
Kesärakkautta on vaan 5 tuotantokautta eli koko sarja loppu siihen :( tosi surullinen loppu, Alex ei ois saanu kuolla!!! Paras sarja ikinä
- Foudrelover
Ja tämä oli siis 5 ja viimenen tuotantokaus mitä näytettiin :(
- VASTA NELJÄS!
Ei ollut. Tänään nähty oli neljännen kauden viimeinen jakso. Kuten sanottu, on siis tehty vielä viides kausi, josta ei ole tietoa tullaanko näyttämään Suomessa. Täältä katselemaan viidettä kautta ranskaksi: http://www.dailymotion.com/video/xjpvxx_foudre-s05e01-french-hdtv-xvid_shortfilms
- lkjhf
Mistähän näkisi kaikki tuotantokaudet ykkösestä alkaen??
- Vjfg
Saisko mistään edes englannin tekstityksellä? Ranskaa kun en osaa :/
- kesärakkaaus
Vooi mäkin haluisin nähdä niitä 4. kauden ekoja jaksoja mutten tiiä että mistä näkis =/
- woohoo2
Edelleenkin multa löytyy kaikki, voin lähettää jos annatte mailiosoitteitanne..
- jakoon ennemin...
woohoo2 kirjoitti:
Laita ennemmin jakoon johonkin ja linkit tänne.
- foudrefani
woohoo2 kirjoitti:
Mulle voi lähettää ykköskaudesta alkaen kaikki jaksot, kiitos! :) [email protected]
- woohoo2
jakoon ennemin... kirjoitti:
Laita ennemmin jakoon johonkin ja linkit tänne.
Ne on minulla Dropboxissa ja mieluummin lähettäisin linkin vain niille ketkä oikeesti haluu nähä ne 4. kauden 9 ekaa jaksoa, enkä koko maailmalle viitsisi jaella..
- woohoo2
foudrefani kirjoitti:
Mulle voi lähettää ykköskaudesta alkaen kaikki jaksot, kiitos! :) [email protected]
Siis multa löytyy vain kaikki 4. kauden jaksot, ei muita valitettavasti.
- foudreee
Mulle voi laitella ykköskaudesta alkaen kaikki jaksot, [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882