Tarvitsen 1200€ lainan - ei työtä

minä

Jäin Toukokuun lopulla työttömäksi. Siitä lähtien on kahden kuukauden vuokrat maksamatta. Tilanne on edennyt haastemiehelle, ja oikeudenkäyntikuluja on kertynyt 190€. Vuokravelkaa oli siis jotain 1760€. Elokuun vuokra erääntyy 2.8. (765€), jolloin olisin n. 2500€ velkaa. Sossu maksaa suurehkon osan pois, ja mulle jää hoidettavaksi n. 1200€.

Mistä voin saada tuollasen määrän lainaa? Mulla ei tällä hetkellä ole töitä.
Tilanne on tosi huono, ja tiedän sen. En tarvitse kuittailuja, mutta jos joku tietää, niin arvostaisin tietoa tässä tilanteessa.

18

1556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyisellään tulosi ei riitä vuokrasi maksuun. Miten samat tulot riittäisi tulevaisuudessa sekä vuokran, että 1200 euron lainan maksuun. Vastaan itse kysymykseeni: Ei mitenkään.

      Jos sinulla ei ole maksukykyä, niin silloin et ole lainanantajan silmissä uskottava velallinen.

    • 4+2

      Miksi et lopputilistäsi maksanut vuokria?

    • minä

      Olin toukokuussa vähemmän töissä enkä saanut kuin n. puolet palkasta. Sain pitkin kesäkuuta sattumanvaraisesti asumistukea, työttömyystukea ja lomarahat. Mokasin niiden kanssa, eikä vuokra tullut maksetuksi. Mut nyt se ei ole oleellista.

      Mulla on työt alkamassa taas 13.8.2013, sekä mahdollinen toinen työ tulossa siihen rinnalle. En tiiä jos auttaa et Sossu voi ehkä olla takaajana lainan kanssa? Kaikkine tukineni pystyisin maksamaan lainaa pois. Sen lisäksi, että olen perimässä mummoni kuolemasta useamman tonnin vuodenvaihteessa, jossa hoitaisin loput lainasta pois.

      Eli laina on hyvin epätodennäköinen mahdollisuus?

      • Iha Nainen

        "Mut nyt se ei ole oleellista."

        Väärin.
        Se on erittäin oleellista.


    • 15+15

      "Eli laina on hyvin epätodennäköinen mahdollisuus?"

      Kenelläkään tämän palstan lukijalla ei ole inside-tietoa pankkien tulorajoista lainoille.

      Oletko ollut jo yhteydessä vuokranantajaan? Tämä on erittäin tärkeätä.

      • Anonyymi

        Ei varmaan ole, mutta on olemassa tulonlähteet joita vastaan ei saa antaa lainaa vaikka asiakkaalla olisi vakuudet pankin näkysellä.


    • 166+6

      Tässä on vain yksi ratkaisu, kukaan tuntematon ei tule rahaa lainaamaan noilla tiedoilla.

      Kannattanee yrittää itkeä tutuille ja sukulaisille, muualta ei lainaa tipu.

    • minä

      Vuokranantajalle oltu yhteyksissä. Kyseessä on SATO joten tuskin heruu armoa. Katellaan..

    • kassalainen

      Jäin itse työttömäksi elokuussa. 6 viikon kuluttua tuli ansiosidonnainen korvaus työttömyyskassalta. Kai olet jonkin kassan jäsen?.

    • jim_ray

      No riippuu aivan lainaehdoista. Jos nuo 35000 euroa on otettu pikavippifirmoilta niin tuskin veljesi yhtä kaameaa korkoa ja lyhyitä takaisinmaksuaikoja vaadi. Tee kumminkin kunnon lainasopimus veljen kanssa ja pidä kunniaasiana maksaa hänelle säntellisesti.

      Jos veljesi suostuis lyhennysvapaaseen vuoteen voisit kaikilla ylimääräisillä rahoilla keskittyä maksamaan pois noita muita laskuja. Vuodessa pääsee eroon vaikka 10000 eurosta jos saat jonkinlaista palkkaa. Aloita pienimmistä yritä päästä mahdollisimman monesta eroon. isot korkeakorkoiset vipit kannattaa päästää perintään (esim Ferratum) ja sopia säntillinen kuukausimaksu. Korko nimittäin tippuu yli sata pinnaa ja säästät 2000 euron lainassa toista tonnia.

    • rillitäti

      niin just vanhat jutut on ollutta ja mennyttä.,turha kommentoida

      • igirirjgkreife9f98

        Tällä ketjulla on pysyvämpää arvoa. On hyvä, että joku välillä nostaa näitä ketjuja ylös. Myös monet muut ovat samassa tilanteessa.


    • Anonyymi

      Kun tiesit tilanteesi silin heti olisit mennyt sossun.Pytänyt vuokrin toimentulona tukea.Niin että perivät sen takaisin kun tuloilasi pystyist taas maksaa.Ensimäisenä aina maksetaan vuokra ja sähkö. Jätetään pois kaikki muu.Maksuliset viihde kanavat ja rikotaan luotto kortit.Lisäksi kun tesit etukäteen et tule maksusta sevitymään.Olisit varanut ajan ilmaseen VELKA NEUVONTAAN. Joka on joka kaupungissa.Olisivat nevoneet sinua asiassasi.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3023
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2878
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      93
      2164
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1848
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      338
      1794
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1672
    Aihe