Milloin kaupungin ylimmässä johdossa vietetään vanhuuseläkkeelle siirtymistä?
MILLOIN ELÄKKEELLE?
13
378
Vastaukset
- jo ootellu pitkään
Huomenna!!!!!!!!!!
- verestä verta
naurettavaa kun kaupungin johto touhottaa kuinka nuorekas, yrittäjähenkinen ja aikaansa seuraava kaupunki pudasjärvi on. kaupungin johdossa hoipertelee seitsemällekympillä köpöttelevä mummeli, harmaahapsinen 'dynaaminen' vt kehitysjohtaja ja muutama muu eläkeikää lähestyvä imuttaja.ja kaupunginhallitus - montako alle nelivitosta sieltä löytyy? eivätkö nämä onnettomat osaa itse vetää johtopäätöksiä kyvykkyydestään nykymaailman menossa. ja onhan meillä kerttu, ikinuori rusettipää joka kalevassa kehuskeli että hänestä olis voinu tulla presidentti jos olis lehmähommista joutanut lueskelemaan. voi hyvvee päivee! on siinä oululaisilla ollu taas naurussa pitelemistä näissä pudasjärven uutisissa.
- pudislainen
Eipä tässä "kaupungissa" taida muutaman vuoden päästä olla alle 45 vuotiatia muita kuin maahanmuuttajia eli ns.tekeviä käsiä. Tämä on kunta eikä kaupunki. Päättäjienkin se pitäisi ymmärtää.
- e.täältä
Minä olen vireä viiskymppinen. Voisin tulla uudistamaan (ei puhdistamaan) Pudiksen.
- yks vaa
Olipa tämän aamun kalevassa sellaista tietoa että ainaki minua vahvistaa "johtajan" sanonta että hän ajaa pudiksen konkkaan ennen eläkkeellä jäämistä.
Kai valtuutetuilla on "paksu lompakko" kun tulee aika heilläki kantaa vastuu päätöksistä. - tämäki vielä
totta puhut. kun valtiolta pamahtaa päälle 6 miljoonan euron takaisinmaksuvaade ja pudasjärvi maksaa siitä 60 prosenttia (taivalkoski 40 prosenttia) eli vajaat 4 miljoonaa euroa pitäs kaupungin kassasta löytyä ylimääräistä rahhoo. Mielenkiintoista nähdä miten kaarina tämän selittää. kalevassa syytteli että tarkastus on keskittynyt muotovirheisiin. hyvänen aika. no mihin sitten jos ei virheisiin, olivat ne muoto tai muita virheitä. ihan pöljänäkö se meitä pittää??? onneksi on 'muodollisesti pätevä' talousjohtaja turpeinen joka luultavasti laitetaan julkisuuteen selittämään mistä nejä milliä pierastaan.
- mitä on tapahtunut?
mikä tämä juttu on? Onko kaupungin johto tehnyt virheen?
- kaksi ja kolme
Miksi täällä kyselet?
Etkö seuraa muuta mediaa???? - pilli-piipari1
kukas siellä nykyään kunnanjohtaja?silloin kun minä siellä olin, niin paavo pikkuaho seikkaili ratissa silloin.on tainnut kuolla jo se heppu.
- Anonyymi
Ei ole kuollut vieläkään.
- pilli-piipari1
sitähän minun vielä piti sanoman, että jostakin luin, että pudasjärvi ottaa mallia helsingistä ja siksi on suopea maahan muuttajille. hei haloo. jo oli tyhmin ajatus sitten ikinä. täällä hiukka enemmän kansaa kun siellä. siitä tulisi hyvin äkkiä mogadishu avenue, jos samalla painolla niitä mustia sinne ottaisitte. ainakin täällä helsingissä ne tuppaa nuo mustat tekemään saman, kuin omissa maissaan, että keskittävät jonkin kaupunginosan itselleen asua. se onkin sitten levoton se osa kaupunkia.kansiskohan miettiä uudelleen, ketä sinne ottaa.sosiaalitoimistoja ainakin täällä helsingissä rasittavat. no ei kaikki, mutta somalit, etiopialaiset ainakin.
- Isku Lause
Pudasjärvi - Koillismaan kelmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256