Miten helluntaiseurakunta suhtautuu maailman syntyyn? Onko luomiskertomus sanasta sanaan totta vai vertauskuvallinen uskonnollinen selitys mikä ei käsittele sitä maailmaa mitä luonnontieteet käsittelevät?
Entäs elämän synty yleensä, miten suhtaudutte elämään muualla, onko muilla taivaankappaleilla elämää vai ei? Spekulaatioita?
Entäs 6000 vuotta vanha maa, kuuluuko tämä teidän uskontulkintaan`?
...and so it begins..
6
60
Vastaukset
- 7+16
Raamattu on hengellinen kirja, ei mikään tieteen oppikirja. Silti siellä aika selvästi sanotaan sukuluettelo Aadamista Jeesukseen, joten sen perusteella voi päätellä maapallon luomisesta jotakin.
- :--O
Et kai oikeasti usko ewttä Aatami on ollut olemassa ... ethän?
- välttävä 5 ja 6
>> Silti siellä aika selvästi sanotaan sukuluettelo Aadamista Jeesukseen, joten sen perusteella voi päätellä maapallon luomisesta jotakin.
http://www.youtube.com/watch?v=26gFbuhQFFc Kiusallista?
- real täti
Jumalan Sana on niin ja Aamen. Ihmettelen niitä, jotka sanovat olevansa uskovia, mutta eivät usko edes ensimmäistä Raamatun jaetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357965
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455620- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563969- 803655
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322061Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391717