Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Keravalta varastettu polkupyöriä

Varkaat vankilaan

Pojalta vietiin maanantaina, keskellä päivää Keravan asemalta fillari, joka oli lukittu vaijerilukolla pyörätelineeseen. Myös toiselta tutulta oli viety viime yönä rivarin pihasta niin ikään kiinteään lukittu polkupyörä. Onko Keravalla liikkeellä joku pyörärosvoliiga?

Rikosilmot tehty ja kotivakuutus korvaa jotain, joo, mutta onko joku kuullut tai nähnyt jotain? Erityisesti tuo aseman varkaus ihmetyttää, kun alueella liikkuu koko ajan ihmisiä!?!

7

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurkela1

      Jep maanataina lähti Keravan asemalta päivällä vanha pyörä ja tiistaina hankittu uusi pyörä lähti kotipihasta viime yönä. Molemmat oli huolella lukittu.


      Yritin kysellä poliisilta millainen jengi on asialla, mutten saa sieltä ketään vastaamaan.


      Näyttää siltä että Keravalla kannattaa kulkea hetken ajan jalan.

    • eiuhf

      Tori, Huutonetti, Keltanen pörssi.
      Näistä kannattaa seurata myytäviä fillareita. Saattaa löytyy ja mikä parempaa, myös se myyjä löytyy, jolle ei kuitenkaan mitään voi, vaan hörhö jatkaa samaan malliin.

    • Saviolainen

      Savion asemalta lähtenyt useampikin pyöriä tässä lähiaikoina minun naapureilta ja tutuilta. Viimeksi eilen joku luuseri oli yrittänyt napata kaverini Jopoa mutta ei reppanalla paskahousulla onneksi riittänyt taidot muuhun kuin vaijerilukon kuoren hajoittamiseen. Pyörä oli omalla lukolla kiinni paksulla vaijerilla kaiteessa.

    • 9+10

      "Erityisesti tuo aseman varkaus ihmetyttää, kun alueella liikkuu koko ajan ihmisiä!?! "

      Tuohan on oikeastaan paras aika varastaa pyörä, kukaan ei kiinnitä huomiota pyörän kanssa touhuilevaan tyyppiin keskellä päivää, kun taas yöllä se olis jo aika epäilyttävää jos sörkkii jotain lukkoa.

      Tosiaan kannattaa seurata noita netin ilmoituksia, vaikka kerran päivässä mitä uusia pyöriä siellä on, pakkohan ne on jossain vaiheessa myydä ja yleensä varkaat haluaa rahat nopeasti.

      • Fillarivaras

        Fillarien pölliminen on ihan ok hommaa. Ite yleensä käyn Stadista tai tiksistä pöllii arvofillareita ja tuon ne sit mun tallille. Yleensä otan osia pois ja kokoon uusia pyöriä. Joskus jotain mummo tsygii tullu maalattuakin. Viime kuussa sain 7850e Joten homma jatkuu.


      • jep
        Fillarivaras kirjoitti:

        Fillarien pölliminen on ihan ok hommaa. Ite yleensä käyn Stadista tai tiksistä pöllii arvofillareita ja tuon ne sit mun tallille. Yleensä otan osia pois ja kokoon uusia pyöriä. Joskus jotain mummo tsygii tullu maalattuakin. Viime kuussa sain 7850e Joten homma jatkuu.

        Ilmiannoin viestin poliisille.


      • halpaa lystiä
        Fillarivaras kirjoitti:

        Fillarien pölliminen on ihan ok hommaa. Ite yleensä käyn Stadista tai tiksistä pöllii arvofillareita ja tuon ne sit mun tallille. Yleensä otan osia pois ja kokoon uusia pyöriä. Joskus jotain mummo tsygii tullu maalattuakin. Viime kuussa sain 7850e Joten homma jatkuu.

        ihan jees homma toi tzygien pölliminen ja yllättävän hauskaa ja helppoa hommaa.mä harrastan kans sitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe