Rehellisesti pieni penis (kuva)

Pikkuinen ki

27

3819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgd35325

Ihan hyvänkokoiselta vaikuttaa tuolleen lepotilassa. Paksuutta aika paljonkin. Laita erektiokuva niin sitten näkee paremmin missä mennään.

• sivupersoona Savosta

Ei toi pieni ole. Luusta mitattuna levossakin n. 10cm

• 325325325325

Näin on. Tämä on taas tällainen tapaus, joka haluaa vaan kehuja lepotilassa isohkosta pelistään. Oikeasti pienikaluiset tai edes ne normaalikokoiset eivät kehtaa laittaa ollenkaan kuviaan nettiin.

• Häksa
        325325325325 kirjoitti:

Näin on. Tämä on taas tällainen tapaus, joka haluaa vaan kehuja lepotilassa isohkosta pelistään. Oikeasti pienikaluiset tai edes ne normaalikokoiset eivät kehtaa laittaa ollenkaan kuviaan nettiin.

Tuo on se turpea nuppi mutta nyt levossa. Ja kehuja kerjää :-)

• 4364366643646
        Häksa kirjoitti:

Tuo on se turpea nuppi mutta nyt levossa. Ja kehuja kerjää :-)

Ehkä muistan mitä kalua tarkoitat. Tää on se kommenttien kerjääjä. Mun mielestä toi ei oo pieni, joten otsikoksi voisi vaihtaa Epärehellisesti pieni penis (kuva). :D

• stadin

Oho ompa isot kassit vehkeessä

• turpea nuppi

Millähän perusteella tuo aloituskuvan kalu on minun? Tahtoo oikein kuulla arvon raadilta perustelut!

• Milochewich

On se sinun eli H-X:n provo!
        Kuvassa komea molo!

• Häxis
        Milochewich kirjoitti:

On se sinun eli H-X:n provo!
        Kuvassa komea molo!

Kyllä kunnon homo aina kulllin tunnistaa ja osaa sellaista arvostaa. Itseäni ei nyt niin kiinnosta tuollaiset, mutta on hilkulla, ettei oululainen mene sovittelemaan pullakranssia tuon nyljetyn ympärille.

• Häxis

"Millähän perusteella tuo aloituskuvan kalu on minun? Tahtoo oikein kuulla arvon raadilta perustelut!"

Perustelut löydät tuolta alempaa...:)

• 898969

Huh näyttääpä suonikkaalta peliltä. Onko tästä ollut erektiokuvaa täällä?

• 436464366

On ollut ja aikamoinen mörssäri olikin! Voisitko ap vielä laittaa sen erekuvan kertaalleen ku haluttais ihailla sitä ;)

• Sen kun saisi suoleen
        436464366 kirjoitti:

On ollut ja aikamoinen mörssäri olikin! Voisitko ap vielä laittaa sen erekuvan kertaalleen ku haluttais ihailla sitä ;)

Se oli se n. 17cm julma meisseli?

• 898969

Olisi kyllä hienoa nähdä millainen kalu tuosta tulee erektiossa, eli keskustelun aloittajalle vinkkiä. Erektio kuvaa kehii. ketä on tämä ap/turpea nuppi jonka kalu tämä on

• Häxis

Olin taas kerran oikeassa ja kullimuistini oli oiva :D

http://www.omakuva.org/omakuva/thumbnails.php?album=lastupby&uid=23323

Runsasta muotoa oli aikoinaan "turpean nupin" määreet. Kehui silloin suonikastaan 17 senttiseksi, mutta en muista uskoiko sitä kukaan. Järeä työkalu kyllä ja siitä onnittelut.

Mutta kuten todettu... Isoa kun väittää pieneksi, ei saa sympatiaa :D

Jostain varmaan sellainen erekuvakin löytyisi, mutta ei satu kiinnostamaan sen kaivelu nyt.

• Kiinni jäit

Itse kun kuvat lähettää, niin tottahan toki kullimuisti pelaa;D

• turpea nuppi
        Kiinni jäit kirjoitti:

Kyllä me olemme kaksi eri henkilöä häxis ja minä turpea nuppi

• Turpa kiinni homo
        turpea nuppi kirjoitti:

Kyllä me olemme kaksi eri henkilöä häxis ja minä turpea nuppi

Ettekä ole.

• Häxis
        Turpa kiinni homo kirjoitti:

Ettekä ole.

Ei ollakaan. Samaa me kaikki ollaan...

Mä haluaisin olla vielä pojka_87 ihan vaan sen yhden syyn vuoksi. Sillä kun oli tilavuudeltaan kolminkertainen kullí esim. Asuksen pirriin verrattaessa.

Kas kun ei ole laittanut uusia kuvia. Ne vanhat meitä minimunia niin hermeesti vitutteli, siis kaikkia muita paitsi minua, niiden laittajaa. Otin ne kuvat omasta mulkustani ja pienentävällä linssillä, kun en halunnut sydämenpysähdystä Ouluun :D

• pikkuinen ki

Tarkasti on katsottu kuvia :)

• Häxis

Kyllä vaan on katsottu. Katsottavaksi niitä olet varmaan laittanutkin. Kullisi on sen verran persoonallisen näköinen, että se jää mieleen ja vaikka sitä ei aiemmin velttona ole näkynytkään, niin kyllä sen tunnisti.

Laitahan muhkeatissinen rouvasi taas voihkimaan ;)

• sivupersoona Savosta
        Häxis kirjoitti:

Kyllä vaan on katsottu. Katsottavaksi niitä olet varmaan laittanutkin. Kullisi on sen verran persoonallisen näköinen, että se jää mieleen ja vaikka sitä ei aiemmin velttona ole näkynytkään, niin kyllä sen tunnisti.

Laitahan muhkeatissinen rouvasi taas voihkimaan ;)

rapa rapa pam pam, rai rai ja ehdotonta pukkia kaalimaan naamaan vaan

• Häxis
        sivupersoona Savosta kirjoitti:

rapa rapa pam pam, rai rai ja ehdotonta pukkia kaalimaan naamaan vaan

Ehottomasti kova känni tänään mulle pukilla...

• turpea nuppi
        Häxis kirjoitti:

Kyllä suuresti ihmettelen miten voit muistaa häxis, kun kuitenkin kuvien välillä on paljon aikaa kulunut :)

• sivupersoona Savosta
        Häxis kirjoitti:

Hieman pitää näin homona olla varovainen ton kaasuhellan kans kännis, mut eiköhän joku schindler tuu apuun, jos tää pahasti pissii

• Tässä syy
        turpea nuppi kirjoitti:

Kyllä suuresti ihmettelen miten voit muistaa häxis, kun kuitenkin kuvien välillä on paljon aikaa kulunut :)

• Häksa
        Tässä syy kirjoitti:

Just.
        Milloin sinä laitat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe