Onko joku paikallinen" Julkkis "vai?
Siis kuka nainen kyröstä tappoi 50v miehen?
17
883
Vastaukset
- huhumylly1
Keskustelupalstoilta selviää, että tappaja olisi joku Krisse. Kyröläiset tietää koko nimen.
- Potpuri22
Krisse,lyhennys nimestä, joo,oikeassa olet!
Sama nainen,asui kolme päivää ruumiin kanssa samassa huoneistossa. - HYIHYI
Hyi kauheeta,onpa kylmäveristä touhua ollut!
Onko se Kyrö nykyään ihan lännenmeininkiä koko paikka?- 6669
Kyrö? Lännenmeininkiä? Hahhaa, jokin säälittävä persläpi, jonka ohi junatkin painavat ja asemalle jääneet katsovat ihmetellen perään. Tsemppiä! :)
- huhumylly1
6669 kirjoitti:
Kyrö? Lännenmeininkiä? Hahhaa, jokin säälittävä persläpi, jonka ohi junatkin painavat ja asemalle jääneet katsovat ihmetellen perään. Tsemppiä! :)
Mitä nauramista tapauksessa on ?? Mene hoitoon säälittävä p-läpi.
- pppeeeeoooo
Onko sinusta naurun asia sanoa hahhaa,jos on mies tapettu pari viikkoa sitten julmasti kahden ihmisen toimesta.
Nauraisitko samalla tavalla,jos uhri olisi ollut veljesi,sekuusi ym? - Pelottaa ihan
Kyllä on melkoiseksi mennyt meno täällä. Ei uskalla enää olla, niinkuin lintukodos. Iltasin ei tule kyseeseenkään mennä ulos.
- Black Widow
Noh,ainakin ne kaksi uhrin hengiltä ottajaa ovat pitkää,pitkään säilössä...ja mitähän kaikkea ilmenee.kun oikeudenkäynti alkaa...
Ainakin se nainen on riehunut puukkonsa kanssa aikaisemminkin,ne tietää,ketkä ovat olleet kylällä samaan aikaan...
Miksi suomessa ei ole yhtä hurja tuomio rikollisille,kuin venäjällä?
Nämä kaksi tappajaa kyllä saisivat saada ainoastaan menolipun siperian pahimpaan vankilaan,forever!!! - wissling
Joko se akka on vangittu ja vankilassa,joka tappoi Kyrössä miehen toisen äijän kanssa?
- marttij1
Tunsin uhrin vuodesta -93,oli hyvä kaveri,tehtiin purkutöitä ja muuta hommia yhdessä.Pianhan se nainen on taas vapaana heilumassa puukkonsa kanssa......
- Pelottaa ihan
Onko vielä hurjia vapaana, vai uskaltautuuko illan pimetessä huomisesta lähtien taas iltakävelylle?
- Pelottaa ihan pojua
Ei kannata pikkupojun lähteä iltakävelylle. Äidin hameen alla on sulle turvallisempi paikka.
- rikolliset
Pelottaa ihan pojua kirjoitti:
Ei kannata pikkupojun lähteä iltakävelylle. Äidin hameen alla on sulle turvallisempi paikka.
pitää Pöytyää vallassaan?
- Puukot pois
Tunteeko kukaan sitä naista,joka tappoi omassa omakotitalossaan sen uhrin?
Koska tulee lehteen nimi,että asialla on juuri se puukon kanssa aiemmin heilunut nainen Kyröstä! - Pelottaa ihan
En ole pikku poju, vaan jo vahempi nainen. Mahtaakoha lapset ja teinit edes käydä iltakävelyl? Pakko kyllä huomenna uskaltautua iltakävelylle.
- Anonyymi
Christine Saarinen, nimi on ihan julkista tietoa. Todellakin heilunut puukon kanssa jo ennen tappoa. Ilmeisesti on nykyään ns. vapaalla jalalla, ikävä kyllä.
Valehtelee kaikista asioista niin paljon kuin osaa, edelleen. - Anonyymi
Olen Christine, 51 vuotta. Suurin osa taitaa tuntea mut kuitenkin nimellä CC.
Olen työskennellyt Kriminaalihuollon tukisäätiössä nyt kuutisen viikkoa ja rakastan työtäni rikostaustaisten naisten kanssa. Aloitin maaliskuun alussa Naiset näkyviksi -hankkeessa kokemustyöntekijänä. Se tarkoittaa, että olen itse ollut koukussa kamaan ja muihin päihteisiin. Vankilassakin on tullut aika monta vuotta istuttua, joten tiedän, mistä puhun.
Päihde– ja rikosmaailmassa tuli pyörittyä 25 vuotta, kunnes vuonna 2013 sain pitkän tuomion. Sen tuoma pohjakosketus viimein pysäytti mut. Kuulostaa varmaan tutulta, kun sanon, että olin täysin kyllästynyt elämään kaikessa epävarmuudessa, mitä rikollinen elämäntapa piti sisällään. En osannut sieltä omin avuin tulla poiskaan.
Vankilassa havahduin ensi kertaa elämässäni kelaamaan koko mun polkua siihen, missä nyt oltiin. Kelasin sitä taaksepäin selvänä ja tajusin olevani 46-vuotias. Olin kadottanut sen positiivisen ja avoimen, saparopäisen, suloisen tytön, joka oli pienenä rakastanut elämää.
Olin heittänyt kaikki arvot roskakoppaan ja hävittänyt ystäväni, naiseuteni, ihmisyyteni ja empaattisuuteni. Musta oli kasvanut nainen, joka haistatti paskat koko yhteiskunnalle, eikä välittänyt mistään, ei kenestäkään. Olin tehnyt tekoja, joita en koskaan, ikinä, olisi tehnyt selvinpäin.
Tästä pohdinnasta on tänään kulunut aikaa 5 vuotta, 8 kuukautta ja 22 päivää. Niin kauan olen nyt ollut täysin ilman mitään päihteitä. Silloin alkoi mun lopun elämääni kestävä toipuminen. Päivä kerrallaan, pikkuhiljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793