Siis kuka nainen kyröstä tappoi 50v miehen?

Filmstar?

Onko joku paikallinen" Julkkis "vai?

17

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhumylly1

      Keskustelupalstoilta selviää, että tappaja olisi joku Krisse. Kyröläiset tietää koko nimen.

    • Potpuri22

      Krisse,lyhennys nimestä, joo,oikeassa olet!
      Sama nainen,asui kolme päivää ruumiin kanssa samassa huoneistossa.

    • HYIHYI

      Hyi kauheeta,onpa kylmäveristä touhua ollut!
      Onko se Kyrö nykyään ihan lännenmeininkiä koko paikka?

      • 6669

        Kyrö? Lännenmeininkiä? Hahhaa, jokin säälittävä persläpi, jonka ohi junatkin painavat ja asemalle jääneet katsovat ihmetellen perään. Tsemppiä! :)


      • huhumylly1
        6669 kirjoitti:

        Kyrö? Lännenmeininkiä? Hahhaa, jokin säälittävä persläpi, jonka ohi junatkin painavat ja asemalle jääneet katsovat ihmetellen perään. Tsemppiä! :)

        Mitä nauramista tapauksessa on ?? Mene hoitoon säälittävä p-läpi.


    • pppeeeeoooo

      Onko sinusta naurun asia sanoa hahhaa,jos on mies tapettu pari viikkoa sitten julmasti kahden ihmisen toimesta.
      Nauraisitko samalla tavalla,jos uhri olisi ollut veljesi,sekuusi ym?

    • Pelottaa ihan

      Kyllä on melkoiseksi mennyt meno täällä. Ei uskalla enää olla, niinkuin lintukodos. Iltasin ei tule kyseeseenkään mennä ulos.

    • Black Widow

      Noh,ainakin ne kaksi uhrin hengiltä ottajaa ovat pitkää,pitkään säilössä...ja mitähän kaikkea ilmenee.kun oikeudenkäynti alkaa...
      Ainakin se nainen on riehunut puukkonsa kanssa aikaisemminkin,ne tietää,ketkä ovat olleet kylällä samaan aikaan...
      Miksi suomessa ei ole yhtä hurja tuomio rikollisille,kuin venäjällä?
      Nämä kaksi tappajaa kyllä saisivat saada ainoastaan menolipun siperian pahimpaan vankilaan,forever!!!

    • wissling

      Joko se akka on vangittu ja vankilassa,joka tappoi Kyrössä miehen toisen äijän kanssa?

    • marttij1

      Tunsin uhrin vuodesta -93,oli hyvä kaveri,tehtiin purkutöitä ja muuta hommia yhdessä.Pianhan se nainen on taas vapaana heilumassa puukkonsa kanssa......

    • Pelottaa ihan

      Onko vielä hurjia vapaana, vai uskaltautuuko illan pimetessä huomisesta lähtien taas iltakävelylle?

      • Pelottaa ihan pojua

        Ei kannata pikkupojun lähteä iltakävelylle. Äidin hameen alla on sulle turvallisempi paikka.


      • rikolliset
        Pelottaa ihan pojua kirjoitti:

        Ei kannata pikkupojun lähteä iltakävelylle. Äidin hameen alla on sulle turvallisempi paikka.

        pitää Pöytyää vallassaan?


    • Puukot pois

      Tunteeko kukaan sitä naista,joka tappoi omassa omakotitalossaan sen uhrin?
      Koska tulee lehteen nimi,että asialla on juuri se puukon kanssa aiemmin heilunut nainen Kyröstä!

    • Pelottaa ihan

      En ole pikku poju, vaan jo vahempi nainen. Mahtaakoha lapset ja teinit edes käydä iltakävelyl? Pakko kyllä huomenna uskaltautua iltakävelylle.

    • Anonyymi

      Christine Saarinen, nimi on ihan julkista tietoa. Todellakin heilunut puukon kanssa jo ennen tappoa. Ilmeisesti on nykyään ns. vapaalla jalalla, ikävä kyllä.
      Valehtelee kaikista asioista niin paljon kuin osaa, edelleen.

    • Anonyymi

      Olen Christine, 51 vuotta. Suurin osa taitaa tuntea mut kuitenkin nimellä CC.

      Olen työskennellyt Kriminaalihuollon tukisäätiössä nyt kuutisen viikkoa ja rakastan työtäni rikostaustaisten naisten kanssa. Aloitin maaliskuun alussa Naiset näkyviksi -hankkeessa kokemustyöntekijänä. Se tarkoittaa, että olen itse ollut koukussa kamaan ja muihin päihteisiin. Vankilassakin on tullut aika monta vuotta istuttua, joten tiedän, mistä puhun.

      Päihde– ja rikosmaailmassa tuli pyörittyä 25 vuotta, kunnes vuonna 2013 sain pitkän tuomion. Sen tuoma pohjakosketus viimein pysäytti mut. Kuulostaa varmaan tutulta, kun sanon, että olin täysin kyllästynyt elämään kaikessa epävarmuudessa, mitä rikollinen elämäntapa piti sisällään. En osannut sieltä omin avuin tulla poiskaan.

      Vankilassa havahduin ensi kertaa elämässäni kelaamaan koko mun polkua siihen, missä nyt oltiin. Kelasin sitä taaksepäin selvänä ja tajusin olevani 46-vuotias. Olin kadottanut sen positiivisen ja avoimen, saparopäisen, suloisen tytön, joka oli pienenä rakastanut elämää.

      Olin heittänyt kaikki arvot roskakoppaan ja hävittänyt ystäväni, naiseuteni, ihmisyyteni ja empaattisuuteni. Musta oli kasvanut nainen, joka haistatti paskat koko yhteiskunnalle, eikä välittänyt mistään, ei kenestäkään. Olin tehnyt tekoja, joita en koskaan, ikinä, olisi tehnyt selvinpäin.

      Tästä pohdinnasta on tänään kulunut aikaa 5 vuotta, 8 kuukautta ja 22 päivää. Niin kauan olen nyt ollut täysin ilman mitään päihteitä. Silloin alkoi mun lopun elämääni kestävä toipuminen. Päivä kerrallaan, pikkuhiljaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe