Pitää

Lauri

ihmisellä olla tekeminen vähissä jos katsoo taru sormusten herrasta- elokuvaa ja vieläpä moneen kertaan. Itse yritin joskus jotain niistä katsoa vaan enpä pystynyt katsomaan edes puolta tuntia kun alkoi raivostuttamaan elokuvan typeryys ja "loistavat" näyttelysuoritukset.
Ihminen ei ole terve jos käyttää nimimerkkiä pippin

8

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Legóviel

meillä jokaisellahan on omat mielipiteemme ja jokainen meistä on jollain lailla outo. Että et siekään ole sen oudompi kuin myö. Meidän mielestämme sinä olet outo kun et ole pystynyt katsomaan elokuvaa kokonaan. Mutta tämä tekee hyvän tasapainon.

• Emppu...

No tuo kertoo sinusta sen, ettet ole kiinnostunut leffasta, jos et viitsi/jaksa kattoa sitä toista kertaa.
      Minä katoin ne kaikki kolme kolmen päivän aikana ja yhtä hyviä ne oli edelleen.
      Nii kuten tuo äskeinen vastaaja sanoi, tämä tuo myös tasapainoa tähän touhuun.
      Toivottavasti seuraavat tulevat leffat eivät anna sinulle aihetta nurista toisten terveydestä.
      Hyvää päivän jatkoa ja onnellista uuttavuotta.

• Mulan

Joojoo! Jokaisella on omat mielipiteensä ja saahan niitä olla. On ihan okei jos joku ei TSH:sta tykkääkään, mutta sitä en ymmärrä että tällaisten ihmisten täytyy haukkua leffoja sekä niiden katsojia vielä näille leffoille tarkoitetulla palstalla ja näin provosoida niitä, jotka oikeasti pitävät näistä leffoista ja saada heidän vihat päälleen. Se jos mikä on mielestäni epäkypsää. Vain koska sinä et pidä niistä, ei tee niistä huonoja. Eikä meitä oikeastaan kiinnostakaan "kypsät ja järkevät sekä erittäin hyvin perustellut" mielipiteesi.

• milla

Voi oman mielipiteensä ilmaista muutenkin, kuin haukkumalla muita. Minäkin tunnen ihmisiä, jotka eivät pidä ths:sta. Eivät kyllä muutenkaan ymmärrä fantasian päälle... Ei se mitään, meitä on moneksi.

• Pippin

mä oon (ainakin omasta mielestäni) terve, vaikka käytänkin nimimerkkiä Pippin! oikeinko valkkasit sopivan nimimerkin, vai ihanko sattuman varaisesti just mun nimimerkki sieltä tuli ongittua? no joo, mut antaapa asian olla tuollaasenaan... saanen tiedustella hyvä herra Lauri mistä trilogian osasta edes aloitit? entä oletko lukenut kirjan? minkähän ikäinen olet? mä itse yritin joskus kattoo TSH ykköstä ja päädyin tulokseen: paska leffa. sitte tuli kakkone ja sit tuli kolmone. mä sit aattelin, et mikä tää TSH haloo oikein on ja katoin ykkösen ja kakkosen AJATUKSELLA (mitä sä et nähtävästi tehny...) ja mun oli pakko päästä kattomaan kolmonenki. mut hyvät jatkot vaan sulleki ja katothan sen TSH-trilogian jooko? minkäs laisista leffoista herra edes pitää??

• nova

sanoit ettei terve ihminen käytä nimeä pippin.
      ei ne ole ihmisiä vaan hobitteja.
      sitä paitsi, elokuva mausta ei voi kiistellä... =)

• Pippin

enhän minäkään millään pahalla kysellyt... mutta tuo nimimerkki nyt hiukan jäi kaivelemaan, mutta nyt sekin on hoidettu!

• minä

No kuule kaikilla on omat mielipiteensä! Mun mielestä ne ovat yksiä maailman parhaita elokuvia! Ja niitä jaksaa kyllä katsella useampaan kertaan. Ja luulenpa vain että aika moni muukin täällä on samaa mieltä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe