Eli olen alkanut etsiä koiraa lenkkiseuraksi, mutta vaatimuksena olisi se, että kestäisi kahta vilkasta kissaa. Aiempaa kokemusta koirista löytyy mm. beagle, suomenajokoira, sekarotuiset, mopsi ja suomenpystykorva.
Mitä nyt netistä koiria selailin ja testejä tein niin seuraavat rodut kiinnittivät huomioni: Bordercollie, Kultainennoutaja, Labradorinnoutaja, Whippet, Appenzellinpaimenkoira, Buhund, Collie ja Suomenlapinkoira. Olisi mukava kuulla näiden rotujen omistajilta kokemuksia ylipäätänsä muutenkin, kuin vain, että sopeutuvatko kissoihin.
Minulla on kaksi kissaa ja kumpikin tulee kasvattajilta joilla on koiria (tanskandoggi, dalmatialainen ja sileäkarvainen mäyräkoira) ja ovat myös opetelleet sopeutumaan vanhempien suomenpystykorvaan (minun nimissäni, mutta suomenpystykorva ei oikein sovellu tänne kerrostaloon ja muutenkin vanha niin jäi asumaan vanhemmille) ja veljen mopsiin.
Koira kissojen lisäksi.
Cats and dogs 4ever!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850