elämäntarinani , kiitos lukemisesta

thewayisupopp

Eli jos kiinnostaa niin kiitos kun luet :)
Synnyin 00 lapsuudesta en muista paljoa muutakuin että tein aina sen mikä tuntuu oikealta ja olin onnellinen . Olin koko elämäni ollut isompi kuin kaikki muut. Mina alettiin kiusata 6 v . En ottanut sitä ensin tosissani mutta sitten se alkoi todella menemään mieleeni. Sitten menin kouluu. Eka luokka meni hyvin ja minulla oli paljon kavereita ja pari läheistä ystävää. Tokalla luokalla minulla alkoi olemaan ongelmia , minua kiusattiin paljon kokoni takia. Sitten vanhempi erosivat. Tiesin että se oli tulossa mutta se iski minuun kovaa. Aloin käyttämään pelkästään huppareita ja verkkareita joka päivä. Itkin joka kerta kun katsoin peilistä itseäni. Tätä jatkui 2 vuotta, en puhunut kenellekään esitin vain onnellista .... en todellakaan ollut. 4 luokalla tapahtui koulussat yksi kamalin asia mitä voi tapahtua . Minua haukuttiiin todella paljon , ja tämä kuulostaa varmaan ei niin vakavalta mutta 11 vuotiaalle se oli, mutta joo menin ensin vessaan itkemään ja olin siellä n.tunnin. kukaan ei kysynyt missä olin. Meillä oli sinä päivänä sijaisope ja menin kertomaan hänelle että minua kiusattiin ja hänen vastaus oli " en voi nyt mitään" Eikä opejen luo voi mennä kertomaan mitä vaan? ????? Ja heidän pitäisi auttaa. Sen jälkeen äitini tuli koululle. Menimme kotiin ja äiti palasi töihin. Se oli eka kerta kun viiltelin. Se sattui helvetisti mutta jotenkin minusta tuntui että ansaitsin sen, ehkä ansaitsin. Masennuin mutta en kertonut kenellekkään. Koulussa jouduin kiva koulu ohjelmaan mikäeiauttanut yhtään. Minua kiusattiin vieläkin ja viiltelin silloin tällöin , esim mahaani ja joskus käsiin. Vihdoin kiusaaminen loppui mutta olin silti surullinen, men voinut unohtaa kaikkea ( se jätti jäljet kirjaimellisesti) minä kuitenkin pääsin yli ja tajusin että olen parempi ihminen kuin kiusaajat. Sain enemmän itsevarmuutta. Kaikki meni hyvin kuutoseen asti kun sain tietää äitini syövästä. Aloin taas viiltelemään ja yritin itsemurhaa. En ollut vain tarpeeks rohkea. Nytten olen päässyt kaiken yli ja äitini on parantunut. Olen onnellinen vaikka itsecarnuurteni on taas maassa mutta suunta on vain ylöspäin. Vihaan uulkönäköänija olen tullut päätökseen että aion muuttaa sen kun minä olen se kuka siitä valittaa. Kiitos kun luit ja pysykää vahvoina ja Muistakaa ne tärkeät ihmiset ja asiat elämässä. Sori olin vähän sekava mut kello on neljä :D

2

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä elämääsi

Olis koskettava tarinasi. Minulla on taas ongelmana koulussa, että olin pieni, mutta pyöreähkö. Myös asiaa pahensi, että jouduin kiusatuksi maalaisuueni ja murteeni vuoksi. Kuinka moni joutuu koulukiusaamisen uhriksi.
      Hyväksytään itsemme sellaisena kuin olemme. se on toisten ongelma jos he eivät meitä hyväksy. Olen päättänyt, että en muuta itseäni tippaakaan muiden vuoksi: jos sen teen, niin se tulee vain siksi, koska itse halua muutosleikkiä.
      Hienoa että olet päässyt ja äitikin selvisi vakavasta sairadesta. Hänen aikansa ei ollut vielä lähteä.

• olet voittaja

hei, luin tarinasi. olen 38v mies. kun olin n. 10v muutimme pieneen maalaiskylään jonka kouluun jouduin 4-luokalle. minua kiusattiin raskaasti joka jätti isot loppuelämän arvet. olen sittemmin päässyt sen yli ja halveksin kiusaajiani edelleen. muista että olet heidän yläpuolellaan. ajan kuluessa he alkavat nuolla persettäsi ja yrittävät kaveerata. tee silloin omat päätöksesi miten toimit. kaikkea hyvää sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      98
      4826
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      207
      4658
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      117
      3134
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      24
      3107
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      98
      3023
    6. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      138
      2298
    7. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      92
      2251
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      34
      2203
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      22
      2148
    10. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      39
      2105
    Aihe