elämäntarinani , kiitos lukemisesta

thewayisupopp

Eli jos kiinnostaa niin kiitos kun luet :)
Synnyin 00 lapsuudesta en muista paljoa muutakuin että tein aina sen mikä tuntuu oikealta ja olin onnellinen . Olin koko elämäni ollut isompi kuin kaikki muut. Mina alettiin kiusata 6 v . En ottanut sitä ensin tosissani mutta sitten se alkoi todella menemään mieleeni. Sitten menin kouluu. Eka luokka meni hyvin ja minulla oli paljon kavereita ja pari läheistä ystävää. Tokalla luokalla minulla alkoi olemaan ongelmia , minua kiusattiin paljon kokoni takia. Sitten vanhempi erosivat. Tiesin että se oli tulossa mutta se iski minuun kovaa. Aloin käyttämään pelkästään huppareita ja verkkareita joka päivä. Itkin joka kerta kun katsoin peilistä itseäni. Tätä jatkui 2 vuotta, en puhunut kenellekään esitin vain onnellista .... en todellakaan ollut. 4 luokalla tapahtui koulussat yksi kamalin asia mitä voi tapahtua . Minua haukuttiiin todella paljon , ja tämä kuulostaa varmaan ei niin vakavalta mutta 11 vuotiaalle se oli, mutta joo menin ensin vessaan itkemään ja olin siellä n.tunnin. kukaan ei kysynyt missä olin. Meillä oli sinä päivänä sijaisope ja menin kertomaan hänelle että minua kiusattiin ja hänen vastaus oli " en voi nyt mitään" Eikä opejen luo voi mennä kertomaan mitä vaan? ????? Ja heidän pitäisi auttaa. Sen jälkeen äitini tuli koululle. Menimme kotiin ja äiti palasi töihin. Se oli eka kerta kun viiltelin. Se sattui helvetisti mutta jotenkin minusta tuntui että ansaitsin sen, ehkä ansaitsin. Masennuin mutta en kertonut kenellekkään. Koulussa jouduin kiva koulu ohjelmaan mikäeiauttanut yhtään. Minua kiusattiin vieläkin ja viiltelin silloin tällöin , esim mahaani ja joskus käsiin. Vihdoin kiusaaminen loppui mutta olin silti surullinen, men voinut unohtaa kaikkea ( se jätti jäljet kirjaimellisesti) minä kuitenkin pääsin yli ja tajusin että olen parempi ihminen kuin kiusaajat. Sain enemmän itsevarmuutta. Kaikki meni hyvin kuutoseen asti kun sain tietää äitini syövästä. Aloin taas viiltelemään ja yritin itsemurhaa. En ollut vain tarpeeks rohkea. Nytten olen päässyt kaiken yli ja äitini on parantunut. Olen onnellinen vaikka itsecarnuurteni on taas maassa mutta suunta on vain ylöspäin. Vihaan uulkönäköänija olen tullut päätökseen että aion muuttaa sen kun minä olen se kuka siitä valittaa. Kiitos kun luit ja pysykää vahvoina ja Muistakaa ne tärkeät ihmiset ja asiat elämässä. Sori olin vähän sekava mut kello on neljä :D

2

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä elämääsi

      Olis koskettava tarinasi. Minulla on taas ongelmana koulussa, että olin pieni, mutta pyöreähkö. Myös asiaa pahensi, että jouduin kiusatuksi maalaisuueni ja murteeni vuoksi. Kuinka moni joutuu koulukiusaamisen uhriksi.
      Hyväksytään itsemme sellaisena kuin olemme. se on toisten ongelma jos he eivät meitä hyväksy. Olen päättänyt, että en muuta itseäni tippaakaan muiden vuoksi: jos sen teen, niin se tulee vain siksi, koska itse halua muutosleikkiä.
      Hienoa että olet päässyt ja äitikin selvisi vakavasta sairadesta. Hänen aikansa ei ollut vielä lähteä.

    • olet voittaja

      hei, luin tarinasi. olen 38v mies. kun olin n. 10v muutimme pieneen maalaiskylään jonka kouluun jouduin 4-luokalle. minua kiusattiin raskaasti joka jätti isot loppuelämän arvet. olen sittemmin päässyt sen yli ja halveksin kiusaajiani edelleen. muista että olet heidän yläpuolellaan. ajan kuluessa he alkavat nuolla persettäsi ja yrittävät kaveerata. tee silloin omat päätöksesi miten toimit. kaikkea hyvää sinulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe